جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

در حالی شرکت‌های هواپیمایی موظف به ارائه خدمات به مسافران توانخواه هستند که برخی ایرلاین‌ها از دستورالعمل‌های ابلاغ شده سرپیچی کرده و از ارائه این خدمات شانه خالی می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اضطراب یکی از شایع‌ترین اختلالات روانی است که رعایت برخی از توصیه‌های ساده طب سنتی و پرهیز از برخی رفتارها می‌تواند به درمان این اختلال کمک شایانی کند.

وب‌گاه فرارو

چگونه این پیام را منتقل کنیم، کاری که به‌خوبی انجام‌شده یا آنکه فکر می‌کنیم یک عمل یا رفتار کودک قابل‌تحسین است؟

وب‌گاه فرارو

گسترش روزافزون رسانه‌ها و عدم نظارت بر روند محتوای برنامه‌ها به‌خصوص در فضای مجازی موجب تحولاتی در سبک زندگی ایرانی اسلامی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گسترش روزافزون رسانه‌ها و عدم نظارت بر روند محتوای برنامه‌ها به‌خصوص در فضای مجازی موجب تحولاتی در سبک زندگی ایرانی اسلامی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تحقیقات جدید بیانگر این است که مصرف گل، حشیش، ماری‌جوانا و... به صورت سنتی یا الکترونیکی فزون‌خواهی به همراه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

یکی دو تا نیستند؛ کافی‌ست سری به فضای مجازی بزنید تا ردپایی از آن‌ها پیدا کنید. آن‌ها همه‌جا هستند؛ در صفحه‌های اینستاگرامی یا کانال‌های تلگرامی یا حتی رسانه‌های صوتی و تصویری.

وب‌گاه فرارو

پژوهش‌گرانی از دانشگاه خوارزمی اقدام به انجام یک مطالعه پژوهشی پدیدارشناسانه کرده‌اند که در آن، دیدگاه زنان ایرانی در مورد سرطان پستان مورد بررسی علمی واقع شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خضریان در نشستی با موضوع تبیین عملکرد مجلس شورای اسلامی و تشریح راهکارهای افزایش مشارکت مردم در انتخابات که از سوی ستاد جهاد تبیین امور ایثارگران و مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سالن اجتماعات شهید مفتح وزارت علوم برگزار شد، گفت: مشارکت در انتخابات سه سطح دارد، یک حکومت، دوم مردم و سوم نیز سطح نخبگانی که شامل دانشگاهیان،...

وب‌گاه فرارو

عزت نفس انسان‌ها به‌راحتی خدشه‌دار می‌شود و از طرفی به‌سختی بازسازی می‌شود. هرگز کسی را که اخراج می‌کنید، سرزنش نکنید. برخورد منصفانه با مدیر اجراییِ اخراج شده، روی اخلاق و عملکرد تیم اجرایی تأثیر می‌گذارد و سبب می‌شود تیم اجرایی بعد از رفتن این عضو هم عملکرد درستی داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

شبکه‌های اجتماعی یا آن‌طور که دکتر آذرخش مکری، روانپزشک می‌گوید ماشین‌های معتادساز، محصول ذهنی قوی‌ترین مغز‌های سیلیکون‌ولی به خوبی می‌دانند چگونه ما را به کمک چند اختراع؛ دکمه لایک، امکان گذاشتن کامنت، شمارشگر لایک، کامنت و دنبال‌کنندگان و نوتیفیکیشنی که برای همه این موارد به صدا درمی‌آید گرفتار خود سازند.

وب‌گاه فرارو

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: «نقش روانشناسان برای جلوگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها بر کسی پوشیده نیست. البته خدمات و حمایت‌هایی مشاوره‌ای به‌هنگام روانشناسی، خدمات حقوقی و توانمندسازی نیز باید صورت گیرد.»

خبرگزاری تسنیم

بازنگری در فرمول «جیغ و دست و هورا» در ساخت برنامه‌های تلویزیون به عبارتی تبدیل شد که همه درباره‌اش صحبت می‌کنند. مجری قدیمی که اعتقاد دارد از آن برنامه‌های جذاب و کودکانه خبری نیست که بیاییم درباره اینکه جیغ و دست و هورا باشد یا نباشد صحبت کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

داریوش کاردان معتقد است سطح سلیقه در جامعه بسیار کاهش پیدا کره و متاسفانه «سال به سال دریغ از پارسال.» ما حتی سطح توقع از مدیرانمان آن‌هم نه فقط درصداوسیما، بلکه تمام مدیران فرهنگی، مطبوعاتی، فضای مجازی و حتی نمایش خانگیمان هم پایین آمده است.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در هفت رشته در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بوستان «بهشت مادران» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی همراه با کارگاه‌های آموزشی را با عنوان «روانشناسی خودمانی» برگزار می‌کند.