سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

از تزریق واکسن گرفته تا افراط گرایی خشونت آمیز باور‌های توطئه با بی اعتمادی به نهاد‌های اصلی یا شخصیت‌های قدرتمند مرتبط هستند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری مهر

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی گفت: در طرح «کار با مرتکب خشونت» مرد مرتکب خشونت مجوز ورود به منزل را ندارد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

نواب ابراهیمی، آشپز اینستاگرامی آزاد شد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی؛ وزیر امور اقتصاد و دارایی در حاشیه جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار درباره برخی انتقاد‌ها به دولت در زمینه افزایش نرخ ارز در لایحه بودجه سال آینده برای کسب درآمد اظهار داشت: مفروضات لایحه بودجه 1402 این است که بتواند با نرخ ارزی که پایه محاسباتی بودجه است مجموع درآمد هزینه دولت را تامین مالی کند. وی تاکید کرد: دولت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت در لایحه بودجه 1402 هیچ چشم انداز و انتظاری مبنی بر اینکه از افزایش نرخ ارز درآمد بیشتری در این لایحه کسب کند، ندارد.

خبرگزاری مهر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: به منظور حمایت از مددجویان و برنامه ریزی پس از بهبود و خروج از چرخه بی خانمانی، ضمن آموزش کفاشی مددجویان به بازار کار معرفی می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چه چیزی باعث می‌شود که طعنه‌زنی در فرهنگ ما بخصوص در رابطه زن و شوهر که قاعدتا جزو صمیمی‌ترین روابط انسانی است، رایج شود؟ برای توضیح این مسئله لازم است کمی به عقب برویم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 در روزهای 29 و 30 دی ماه 1401 در 417 شهرستان و با حضور بیش از 978 هزار داوطلب برگزار می‌شود. جدول برگزاری آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی: علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی ردیف گروه آزمایشی روز و تاریخ آزمون ساعت شروع فرآیند برگزاری آزمون 1 علوم تجربی صبح روز پنجشنبه 29 دی 1401 8 صبح...

خبرگزاری تسنیم

تازه‌ترین کتاب رضا کشمیری با نام «سامورایی در میدان مین» با نگاهی به فراز و فرودهای زندگی اسماعیل زمانی، از جانبازان دفاع مقدس، از سوی نشر جمکران منتشر شد.

خبرگزاری مهر

اطلاعات عمومی درخصوص تعداد سوالات، مدت پاسخگویی به آنها و تعداد دفترچه ها و پاسخنامه های آزمون اختصاصی داوطلبان گروه های آزمایشی پنجگانه نوبت اول کنکور سراسری 1402 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تابناک نوشت: در حال حاضر باید به ابعاد دیگر این ماجرا هم توجه داشت به خصوص اینکه چنین افراد و مدیرانی که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند ماجرای علی رضا اکبری را نصب العین خود نمایند که هیچگاه محسور سابقه و عملکرد گذشته خود نباشند و بدانند در هر لحظه ممکن است طعمه دستگاه های امنیتی خارجی گردند.

خبرگزاری مهر

کتاب «مفهوم اضطراب» نوشته سورن کی‌یر کگور با ترجمه صالح نجفی توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شد.