جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در جریان سفر به مشهد مقدس در آئین افتتاح مؤسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید مسعود علیمحمدی که با حضور دکتر منصوره کرمی همسر شهید علیمحمدی در شهرستان خواف استان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: دانشگاه تهران به عنوان یک دانشگاه جامع تلاش می‌کند در راستای رفع دغدغه‌های صنعت، سبک جدیدی از تعامل دانشگاه و صنعت را عملیاتی...

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از برگزاری مجدد انتخابات این سازمان خبر داد و گفت: ثبت‌نام در انتخابات سازمان از روز 31 اردیبهشت در سراسر کشور آغاز و انتخابات نیز 15 تیرماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم کوتاه «حریر سفید» به روایت تقابل نسل گذشته و نسل آینده می پردازد و مشکلاتی که والدین به صورت ناخواسته در کودکی برای فزندان خود به وجود می آورند که عوارض آن تا سال‌های سال در زندگی آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس یک مطالعه جدید، لحظات وحشتناک در زندگی فقط باعث استرس نمی‌شوند، بلکه ممکن است خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را نیز افزایش دهند. بر اساس یک مطالعه جدید، لحظات وحشتناک در زندگی فقط باعث استرس نمی‌شوند، بلکه ممکن است خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را نیز افزایش دهند. دانشمندان کشف کردند که اگر فردی در سنین کم تجربه تروماتیک مانند طلاق یا مرگ داشته باشد، احتمال بروز علائم بیماری آلزایمر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه ما در زندگی خود لحظاتی را داریم که آرزو می کنیم با خردی که در طول زندگی به دست آورده ایم، می توانستیم به گذشته سفر کنیم. به گزارش عرشه آنلاین؛ این امر مخصوصاً برای ما زنان صادق است. چراکه زنان معمولاً با چالش‌ها و موانع بیشتری در زندگی خود روبه‌رو می‌شوند و نقش‌ها و انتظارات متعددی را برآورده می کنند. شما همین حالا هم می توانید درس هایی را از زنان دیگر برای آینده بیاموزید که 98...

وب‌گاه فرارو

اصول روانشناسی نشان می‌دهند که نیاز به دریافت تایید خارجی می‌تواند ما را به مسیری از شک و تردید، ناامنی و نیاز دائمی به تایید دیگران هدایت کند. اما نکته مهم اینجاست: نیازی نیست که شخص دیگری به شما بگوید که به اندازه کافی خوب هستید. ارزش ما با نظرات دیگران تعیین نمی‌شود. بلکه اعتماد به نفس ریشه در خودباوری دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند روزی است که تصاویری از ورود چند مرد با سلاح جنگی و ماسکی بر صورت به داخل خانه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک راننده تاکسی اینترنتی نقشه شومی برای دختر جوان عکاس کشیده بود و با تهیه فیلم از او زندگیش را به جهنم تبدیل کرد. یک راننده تاکسی اینترنتی نقشه شومی برای دختر جوان عکاس کشیده بود و با تهیه فیلم از او زندگیش را به جهنم تبدیل کرد. به گزارش عرشه آنلاین، وقتی باچک ولگد وادارم کرد لباس هایم را در آورم و ازمن فیلم سیاه گرفت و تازه فهمیدم که چقدر اشتباه کردم من هرگز نباید وارد رابطه دوستی...

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید با توجه به غیبت کریم باقری و مطهری در کادر فنی پرسپولیس حالا سیدجلال باید به اوسمار درباره مسائل روانی تیم کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سارقانی که گویا بدون تلاش خاصی اقدام به بازکردن در ورودی آپاتمانی کرده، وارد آن شده و با ورود به یکی از واحدها که از قضا ساکنانش نیز در آن حضور دارند، دست به سرقت زده و متواری می‌شوند.

وب‌گاه الف

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، پیوند هوش مصنوعی و فناوری‌های شناختی را آینده ساز و فناوری شناختی را توسعه دهنده مسیر فناوری هوش مصنوعی دانست و از اجرای چهار برنامه با هدف توسعه این فناوری در کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

یک روان‌شناس گفت: بسیاری از افراد فقط به دنبال این هستند که خیلی زود حال روحی‌شان بهبود یابد به همین دلیل به سراغ روان‌شناسی زرد می‌روند و نتیجه درست و پایداری هم نمی‌گیرند.

وب‌گاه فرارو

اندکی خودپسندی یا در اصطلاح عامیانه نوشابه بازکردن برای خود می‌تواند مفید باشد، اما رعایت اعتدال درمورد آن نکته‌ای کلیدی است و توجیه‌کننده رفتار بسیار بد و افتضاح نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

هم‌زمان با روز بزرگداشت فردوسی حکیم و روز پاسداشت زبان پارسی، از دو کتاب «سیاوش‌نامه» و «سهراب‌نامه» با محوریت دو شخصیت برجسته شاهنامه رونمایی شد.

وب‌گاه فرارو

رواج تب زیبایی در دو دهه اخیر پیامدهای اجتماعی فراوانی هم به‌دنبال داشته؛ از پرونده‌های قطور قصور پزشکی در پزشکی قانونی گرفته تا عمل‌های زیبایی که توسط افراد غیرمتخصص انجام می‌شود و حتی گاهی به قیمت از دست رفتن جان تمام می‌شود.