شنبه 15 اردیبهشت 1403

رونالد ریگان

رونالد ریگان

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه سابق ایالات متحده آمریکا که از منتقدان مذاکرات دولت بایدن با ایران در خصوص برجام است، در جریان یک سخنرانی در پایتخت آمریکا گفت که مذاکره یا همکاری با دولت ایران هیچ فایده‌ای ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فهرستی از 20 فیلم برتر ترسناک در ژانر وحشت در سال 2022 را منتشر شده است که در این گزارش، به 10 فیلم اول می‌پردازیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هیچ یک از اتفاقی که در هفته‌های اخیر برای ترامپ رخ دادند تازگی نداشتند. او از همان لحظه‌ای که پا به عرصه سیاست گذاشت درگیر رسوایی بود. ترامپ به عنوان رئیس جمهور دائماً روی مرزهای حدود قدرتش حرکت می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در این مطلب، به ده فیلم برتر ژانر وحشت در سال 2022 از نگاه «پلی لیست» می‌پردازیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این مطلب، به ده فیلم برتر ژانر وحشت در سال 2022 از نگاه «پلی لیست» می‌پردازیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گزارش نشریه آمریکایی هیل محبوبیت نیروهای مسلح آمریکا از سال 2016 تاکنون روندی نزولی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا گفته است که برای نامزدی در انتخابات 2024 این کشور «کاملا» تمایل دارد «برخی از بلا‌هایی که دونالد ترامپ (رئیس جمهور سابق آمریکا) بر سر حزب جمهوری‌خواه آورده را متوقف کند.» بولتون در گفتگو با ان‌بی‌سی، ضمن ترغیب سایر نامزد‌های حزب جمهوری‌خواه جهت تایید نکردن ترامپ، گفت: فکر می‌کنم برای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا می‌گوید که ممکن است به‌زودی برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور اعلام نامزدی کند زیرا یک نفر باید دونالد ترامپ را متوقف سازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امین معلوف روزنامه‌نگار و نویسنده عرب لبنانی‌تبار مسیحی ساکن فرانسه در کتاب غرق شدن تمدن‌ها چند پارگی‌هایی را نشان می‌دهد که از نام و تبار و محل زندگی او هم آشکار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقایع چند روز گذشته نشان داد ریشه امنیتی مسائل شبیه دهه 60 است رسانه‌های غربی چطور می‌خواهند برند سوخته تروریستی را بازسازی کنند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رویترز در بحبوحه اعلام نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، در گزارشی به سن و سال بالای رؤسای جمهور اخیر این کشور پرداخته است؛ کسانی که فراتر از سن سنتی بازنشستگی (65 سال)، همچنان به رفت و آمد در کاخ سفید ادامه می‌دهند و قصدی برای بازنشستگی ندارند! رونالد ریگان وقتی کاخ سفید را ترک کرد 77 سال داشت، اما جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج اعلام شده انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در میان شگفتی ناظران دلالت بر آن داشت که حزب جمهوری خواه نتوانسته از وضعیت کنونی بهره برداری کافی داشته باشد و تسلط بر مجالس کنگره همچنان در ابهام قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باز شدن پای کلاه‌سفیدها به ایران در ورای اغتشاشات بدون دلیل نیست، پس از مرگ رهبر این گروهک تروریستی در ترکیه این بار این شبکه مخوف بدون روتوش درصحنه آشوب حاضر است!

وب‌گاه عصر ایران

اصطلاحی است که در واکنش به شکست آمریکا در جنگ ویتنام ابداع شده و دلالت دارد بر عدم تمایل بسیاری از مردم و مقامات سیاسی آمریکا در مورد دخالت نظامی این کشور در کشورهای خارجی به هر دلیل و به هر صورتی.

وب‌گاه عصر ایران

راست میانه اصطلاحی است در توصیف محافظه‌کاری لیبرال‌دموکراتیک. مثلا احزاب دموکرات‌مسیحی در اروپا احزاب جریان راست میانه‌اند. آنگلا مرکل صذر اعظم پیشین آلمان نیز سیاستمداری متعلق به راست میانه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه کشور آمریکا، کره جنوبی و ژاپن درباره دادن پاسخی بی سابقه و قاطعانه به تحرکات هسته‌ای کره شمالی هشدار دادند.