چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

گروه جهادگران احیاگران سنت نبوی مقوله بنیان خانواده را مورد توجه قرار داده و در همین راستا ویژه برنامه‌های و همایش‌هایی برگزار می‌کند.

وب‌گاه فرارو

نعمت‌الله فاضلی انسان‌شناس گفت: نگاه ما به جامعه، نگاه نجارانه بوده، نه باغبانانه. مسئله زندگی را از منظر جامعه و جامعه‌شناختی واکاوی نکرده‌ایم و بیشتر شاهد سیطره نگاه روانشناسی‌گرایی به زندگی و مسائل آن بوده‌ایم؛ رویکردی که موجب شده تا مسئله زندگی بیش‌ازحد به‌شکل ذره‌ای و اتمی فهم شود.

وب‌گاه فرارو

به تازگی یک عکاس خبری بازداشت شده در حوادث اخیر اعلام کرده که در بخشی از حکم دادگاهش به پاکبانی محکوم شده است. یک فعال حقوق زنان هم در هفته گذشته در بخش مجازات‌های تکمیلی حکمش به ممنوعیت استفاده از تلفن همراه هوشمند محکوم شده.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدرس روانشناسی سیاسی درباره نقش رسانه‌های جمعی بر روی کاهش روحیه جمعی نسل جوان توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین تغییرات دفترچه و نحوه پاسخگویی به سوالات کنکور 1402 اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات توزیع کارت آزمون کنکور سراسری را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

آنانی که در آن مطبوعه آن کاریکاتورها را طراحی و ترسیم کرده‌اند، از روانشناسی سیاست خارجی ایران آگاه بوده‌اند و از ابتدا قصد به گروگان گرفتن رابطه ایران وفرانسه و سپس ایران و اروپا با انتشار آن داشته‌اند. که متاسفانه تا این لحظه موفق شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش تعداد دفترچه‌ها و سؤالات گروه‌های آزمایشی مختلف در نوبت نخست کنکور 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آخرین تغییرات دفترچه سؤالات آزمون سراسری و نحوه پاسخگویی به سؤالات هر درس توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزس کشور آخرین تغییرات دفترچه سؤالات آزمون سراسری و نحوه پاسخگویی به سؤالات هر درس را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزس کشور گفت: در آزمون امسال سؤالات هر درس یا تعدادی از دروس باهم در دفترچه جداگانه قید شده و هر دفترچه پاسخنامه اختصاصی خواهد داشت که با پایان زمان پاسخگویی به هر سری از سؤالات، پاسخنامه اختصاصی به همراه دفترچه جمع آوری شده و دفترچه و پاسخنامه جدید توزیع می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مروتی، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزس کشور در نشست خبری امروز که در محل سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد، با اشاره به تغییرات نحوه پاسخگویی به سؤالات کنکور گفت: در آزمون امسال سؤالات هر درس یا تعدادی از دروس باهم در دفترچه جداگانه قید شده و هر دفترچه پاسخنامه اختصاصی خواهد داشت که با پایان زمان پاسخگویی به هر سری از سؤالات، پاسخنامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود دیانی روحانی و مجری برنامه‌های تلویزیونی که چندی است با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، در یادداشتی که به تازگی منتشر کرده است، تجربه خودش از روزهای عملی جراحی را روایت کرده است.

وب‌گاه فرارو

مطالعه جدید دانشگاه کمبریج نشان داده است که تعطیلات به افزایش قابل توجه علائم افسردگی در کودکان منجر شده است و این علائم به سن، جنسیت و وضعیت اجتماعی - اقتصادی کودکان ربطی ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

«فعلا در حال بررسی لایحه هستیم و ممکن است باتوجه به نظر اعضای قضایی مجلس در برخی از بندها تغییری ایجاد شود، اما تاکنون تغییر اساسی در مواد لایحه ایجاد نشده و اکنون تنها در حال بررسی تکالیف دستگاه‌ها در این لایحه هستیم.»