سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: خیابان جای پرمخاطره‌ای برای کودک است، تا وقتی این اقتصاد چندهزار میلیاردی در کف خیابان وجود دارد، این کودکان در خیابان می‌مانند.

خبرگزاری دانا

سرپرست سابق تیم ملی گفت: ارتباط فدراسیون فوتبال با خوبان عالم را صد درصد تایید می کنم.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر مرکز توانبخشی بابل، گفت: ورزش پارا کاراته فعالیت خود را در مدت زمان کمی با مرکزیت مازندران در بابل آغاز کرده است تاکنون پیگیری‌های هیات ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان را داشتیم با توجه به اینکه اولین همایش آن امروز به صورت رسمی برگزار می‌شود خواستار حمایت مسئولان ورزشی در این زمینه هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشکاه خبرگزاری دانشجو، آزمون گروه های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی نوبت اول کنکور سراسری 1402 صبح امروز 30 دی ماه برگزار شد. در مجموع تعداد بیش از 430 هزار داوطلب در این دو گروه حضور می‌یابند. در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی تعداد 120 هزار و 95 نفر و در آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی تعداد 309 هزار و 219 نفر شرکت کردند. با توجه به حذف دروس عمومی داوطلبان تنها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز کنکور گروه علوم انسانی برگزار شد و هم‌اکنون دفترچه سؤالات در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

خبرگزاری مهر

دفترچه سوالات آزمون گروه های علوم ریاضی و علوم انسانی نوبت اول کنکور 1402 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و علوم انسانی در دومین روز از نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 از ساعت 8 صبح امروز (جمعه،30 دی) در گسترده‌ترین رقابت علمی کشور شرکت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رقابت 429 هزار و 314 داوطلب آزمون گروه علوم ریاضی و فنی و آزمون گروه علوم انسانی نوبت اول کنکور سراسری سال 1402 صبح امروز جمعه 30 دی ماه 1401 آغاز شد.

خبرگزاری مهر

رقابت 429 هزار و 314 داوطلب آزمون گروه علوم ریاضی و فنی و آزمون گروه علوم انسانی نوبت اول کنکور سراسری سال 1402 صبح امروز جمعه 30 دی ماه 1401 آغاز شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بهترین راه‌ها برای رضایت بیشتر زنان در رابطه‌ی جنسی را بشناسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

حفظ نیمکره غربی دستگاه ادراکی دشمن شواهدی خاص دارد، واقعیت آن است که ضربه به شبکه انگلیسی مکانیسم ادراکی، توصیفی و آنالیزی دشمن را دچار اختلال وسیع کرده است.

خبرگزاری تسنیم

7 عضو هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر اعلام شدند به همین بهانه مروری بر کارنامه کاری و هنری و اظهارنظرهای این افراد در موضوعات مرتبط با سینما و جشنواره داشتیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

رنگ های لباس همیشه نشان از سلیقه و رنگ مورد علاقه فرد است که اگر کسی آگاهی و علم رنگ ها را بداند با یک نگاه به رنگ لباس طرف مقابل سریعا شخصیت او را می تواند حدس بزند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی برای جذب 110 نیرو در شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر با همکاری این سازمان خبر داد.