شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

بسیاری از مردم فکر می‌کنند مصرف زیاد تخم‌مرغ باعث افزایش کلسترول و آسیب رساندن به کبد می‌شود، ولی تحقیقات پزشکی این موضوع را رد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک متخصص تغذیه گفت: برای کسانی که کلسترول خون آن‌ها بالاست، راه‌حل مطمئنی که نیاز به مصرف دارو ندارد، کاهش مصرف چربی‌های اشباع شده مانند چربی گوشت و چربی‌های ترانس مانند انواع فست‌فودها و نیز کاهش وزن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتیجه یک مطالعه نشان می‌دهد خوردن تنها یک وعده سبزی‌های برگ دار در روز خطر زوال عقل و پیری مغز را تا چهار سال کاهش می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوش و آکنه از مشکلات رایج پوست صورت است که در هر دوره‌ای از زندگی و برای افراد بسیاری به وجود می‌آیند. برای مقابله با آن‌ها بدون دارو و مواد شیمیایی، از مواد غذایی و میوه های ضد آکنه و جوش هم می‌توان استفاده کرد. جوش و آکنه از مشکلات رایج پوست صورت است که در هر دوره‌ای از زندگی و برای افراد بسیاری به وجود می‌آیند. برای مقابله با آن‌ها بدون دارو و مواد شیمیایی، از مواد غذایی و میوه های...

وب‌گاه مشرق نیوز

کشک یکی از فرآورده های فرعی شیر است که از خشک کردن و تغلیظ ماست یا دوغ تهیه می شود. این ماده غذایی خوشمزه و پرطرفدار در سراسر جهان مصرف می شود و خواص بی شماری برای سلامتی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مطالعات نشان می‌دهد که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در سیر، اثر محافظت‌کننده‌ای بر تیروئید دارند و متابولیسم را افزایش می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیروئید یک غده پروانه‌ای‌شکل در جلوی گردن است که تولید هورمون، کنترل متابولیسم و عملکرد ماهیچه‌ها و گوارش را بر عهده دارد.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات جدید پژوهش‌گران آمریکایی نشان می‌دهد که مصرف بیش از 12 تخم‌مرغ در هفته تأثیر منفی بر سطح کلسترول خون ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ادامه تعدادی از ویتامین‌ها و مکمل‌هایی که برای سلامت مردان ضروری و ارزشمند هستند، معرفی شده‌اند

وب‌گاه فرارو

قند را می‌توان در بیشتر غذا‌ها و تنقلات و غذا‌های کنسروشده یافت. برای اینکه بخواهید میزان قند بدن را کاهش دهید، باید از خوردن برخی غذا‌ها به‌طور کامل خودداری نمایید.

وب‌گاه فرارو

پنیرهایی مانند چدار، پنیر کلبه، ریکوتا، پارمسان و فتا که چربی کمتری دارند، در صورت مصرف متعادل می‌توانند برای کاهش وزن مفید باشند؛ با این حال، اجتناب از پنیرهای فوق فرآوری‌شده و پنیرهایی که سطح سدیم بالایی دارند، ضروری است؛ زیرا این پنیرها برای کاهش وزن مفید نیستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات عوامل و فرمول شگفت‌انگیز محاسبه طول عمر برای پیش‌بینی اینکه آیا یک فرد احتمالا 2 سال یا 10 سال بیشتر زندگی می‌کند، اعلام شدند. عوامل شگفت‌انگیزی وجود دارد که پیش‌بینی می‌کنند آیا افراد پس از 70 سالگی 2، پنج یا 10 سال بیشتر عمر خواهند کرد یا خیر. به نقل از هلث، نتایج تحقیقی نشان می‌دهد که طول عمر را می‌توان با عواملی مانند توانایی بالا رفتن از پله‌ها، سطح کلسترول، سیگار کشیدن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چندین ویتامین و مکمل کلیدی وجود دارد که می‌توانند نقش مفیدی در تقویت سلامت مردان داشته باشند و مردان برای بهره‌مندی از سلامت کلی، باید این موارد را برنامه غذایی خود بگنجانند تا کمبودهای رایج را برطرف کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغذیه می‌تواند بر احساس درونی و ظاهر بیرونی انسان تأثیر بگذارد. تحقیقات ثابت می‌کند که تغذیه نقش مهمی در سلامت قلب، مغز و خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با افزایش سن دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ هم‌چنین رژیم غذایی سالم قدرت ترمیم آسیب‌های پوستی را دارد و می‌تواند تا سال‌ها ظاهر شما را جوان و شاداب نگه دارد. این مواد غذایی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا با افزایش سن، از درون و بیرون...

وب‌گاه فرارو

تغذیه می‌تواند بر احساس درونی و ظاهر بیرونی انسان تأثیر بگذارد؛ تحقیقات ثابت می‌کند که تغذیه نقش مهمی در سلامت قلب، مغز و خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با افزایش سن دارد.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات نشان می‌دهد که کمبود ویتامین D عاملی برای کاهش تستوسترون است و تستوسترون پایین باعث می‌شود مردان مستعد ابتلا به انواع مشکلات سلامتی مانند کمبود خواب، کاهش انرژی و متابولیسم یا اختلالات جنسی شوند.