سه‌شنبه 17 مهر 1403

روایت غربال‌گری دوران کرونا در نخستین قسمت فصل جدید «مکث»

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
روایت غربال‌گری دوران کرونا در نخستین قسمت فصل جدید «مکث»

تهران - ایرنا - قسمت نخست فصل جدید برنامه اجتماعی «مکث» با محوریت روایت غربال‌گری دوران کرونا روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

در اولین قسمت از سری جدید این برنامه که امشب روی آنتن خواهد رفت، رضا فیاضی مجری برنامه ابتدا میزبان محمد نصردادرس معاونت پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر است و از نکته‌ها و سختی‌های دوران کاری در زمان کرونا سخن خواهند گفت.

در بخش بعدی برنامه نیز سه خواهر به نام‌های سوسن، سیمین و سیما خردمند از همکاران طرح غربالگری کرونا (3040) میهمان برنامه هستند و از همکاری مردم با این طرح تا خاطرات تلخ و شیرین‌شان از این دوران به گپ و گفت وگو خواهند پرداخت.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر گلاره عباسی، رضافیاضی، پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش رسول نجفیان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

فصل دوم برنامه گفت وگو محور و اجتماعی «مکث» از این پس روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه دو سیما و در ساعت 22:30 بعد از اخبار پخش خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*