شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

رئیس واحد تهران شرق دانشگاه آزاد از اجرای سیاست مولد سازی و افزایش بهره وری در این دانشگاه خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شب گذشته مراسم رونمایی کتاب «رقصیدن با خودم» با حضور شهنار ایلدرمی (مترجم)، علی عرب‌خردمند و معصومه گیتی (کارشناس) برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدعلی موسوی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق در تشریح اقدامات نوآورانه این دانشگاه در راستای افزایش بهره وری و خدمت رسانی به دانشجویان، اساتید و همچنین ساکنین منطقه توضیح داد: این دانشگاه از موقعیت و امکانات متناوبی برخوردار است که متاسفانه تاکنون استفاده از این ظرفیت‌ها مغفول مانده بود. وی اظهار داشت: در سیاست گذاری‌های جدید با نگاه خدمت...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دانشگاه اکستر انگلیس اعلام کرده است با توجه به افزایش علاقه عمومی به مبحث جادو و جادوگری، از ماه سپتامبر سال آینده آموزش رشته تحصیلی «جادو و علوم غیبی» را در مقطع فوق لیسانس به دانشجویان متقاضی آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

منا کروندی، روانپزشک می‌گوید: در کشور ما هنوز این تصور درباره بیماری‌های روحی و روانی رایج است که فقط هرکس که جنون دارد، باید به متخصص اعصاب و روان یا روانشناس مراجعه کند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، گفت: مهارت‌های ناکافی زوجین در برقراری تعامل مناسب با همسر و عدم آگاهی از مهارت‌های حل تعارض، از عمده مشکلات زوجین محسوب می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزرای دانشجو، در ابتدای این نشست دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو رییس این پارک گفت: دانشگاه علم و فرهنگ اولین دانشگاه کشور است که دانشکده گردشگری را راه اندازی کرد. وی با تشریح برنامه های پارک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و دانشگاه علم و فرهنگ در برگزاری کنفرانس بین المللی گردشگری و معنوی، افزود: چهارمین کنفرانس بین‌المللی گردشگری و معنویت را در دستور کار داریم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش طلاق توافقی در کشور زنگ خطری است که نیاز به مشاوره خانواده دارد. افزایش طلاق توافقی در کشور زنگ خطری است که نیاز به مشاوره خانواده دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از ثبت‌نام بیش از 100 هزار زوج طی 6 ماه اول سال جاری در سامانه «تصمیم» برای طلاق توافقی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته یک روانشناس، بروز افسردگی پس از جراحی زیبایی بسیار بیشتر از آن چیزی است که مردم تصور می‌کنند. این در حالی است که اغلب پزشکان زیبایی "خطرات و عوارض جراحی" را از بیمارانشان پنهان می کنند.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران، گفت: همانطور که این رتبه‌بندی نشان می‌دهد افسردگی و اضطراب در رتبه‌های بالا قرار دارند و افزایش داشته‌اند. ضمن آنکه در این رتبه‌بندی فقط اختلالات اسکلتی - عضلانی کاهش داشت.

خبرگزاری تسنیم

آمارهای سازمان جهانی بهداشت نشان می‌دهد که در جهان از هر 8 نفر یک نفر با یک اختلال روانی زندگی می‌کنند و شایع‌ترین اختلالات روانی نیز اضطراب و افسردگی هستند که شناخت عوامل ابتلا به آن‌ها، می‌تواند به پیشگیری از این اختلالات کمک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نهمین سالگرد تولد «قلک» با حضور سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، از پیشکسوتان حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات، اعضای تحریریه این ماهنامه و همچنین جمعی از کودکان و نوجوانان و خبرنگاران افتخاری آن برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

شهاب مرادی میگوید: مفاهیمی که اصطلاحاً روضه باز و خیلی مکشوف است، نباید برای کودک مطرح شود. این قشر با این رویکرد‌ها دچار آزار روحی می‌شود و باید ملاحظه حال بچه‌ها را داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: شهاب مرادی میگوید: مفاهیمی که اصطلاحاً روضه باز و خیلی مکشوف است، نباید برای کودک مطرح شود. این قشر با این رویکردها دچار آزار روحی می‌شود و باید ملاحظه حال بچه‌ها را داشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: 50 درصد مردم نیاز به مشاوره روانشناختی دارند و ضرورت دارد این خدمات تحت پوشش بیمه قرار بگیرد. مهرداد کاظم نژاد معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بروز اختلالات روانی در کشور 23 تا 30 درصد است و 10 تا 20 درصد افراد بیماری خفیف روانی دارند، با توجه به...