سه‌شنبه 8 خرداد 1403

روز بدون فوتی کرونا در سیستان و بلوچستان

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

در 24 ساعت اخیر 191 نفر از بیماران کرونا مثبت نیز توسط مجموعه همکارانمان در دانشگاه های علوم پزشکی استان شناسایی شدند و بدین ترتیب تعداد کل موارد مثبت آزمایشگاهی به 116375 نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در 24 ساعت منتهی به امروز شنبه 6 شهریور ماه 1400 هیچ مورد فوت بیمار کرونا مثبت در بیمارستان های سیستان و بلوچستان نداشتیم.

سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت‌وگو با فارس در زاهدان اظهار کرد: در 24 ساعت منتهی به امروز شنبه 6 شهریور ماه 1400 هیچ مورد فوت بیمار کرونا مثبت در بیمارستان های سیستان و بلوچستان نداشتیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: با این وجود نتیجه آزمایش کرونای 2 تن از هم استانی های عزیزمان که در روزهای گذشته در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر فوت کرده بودند امروز مثبت شد و به همین دلیل 2 مورد به آمار متوفیان کرونا مثبت استان اضافه شد و متاسفانه به 2432 نفر رسید.

وی ادامه داد: در 24 ساعت اخیر 191 نفر از بیماران کرونا مثبت نیز توسط مجموعه همکارانمان در دانشگاه های علوم پزشکی استان شناسایی شدند و بدین ترتیب تعداد کل موارد مثبت آزمایشگاهی به 116375 نفر رسیده است.

هاشمی گفت: صبح امروز تعداد کل موارد بستری با علایم تنفسی اعم از مشکوک و قطعی کرونا هم برای نخستین بار در 2 ماه اخیر به کمتر از 400 نفر رسید و خوشبختانه در روز گذشته 59 نفر از بیماران عزیز تنفسی هم با حال عمومی مناسب از بیمارستان ها ترخیص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: از مجموعه کارکنان بهداشت و درمان و از کسانی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند تقدیر و تشکر می کنم.

وی بیان کرد: استمرار روند کاهشی موارد مثبت، موارد بستری و موارد فوت به رفتارهای جمعی همه ما در جایگاه مسئول و مردم عادی ارتباط دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/003MCo