سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

روش‌های غیرمستقیم مانند طعنه زدن اغلب بی‌نتیجه است و فرد را به منظور دلخواه نمی‌رساند.

خبرگزاری تسنیم

25 دی‌ماه در تقویم به نام «خانواده» نامگذاری شده؛ همان جایگاهی در جامعه که تلویزیون و سینما باید بیشتر خودشان را به آن نزدیک کنند.

خبرگزاری مهر

بین گروه‌های اصلی تامین‌کننده خدمات بهداشتی، روان‌شناسان تنها گروهی هستند که در بازجویی‌های نظامی و بازجویی‌های سیا شرکت می‌کنند. آن‌ها روند مداوم وخامت حال زندانی را زیر نظر می‌گیرند.

وب‌گاه فرارو

این کشور نوردیک در حال آزمایش روش‌های جدیدی برای آموزش درباره پروپاگاندا و نحوه تشخیص آن به دانش آموزان است. در این آموزش مواردی وجود دارد که سایر کشور‌ها می‌توانند از موفقیت فنلاند در این زمینه بیاموزند.

خبرگزاری تسنیم

نامزد بخش داستان جایزه جلال می‌گوید: «گورگم و چند داستان دیگری» روایتی از مسائل و مشکلات اجتماعی انسان امروز است که با چاشنی تخیل آمیخته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهارشنبه (21 دی) دستگاه قضائی اعلام کرد علیرضا اکبری همکار اسبق دبیرخانه شورای امنیت ملی، به جرم افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق انتقال اطلاعات به سرویس های اطلاعاتی بیگانه، به اعدام محکوم و حکم او اجرا شد. بر اساس اعلام وزارت اطلاعات، علیرضا اکبری اطلاعات مهم کشور را به صورت کاملا آگاهانه در اختیار سرویس جاسوسی...

وب‌گاه مشرق نیوز

حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به اجرا درآمد.

خبرگزاری مهر

ایران در نبرد اطلاعاتی با MI6، ابرجاسوس انگلیس را به دام انداخت و حالا فاتح و شکننده رمزهای غیر قابل نفوذ «انیگما» در جنگ دوم جهانی، اسیر رمز شکن‌های اطلاعاتی ایران شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرد درونگرا شخصی است که بیشتر دوست دارد روی افکار و ایده‌های درونی خودش متمرکز شود. این شخص بیش از آنکه حواسش را به دنیایی بیرونی معطوف کند، دوست دارد که در دنیای خودساخته درونی‌اش زندگی را بگذراند.

خبرگزاری تسنیم

داور بخش رمان جایزه جلال از کیفیت خوب آثار ارزیابی شده در این دوره سخن گفت و افزود: در زمینه توجه به بومی‌گرایی تغییرات خوبی را در رمان ایرانی شاهد هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از حمله آمریکا به عراق و افغانستان و خصوصاً در مسأله سوریه، ادبیات ظواهری نسبت به ایران غیر دوستانه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اکبری از سال 86 متوجه می‌شود که درحال همکاری با سرویس اطلاعاتی انگلیس است. با این حال در ارتباط با او همچنان حساسیت‌های عقیدتی‌اش را رعایت می‌کردند... ارائه اطلاعات در مورد مسئولین، افراد مهم و تاثیر گذار نظام از دیگر اقدامات او بوده است. در این میان می‌توان به دادن اطلاعات 160 مدیر کشور شامل دیدگاه‌ها و تفکرات و روحیات آنها اشاره کرد. یکی از این نفرات که شناخت خوبی از او...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراکز استارتاپی و دانش بنیان در «اولین همایش توانمندی‌های دانش‌بنیان خلاق و استارتاپ ها» در نمایشگاه تهران تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی قرار می‌گیرند. ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به منظور توسعه و تقویت بازار کسب وکار، تجاری...

خبرگزاری تسنیم

"علیرضا اکبری" جاسوس دستگیر‌شده سرویس اطلاعاتی انگلستان، در اعترافات خود نحوه جذب و نوع خدمت خود به MI6 را بازگو کرده است.