سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

کارشناس تعلیم و تربیت گفت: حضور دانش آموزان در فضای مجازی یعنی سپردن ذهن و شناخت بچه‌ها به کسانی که این فضای مجازی را مدیریت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برنج حاوی کربوهیدرات‌هایی است که در واقع برابر با داشتن قند است. بنابراین مصرف مکرر برنج در مقادیر زیاد می‌تواند باعث ایجاد بیماری دیس شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی به بررسی برخی مباحث امنیتی پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جای تعجب است که سرمربی تیم استقلال به این شکل کاپیتان تیمش را اخراج می‌کند. ساپینتو اگر این بازیکن را قبول نداشت چرا بازوبند باشگاه استقلال را بر دست او بست که حالا اخراجش کند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگرچه برنج منبع خوبی از انرژی به شکل کربوهیدرات برای ما است، خوردن بیش از حد آن می‌تواند عوارض جانبی داشته باشد که در ادامه به برخی از آنها اشار می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

نشست کارگاهی «خانواده موفق» با حضور مادران، و دختران بصورت هفتگی هر سه‌شنبه توسط کانون مهرآفرین فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

ادعای دنی آلوز در مورد عدم تعرض جنسی پس از انتشار فیلم دوربین های مداربسته دروغ از آب در آمد و او حالا درخواست دیدار مجدد با قاضی پرونده را کرده است.

وب‌گاه فرارو

این روز‌ها در فضای مجازی با صفحات پر زرق و برقی روبه‌رو می‌شویم که می‌خواهند در کم‌ترین زمان، مشکلات روانی ما را حل کنند، یا اینکه ظرف مدتی کوتاه ما را به موفقیت‌های بزرگ و ثروت‌های کلان برسانند، صاحبان این صفحات همان افراد بدون تخصصی هستند که به «روانشناسان زرد» مشهور شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی‌که مرکز اعتدال در عربستان سعودی ادعا می‌کرد که آشوب‌ها در ایران جنبشی بدون سر و فاقد ایدئولوژی است، اما در سطح عملیاتی تمامی مهره‌های میدانی و فرقه‌ای به صف شده‌اند!

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی پلیس در خصوص شناسایی 387 تارنمای تقلب در کنکور و همچنین کشف 9300 قبضه سلاح در ایام اغتشاشات خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از در نظر گرفتن ظرفیت ویژه دانشگاهیان در تالار مولوی در روز‌های برگزاری جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از در نظر گرفتن ظرفیت ویژه دانشگاهیان در تالار مولوی در روزهای برگزاری جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

پس از اقدام جنایتکارانه نجفی، اصلاح‌طلبان با زیرپا گذاشتن همه دعاوی گذشته خود در زمینه ضدیت با خشونت، دفاع از حقوق زنان و احترام به قانون و دادگاه و پرهیز از اقدامات خودسرانه، یا با بی‌اخلاقی سکوت کردند و یا مدعی شدند که نجفی کار خوبی کرده که همسرش را به تشخیص خودش به قتل رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان به نقدها درباره همایش زنان تاثیرگذار پاسخ های تند و تیزی داد.