شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغذیه می‌تواند بر احساس درونی و ظاهر بیرونی انسان تأثیر بگذارد. تحقیقات ثابت می‌کند که تغذیه نقش مهمی در سلامت قلب، مغز و خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با افزایش سن دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ هم‌چنین رژیم غذایی سالم قدرت ترمیم آسیب‌های پوستی را دارد و می‌تواند تا سال‌ها ظاهر شما را جوان و شاداب نگه دارد. این مواد غذایی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا با افزایش سن، از درون و بیرون...

وب‌گاه فرارو

تغذیه می‌تواند بر احساس درونی و ظاهر بیرونی انسان تأثیر بگذارد؛ تحقیقات ثابت می‌کند که تغذیه نقش مهمی در سلامت قلب، مغز و خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با افزایش سن دارد.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات نشان می‌دهد که کمبود ویتامین D عاملی برای کاهش تستوسترون است و تستوسترون پایین باعث می‌شود مردان مستعد ابتلا به انواع مشکلات سلامتی مانند کمبود خواب، کاهش انرژی و متابولیسم یا اختلالات جنسی شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیری یک فرآیند طبیعی است و نباید از آن واهمه داشت. عاداتی مانند ورزش کردن، نوشیدن آب فراوان و داشتن یک رژیم غذایی مغذی و متعادل، همه راه‌هایی هستند که می‌توانیم به خودمان کمک کنیم با افزایش سن، جوان‌تر به نظر برسیم و احساس شادابی کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همه ساله با شروع فصل بهار تعداد زیادی از مردم دچار علائم عطسه، خارش و آبریزش بینی، خارش چشم، اشک ریزش، احیاناً سرفه و تنگی نفس می‌شوند. این دسته از بیماران در واقع دارای آلرژی بهاره و یا به اصطلاح علمی رینیت آلرژیک هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات جدید روی موش‌ها نشان می‌دهد که انواع چربی‌های مصرف‌شده در رژیم‌های کتو می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر اثربخشی رژیم غذایی بر کاهش خطر ابتلا به سرطان داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

رژیم‌های غذایی مختلف و رها کردن رژیم‌های غذایی گذشته از دیگر عوامل شکست رژیم‌های غذایی به حساب می‌آید. هنگامی که رژیم‌های غذایی به طور ناگهانی رها می‌شوند کاهش وزن در رژیم‌های غذایی بعدی سخت‌تر می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزه برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند نیاز به رعایت کردن برخی نکاتی در مورد وضعیت خود هستند از این طیف نکات می توان به تغییر دوز دارو ها اشاره کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ویتامین B2 یا ریبوفلاوین یک ویتامین محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاها وجود دارد، به غذاها اضافه می‌شود و به عنوان مکمل در دسترس است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رژیم گرفتن به امری رایج تبدیل شده؛ اما اغلب افرادی که وارد پروسه رژیم می‌شوند، شکست می‌خورند و دلایل متعددی سبب شکست افرادی می‌شود که وارد پروسه رژیم گرفتن شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی صحبت از تقویت سلامت مردان از طریق تغذیه می‌شود، چندین ویتامین و مکمل کلیدی وجود دارد که می‌توانند نقش مفیدی در این زمینه داشته باشند. مردان برای بهره‌مندی از سلامت کلی، باید این موارد را برنامه غذایی خود بگنجانند تا کمبودهای رایج را برطرف کنند.

وب‌گاه فرارو

طبق مطالعه‌ای جدید، دو شب خواب کم برای ایجاد احساس پیری در افراد کافی است؛ محققان می‌گویند که خواب مداوم و آرام عاملی کلیدی برای احساس سن واقعی افراد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق مطالعه‌ای جدید، دو شب خواب کم برای ایجاد احساس پیری در افراد کافی است. محققان می‌گویند خواب مداوم و آرام عاملی کلیدی برای احساس سن واقعی افراد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق مطالعه‌ای جدید، دو شب خواب کم برای ایجاد احساس پیری در افراد کافی است. محققان می‌گویند خواب مداوم و آرام عاملی کلیدی برای احساس سن واقعی افراد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمبود ویتامین B12 در کسانی که دچار مشکلات گوارشی بوده یا داروهای اسید معده دریافت می‌کنند و همچنین در کسانی که رژیم‌های گیاهی را انتخاب کرده‌اند، شایع است. اما کمبود این ویتامین چه آسیبی به بدن وارد می‌کند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

تغذیه مناسب و سبک زندگی سالم نقش مهمی در حفظ سلامت قلب دارد؛ از این رو با انتخاب هوشمندانه مواد غذایی می‌توان خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش داد.