شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه مشرق نیوز

سال‌هاست که روش‌های درمانی گوناگون و حتی ترسناکی برای درمان مشکل چاقی بین عموم مردم رواج پیدا کرده است، در صورتی که بسیاری از انسان‌ها می‌دانند مسیر بهتری برای درمان چاقی وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چای، نوشیدنی گرمی می باشد که اکثر ما در طول روز از آن استفاده می کنیم و این در حالی است که مصرف زیاد چای می تواند منجر به بروز علائم زیادی در ما شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تزریق آمپول ویتامین B12 از جمله روش‌های موثر برای رفع کمبود این ویتامین حیاتی در بدن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصرف زیاد برخی از گروه‌های غذایی مثل قند و شکر، فست فودها، مارگارین و نمک احتمال ابتلا به آلزایمر را زیاد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آب یک نوشیدنی سالم برای همه به ویژه کودکان به حساب می‌آید اما مصرف سایر نوشیدنی‌ها در صورت رعایت برخی نکاتT مفید به حساب می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همه ما پیش از این از تاثیر مواد غذایی بر بدن و سلامت آن مطلع بوده‌ایم. اکنون تعداد فزاینده‌ای از تحقیقات نشان می‌دهد که انتخاب‌های غذایی بر ذهن هم تاثیرگذار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همه ما پیش از این از تاثیر مواد غذایی بر بدن و سلامت آن مطلع بوده‌ایم. اکنون تعداد فزاینده‌ای از تحقیقات نشان می‌دهد که انتخاب‌های غذایی بر ذهن هم تاثیرگذار است.

وب‌گاه فرارو

شیر شتر یک شیر مقوی و سرشار از پروتیئن‌ها، آمینواسید‌ها، مواد مغذی و معدنی است. این شیر فوق‌العاده می‌تواند نقش بسیاری در تأمین ویتامین‌های ضروری بدن مانند ویتامین‌های گروه B، C، A و E داشته باشد. در این ماده غذایی مقدار کمی اسید چرب با زنجیره کوتاه وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

ویتامین D می‌تواند سطح تستوسترون سالم را در مردان افزایش دهد. تحقیقات نشان می‌دهد که کمبود ویتامین D عاملی برای کاهش تستوسترون است و تستوسترون پایین باعث می‌شود مردان مستعد ابتلا به انواع مشکلات سلامتی مانند کمبود خواب، کاهش انرژی و متابولیسم یا اختلالات جنسی شوند؛ در نتیجه دریافت ویتامین D بخش مهمی از سلامت مردان است.

وب‌گاه فرارو

به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین نوشیدنی‌های گیاهی مورد استفاده بشر، چای کوهی به بیش از هزار سال پیش بازمی‌گردد. در یونان باستان، این نوشیدنی به وفور مورد استفاده قرار گرفت و به آن سیدریت یا «دارای آهن» گفته می‌شد.

وب‌گاه فرارو

این احتمال وجود دارد که از طریق کنترل یا جلوگیری از دیابت نوع 2 بتوان ریسک بیماری آلزایمر را کاهش داد. دانشمندان خاطرنشان میکنند که تحقیقات قبلی حاکی از این است که رژیم غذایی بر ایجاد و شدت دیابت تاثیرگذار است و بتازگی نیز با ریسک ایجاد آلزایمر مرتبط شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مصرف زیاد برخی از گروه‌های غذایی مثل قند و شکر، فست فودها، مارگارین و نمک احتمال ابتلا به آلزایمر را زیاد می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محققان کره جنوبی اخیرا برنجی ترکیبی با سلول های گوشت گاو تولید شده در آزمایشگاه را خلق کرده اند آنان می گویند برنج گوشت گاو می تواند به منبع پایدار پروتئین تبدیل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انواع غذاها می‌توانند به تقویت خلق‌وخو، بهبود قدرت شناخت و حتی کاهش علائم افسردگی و اضطراب کمک کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رشته روانشناسی تغذیه که نوظهور است بر این موضوع مهم که برخی غذاها سلامت روان را بهبود می‌بخشند، تاکید دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟