شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

کلم پیچ پخته شده، اسفناج و کلم سبز همگی منابع خوب کلسیم هستند. با کمال تعجب، کلم پیچ پخته شده کلسیم بیشتری در هر وعده نسبت به شیر دارد، یعنی 177 میلی گرم در هر فنجان. این سبزی پربرگ همه کاره با بیماری‌های قلبی، سرطان و التهاب نیز مبارزه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وظیفه کیسه صفرا نگه داری مایع زرد رنگ صفراست. این مایع به هنگام ورود مواد غذایی به معده از کبد ترشح می شود و سپس از طریق مجرایی به کیسه صفرا انتقال می یابد. این مایع به هضم چربی‌ها در بدن کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

ویتامین D می‌تواند سطح تستوسترون سالم را در مردان افزایش دهد. تحقیقات نشان می‌دهد که کمبود ویتامین D عاملی برای کاهش تستوسترون است و تستوسترون پایین باعث می‌شود مردان مستعد ابتلا به انواع مشکلات سلامتی مانند کمبود خواب، کاهش انرژی و متابولیسم یا اختلالات جنسی شوند؛ در نتیجه دریافت ویتامین D بخش مهمی از سلامت مردان است.

وب‌گاه فرارو

ی از نکاتی که همه افراد در طول زندگی باید به آن توجه داشته باشند، جذب میزان کافی کلسیم و ویتامین دی برای قوی شدن ساختمان بدن و داشتن استخوان‌های متراکم است، به عبارت دیگر، شما باید تا زمانی که جوان هستید به دریافت کافی این دو ماده مغذی دقت کنید تا بتوانید به تقویت استخوان‌ها در سنین بالاتر که روند ساختن سلول‌های استخوانی کندتر می‌شود کمک کنید.

وب‌گاه عصر ایران

ضربان قلب چربی سوزی تعداد ضربان قلب در هر دقیقه برای رسیدن به حداکثر میزان چربی‌سوزی است. هنگام ورزش، ضربان قلب افزایش می‌یابد، چون قلب باید خون بیشتری را به عضلات پمپاژ کند. به‌منظور حفظ این ضربان قلب زیاد، بدن می‌تواند با سوزاندن چربی‌ها در طول ورزش انرژی تولید کند. میزان ضربان قلب چربی سوزی به سن، رژیم غذایی و تناسب اندام بستگی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بهار، فصل طراوت و زیبایی است و با آمدنش طولانی‌تر شدن روزها، هوای دلپذیر، احساس نشاط و سرزندگی را به ارمغان می‌آورد.

وب‌گاه عصر ایران

داشتن یک رژیم غذایی متعادل راهی برای دریافت مواد مغذی ضروری در بدن است؛ اما حتی با این وجود، دریافت تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم برای حفظ سلامتی شاید ممکن نباشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصرف دمنوش رازیانه خواص عالی برای زنان و مردان دارد، درمان بیماری های تنفسی، کمک به کاهش وزن و درمان دیابت چند نمونه از خواص بی شمار دمنوش رازیانه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج یک تحقیق جدید روی موش‌ها نشان می‌دهد که ارتباط بالقوه‌ای بین مصرف طولانی‌مدت روغن‌های آشپزی دوباره گرم شده و افزایش روند تخریب اندام‌های مغز و اعصاب وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی صحبت از تقویت سلامت مردان از طریق تغذیه می‌شود، چندین ویتامین و مکمل کلیدی وجود دارد که می‌توانند نقش مفیدی در این زمینه داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

سالاد کلم برگ و مرغ یکی از انواع سالادهای سرد است که با موادی مانند ذرت، پیازچه، جعفری، خیارشور و... تهیه می‌شود و یک سالاد مجلسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دامپزشکان، تمساحی را که اضافه‌وزن داشت تحت رژیم غذایی مناسب قرار دادند تا حدود 180 کیلوگرم از وزن آن بکاهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیروی از یک رژیم غذایی گیاهخواری به مدت حداقل 12 هفته به کاهش وزن و کاهش قند خون افراد کمک می‌کند و بیشتر از یک رژیم غذایی مدیترانه‌ای، رژیم‌های مختلف مخصوص دیابتی‌ها یا رژیم‌های غذایی کنترل شده مؤثر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از مردم نمی توانند بدون برنج زندگی کنند. زیرا برنج تبدیل به یکی از وعده های اصلی غذای روزمره ما شده است. خیلی ها فکر می کنند اگر در یکی از وعده ها برنج نخورند انگار غذایی نخورنده اند. اما آن ها با برنج فواید و مضرات آن آشنایی کامل ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از مردم نمی توانند بدون برنج زندگی کنند. زیرا برنج تبدیل به یکی از وعده های اصلی غذای روزمره ما شده است. خیلی ها فکر می کنند اگر در یکی از وعده ها برنج نخورند انگار غذایی نخورنده اند. اما آن ها با برنج فواید و مضرات آن آشنایی کامل ندارند.