شنبه 15 اردیبهشت 1403

رونالد ریگان

رونالد ریگان

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان‌های دولتی به ویژه سیا و ارتش ایالات متحده تعدادی هواپیما برای جابجایی مقام‌ها و عوامل خود در اختیار دارند. با این وجود، آن چه کم‌تر شناخته شده آن است که ایالات متحده هواپیمای روز قیامت خود را دارد که تعداد آن به چهار فروند می‌رسد. این هواپیما‌ها برای جان سالم به در بردن از یک حمله اتمی و به عنوان مرکز فرماندهی در صورت وقوع جنگ هسته‌ای و هم چنین برای سایر بلایا طراحی شده اند. بسیاری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد که محبوبیت جوبایدن کمتر از 4 رئیس جمهوری است که برای دور دوم انتخابات رای نیاوردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویلیام جی لوتی، دستیار سابق جرج بوش پسر در وال‌استریت ژورنال با مثبت خواندن تشکیل ائتلاف دریایی در دریای سرخ و خلیج‌فارس خواستار بازگشت آمریکا به ریگانیسم برای مهار ایران در منطقه شد. او با یادآوری حمله آمریکا به دو سکوی نفتی ایران در اواخر دوران جنگ 8ساله بر اهمیت اتخاذ رویکرد تهاجمی برای تکمیل ائتلاف دریایی چندجانبه و تحقق بازدارندگی تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور پیشین آمریکا بار دیگر بایدن را زیر سوال برد و گفت که کامالا هریس در مقایسه با او، رئیس جمهور بهتری خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای چندمین بار بایدن را زیر سوال برد و گفت که کامالا هریس در مقایسه با او، رئیس جمهور بهتری خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تونی کلیفتون در سال‌های 1978و1982 در بیروت ساکن بوده و رویدادهای جنگ داخلی لبنان و تهاجم نظامی رژیم‌صهیونیستی به این کشور رااز نزدیک دیده و درکتابش باعنوان «آسمان گریست» منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می‌رسد در میان حامیان غربی اسرائیل اختلاف‌نظرهایی به وجود آمده باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع کره جنوبی و سفیر آمریکا امروز سه شنبه درباره امنیت منطقه ای و همکاری های مشترک برای جلوگیری از تهدیدات نظامی کره شمالی در سئول ملاقات و گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق گفت‌وگوی حسین پایا وحسین هوشمند پژوهشگر فلسفه سیاسی درباره مفهوم عدالت دراندیشه‌های جان رالز را منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در برابر افزایش بی‌سابقه مهاجرت از مرز جنوبی، قطبی‌سازی مسئله مهاجرت، رئیس‌جمهور جو بایدن را در یک مخمصه سیاسی و بوروکراتیک قرار داده است.

وب‌گاه فرارو

گزارش ویژه اکونومیست در این هفته استدلال می‌کند که اقتصاد وطنی در نهایت ناامید کننده خواهد بود؛ اقتصاد وطنی به اشتباه تشخیص می‌دهد که چه اشتباهی رخ داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شماره جدید خود نسبت به پایان بازار آزاد هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ و حامیان او در ماه‌های اخیربه طور تلویحی به اندیشه‌های برنی‌سندرز سناتور دمکرات نزیدک به اندیشه چپ تمایل نشان داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انجمن بازیگران بازی‌های رایانه‌ای آمریکا از ادامه اعتصاب خود خبر داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخلاف برخی گزارش‌ها درباره پایان اعتصاب در هالیوود، انجمن بازیگران بازی‌های رایانه‌ای آمریکا از ادامه اعتصاب خود خبر داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بر اساس فهرست منتشر شده از سوی کمیته ملی جمهوری‌خواهان، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشرو حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور از شرکت در مناظره دوم هم صرف نظر کرده و این دوره از برنامه مناظره هم بدون حضور وی برگزار می‌شود. بر این اساس، «ران دی‌سانتیس» فرماندار ایالت فلوریدا، «نیکی هیلی» فرماندار سابق کارولینای...