چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

"علیرضا اکبری" جاسوس دستگیر‌شده سرویس اطلاعاتی انگلستان، در اعترافات خود نحوه جذب و نوع خدمت خود به MI6 را بازگو کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

نتایج تحقیقات استادیار دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران نشان می‌دهد آب‌درمانی بر تعادل، خستگی و عملکرد حرکتی بیماران مبتلا به ام. اس مؤثر است.

خبرگزاری تسنیم

نتایج تحقیقات استادیار دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران نشان می‌دهد آب‌درمانی بر تعادل، خستگی و عملکرد حرکتی بیماران مبتلا به ام اس مؤثر است.

وب‌گاه ورزش سه

کادرفنی ون پارس پیش از دیدار با پرسپولیس در اقدامی جالب، فیلم شکست سرخپوشان مقابل قشقایی را برای بازیکنان خود پخش کرده است.

خبرگزاری مهر

یک منتقد ادبی گفت: گلشیری خواسته یا ناخواسته از ادبیات فرانسه تأثیر گرفته بود و این تأثیر در آثار او به روشنی مشهود است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدمصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی در سرمقاله سازندگی نوشت: «فارغ از تقسیم‌بندی بودجه‌ای و برنامه‌ای مجلس، شرایط کشور در وضعیتی است که باید به محتوای برنامه و بودجه 1402 نگاه ویژه‌ای داشت. مساله تحریم‌ها نباید انکار شود. بودجه باید بر این محور تدوین شود که ما در یک وضعیت تورمی ویژه قرار داریم. مساله بودجه‌های دفاعی باید با جلب نظر و دیدگاه اهالی فن در بودجه مورد توجه باشد.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بخشی از نتایج پژوهش دکتر محبوبه غیور نجف‌آبادی، عضو هیأت علمی گروه رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران، در آخرین شماره نشریه معتبر «ام. اس؛ و اختلالات مرتبط» از سوی انتشارات الزویر منتشر شد. به گفته دکتر غیور، اسکلروز چندگانه یا به تعبیر دیگر، ام. اس. یک بیماری مزمن، التهابی و پیش‌رونده سیستم عصبی مرکزی...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مرتضی محمدخان، وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت دوم آیت الله هاشمی گفت: آیت الله خیلی کنجکاو بود تمام بازدیدهایی که می رفتیم سوال می کرد رفته بودن ترکیه با اوزال. قبلاً اوزال مسئول وزارت حمل و نقل بوده و تمام مسائل وزارت آنجا را بلده بعد در یک بندری از اوزال عمق آب را پرسید و اوزال بلد نبود و مدیر کل آمد و دستپاچه شدند و ایشان گفتند این کشتی چند تن است و ایشان گفتند این...

وب‌گاه ورزش سه

آقا یحیی و بیرانوند تحت تاثیر عملکرد من قرار گرفته بودند و بعد از بازی من را تشویق می‌کردند و می‌گفتند عالی بودی.

خبرگزاری تسنیم

مسئول واحد آموزش‌های همگانی و آزاد دانشگاه قرآن و حدیث از برگزاری دوره فشرده و پودمانی در بهمن امسال خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفدهمین جلسه کمیسیون مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست حامد حسن پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دیگر اعضای کمیسیون مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار شد. شهاب خاقانی، سرپرست اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این جلسه...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه «جوان» در یادداشت «خطاب به سردار رادان» به قلم عبدالله گنجی نوشت: روانشناسی شخصیت به پلیس می‌گوید جوانی که به کلانتری آورده‌ای تا به قوه قضائیه بفرستی، مبادا توهینی از شما بشنود، مبادا سیلی و لگد دریافت کند. در این صورت او فقط یک مجرم نیست که بمبی تحت انقیاد برای انتقام در روز مباداست. شاید در بین همین جوانانی که ماه‌های اخیر به خیابان آمدند نمونه‌های این گونه یافت شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نیروی انتظامی خط مقدم قوه قهریه نظام در حوزه امنیت داخلی است. پلیس یکی از آتلیه‌های تصویرساز از نظام جمهوری اسلامی است. آن هم تصویری که تا به دست مردم برسد ده‌ها متغیر دشمنانه روی آن اثر می‌گذارند.