شنبه 15 اردیبهشت 1403

رونالد ریگان

رونالد ریگان

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از فرار آمریکایی ها از ایران، کاخ سفید اعلامیه ای به این شرح پخش کرد: آمریکا در عملیاتی در صحرای طبس برای آزادی جان گروگان های اسیر در ایران با شکست روبه رو شد.

خبرگزاری مهر

شاید مکرون قصد دارد با اعمال فشار به اسرائیل، لابی صهیونیست‌ها در این کشور را که قدرتمندترین لابی اسرائیلی در اروپا است، مجاب به حمایت از سیاست‌های وی در اروپا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: در این بین 135 نفر از نمایندگان مجلس هم به بنیانگذار انقلاب درباره این موضوع نامه نوشتند و خواهان ارشاد شدند. این نمایندگان «آقایان زواره‌ای، میرسلیم، عسگراولادی و ولایتی (خاطره مریم بهروزی، ماهنامه نسیم بیدار)» را به‌عنوان گزینه‌های پیشنهادی نخست‌وزیری نیز مطرح کردند. امام در پاسخ به این‌ها در مهرماه 1364 چنین گفتند: «... آقای مهندس موسوی را شخص متدین و متعهد و در وضع...

وب‌گاه 55 آنلاین

براساس برخی باورها در فرهنگ ژاپن، میان شخصیت افراد و گروه خونی آنها ارتباط مستقیمی وجود دارد. به این معنا که گروه خونی بر خلق و خوی افراد تأثیر مستقیم دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چین اعلام کرده قصد برگزاری رزمایشی سه روزه در تنگه تایوان دارد. وزارت دفاع تایوان همزمان اعلام کرده 13 هواپیما و سه ناو جنگی چین را در اطراف این جزیره شناسایی کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات خبر تحریم آمریکا توسط چین در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه گسترش

وزارت خارجه چین اعلام کرد، مقام‌های این کشور امروز (جمعه) دو نهاد آمریکایی را بابت نقض اصل چین واحد تحریم کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موسسه هادسون" و "کتابخانه ریاست جمهوری رونالد ریگان" توسط مقام‌های چینی بابت نقض اصل چین واحد و ارتباط با تایوان تحریم شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقام‌های دولت چین امروز (جمعه) دو نهاد آمریکایی را بابت نقض اصل چین واحد تحریم کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

رژیم "چون" ناگزیر شد کوتاه بیاید و به مذاکره با مخالفان تن دهد. رهبری مبارزات و مذاکرات بر عهده دانشجویان و روشنفکران بود. تنها یکسال به المپیک سئول باقی مانده بود و دولت کره جنوبی نمی‌خواست المپیک را در کشوری آشوب‌زده برگزار کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پس از آن‌که پکن وعده داده بود که پاسخ «قاطعانه‌ای» به دیدار «تسای اینگ - ون» رئیس‌جمهور جزیره تایوان با «کوین مک‌کارتی» رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده در کالیفرنیا بدهد، امروز (پنجشنبه)، تایوان اعلام کرد که سه کشتی جنگی چین و یک بالگرد ضدزیرداریایی چین را در نزدیکی این جزیره شناسایی کرده است. طبق گزارش رسانه‌های محلی، وزیر دفاع تایوان امروز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از گفتگوها پشت درهای بسته و دادن امتیازات سیاسی به مخالفان، کوین مک‌کارتی موفق شد در پانزدهمین دور، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کیم جونگ اون رئیس کره شمالی، دستور داد تا تولید مواد مربوط به سلاح های هسته ای افزایش یابد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفت که پرتاب‌ها از استان هوانگیی شمالی بین ساعت 7:47 صبح تا 8 صبح انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال 1980، نزدیکان ریگان به ایران پیشنهاد کردند که گروگان‌ها را تا بعد از انتخابات آزاد نکنید تا کارتر شکست بخورد / گفته بودند ریگان بعد از پیروزی، معامله بهتری برای تهران خواهد داشت