چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه 55 آنلاین

برا کادوی روز مادر و زن با توجه به ماه تولدشان یک کادوی مجلسی هدیه بده.

وب‌گاه فرارو

ایران در میان کشور‌های جهان رتبه 65حوادث جاده‌ای را دارد و آمار‌های منتشرشده سازمان پزشکی قانونی در سال گذشته نشان می‌دهد که هر نیم ساعت یک نفر جان خود را به‌دلیل حوادث جاده‌ای از دست می‌دهد و سیستان و بلوچستان، سمنان، مرکزی، کرمان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، فارس، بوشهر و زنجان 10استان با بیشترین تلفات جاده‌ای به نسبت جمعیت هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معامله‌ای که غرب وحشی با زنان خود کرده چنین است و عجب نیست که بزرگ‌ترین حامیان فمینیسم مردان هستند! مردانی که می‌خواهند هر روز زنان برهنه‌تر و رهاتر در معابر آشکار شوند تا تمایلات حیوانی آنان را ارضا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به نظر می رسد سیگنال های مثبتی که بازار ارز برای اصلاح در پی آن بود از راه می رسند. روزقبل پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان خواهان از سرگیری دوباره مذاکرات برجام شد. یخ روابط ایران و ریاض هم به اندازه ای آب شده که ایران صادرات به عربستان را آغاز کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روانشناس تمسخر را به‌عنوان سومین عامل آسیب‌زننده به اعتمادبه‌نفس کودک ذکر می‌کند و می‌گوید: «تمسخر نه‌تن‌ها به اعتمادبه‌نفس آسیب می‌زند بلکه عزت‌نفس کودک را نیز خدشه‌دار می‌کند. گاهی والدین مدام در حال برچسب زدن به کودکشان هستند؛ زمانی که کودک دستخط خوبی ندارد، منظم نیست یا به دلیل اختلال یا رشد غضروفی زمین می‌خورد، با برچسب‌هایی مثل دست و پا چلفتی، بی‌نظم و... کودک را تمسخر می‌کنند.»

وب‌گاه فرارو

فردی که طلاق را تجربه کرده، بی‌شک دچار تنش و آشفتگی درونی خواهد شد، پس باید در برخورد با این افراد محتاطانه‌تر رفتار کرد.

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس ارشد روانشناسی بالینی آرام سازی (Relaxation) و تنفس عمیق را از جمله راهکار‌های کنترل خشم دانست.

وب‌گاه فرارو

فهوم سندرم فرزند وسط از این ایده ناشی می‌شود که ترتیب تولد بر نحوه رشد کودکان تأثیر می‌گذارد. اگرچه این امر شهودی است، و برخی از مطالعات قدیمی‌تر پیوندی را نشان می‌دهند، تحقیقات جدیدتر اغلب نمی‌توانند ارتباط قوی بین ترتیب تولد و شخصیت پیدا کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا گفت: درخواست ما از وزارت آموزش و پرورش این است که از کلاس ابتدایی سواد رسانه‌ای را آموزش دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: ثبت درخواست مجوز «پروانه اشتغال مشاوره روانشناسی» از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور امکان پذیر شد.

وب‌گاه ورزش سه

عضو هیات علمی دانشگاه اراک گفت: علم تمرین نقش مهمی در آمادگی جسمانی ایفا می‌کند. تمرینات ما مجزا از تکنیک‌ها، اصول علمی است و با مسابقه فاصله دارد. اگر مربیان برنامه‌ریزی‌ها را بر مبنای سازماندهی تمرین قرار دهند آن وقت بیشتر به هدف نزدیک هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک جامعه‌شناس و استاد دانشگاه در گفتگویی بیان کرد احتمال دارد ایران به زودی از نقشه جهان حذف شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در دولت روحانی می‌گوید: جمهوری اسلامی به اهانت‌های نشریه فرانسوی واکنش نشان ندهد و در دام نیفتد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عمده تغییرات آزمون سراسری سال 1402 به «تاثیر قطعی سابقه تحصیلی»، «تعداد برگزاری و اعتبار آزمون اختصاصی»، «حذف زیرگروه‌ها»، «سابقه تحصیلی» و «کارنامه، انتخاب رشته و پذیرش» برمی گردد. الف) تاثیر قطعی سابقه تحصیلی سابقه تحصیلی داوطلبان به صورت قطعی در نمره کل نهایی اعمال می شود. منظور از سابقه تحصیلی، نمرات دروس عمومی و تخصصی دوره دوم متوسطه در نظام...

خبرگزاری مهر

اطلاعات و تغییرات آزمون سراسری سال 1402 مبنی بر تغییر تعداد سوالات و زمان پاسخگویی به آنها در پنج گروه آزمایشی منتشر شد.