شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

نفخ معده اگرچه متداول است، اما همیشه ناشی از رژیم غذایی فقیر، تجربه سطوح بالای استرس، قرار گرفتن در معرض آلاینده‌های مختلف و... نیست.

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خوردن ماهی یا مکمل‌های حاوی اسید‌های چرب اُمگا 3 از سلامت ریه حفاظت می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

نفخ معده اگرچه متداول است، اما همیشه ناشی از رژیم غذایی فقیر، تجربه سطوح بالای استرس، قرار گرفتن در معرض آلاینده‌های مختلف و... نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر عادت دارید روزانه خود را وزن کنید، ترجیحاً این کار را در ساعت معینی انجام دهید، از یک ترازوی ثابت استفاده کنید و آن را تغییر ندهید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند.

وب‌گاه فرارو

رژیم گرفتن به امری رایج تبدیل شده؛ اما اغلب افرادی که وارد پروسه رژیم می‌شوند، شکست می‌خورند و دلایل متعددی سبب شکست افرادی می‌شود که وارد پروسه رژیم گرفتن شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

تنها چیزی که نیاز دارید یک کلم و نمک است تا محصول تخمیری خود را درست کنید. اگر می‌خواهید سلامت روده و هضم خود را بهبود بخشید مواد غذایی تخمیر شده را مصرف کنید. آیا می‌دانستید این نوع مواد غذایی می‌توانند فواید دیگری نیز برای سلامتی تان داشته باشند؟ از جلوگیری از طاسی گرفته تا درخشندگی پوست تان.

وب‌گاه فرارو

این اسید آمینه در غذا‌هایی مانند گوشت گاو، مرغ، شیر، آجیل، دانه‌ها، غلات کامل و لوبیا یافت می‌شود. دانشمندان این تحقیق می‌خواستند بدانند، چگونه ماده غذایی که معمولا برای ما مفید است می‌تواند منجر به بیماری‌هایی شود که درد و تورم مانند آرتریت روماتوئید ایجاد کند.

وب‌گاه فرارو

برای چربی‌سوزی اصولی، ترکیبی از یک رژیم غذایی سالم، ورزش منظم و به‌کارگیری عادات سالم در سبک زندگی ضروری است. هم‌چنین برخی مواد غذایی چربی‌سوز با دارا بودن مواد مغذی خاص به کاهش چربی و کاهش وزن کلی کمک می‌کنند

وب‌گاه فرارو

به غیر از تغییرات غذایی شما، ورزش نیز می‌تواند در این امر به شما تا میزان بالایی کمک کند کمک کند. علائمی که می‌تواند به دلیل میزان بالای قند در بدن ایجاد شود عباتند از خستگی مزمن، عفونت، سردرد، افسردگی، مشکلات سینوزیتی، خواب آلودگی، اخلال روانی و... می‌باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرطان معده یکی از انواع سرطان‌هاست که بنا به توضیح موسسه ملی سرطان آمریکا از سلول‌های پوشش معده شروع می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرطان معده یکی از انواع سرطان‌هاست که بنا به توضیح موسسه ملی سرطان آمریکا از سلول‌های پوشش معده شروع می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

غذایی که می‌خورید، به مثابه سوختی است که مغز با استفاده از آن کار می‌کند.

وب‌گاه فرارو

با حذف روغن خوراکی 4 ویتامین اصلی (آ، ای، کا و دی) محلول در چربی جذب بدن نخواهد شد. این افراد افتخار هم می‌کنند که به عنوان مثال چند ماه است که لب به روغن نزده‌اند و مواد غذایی را به صورت آب‌پز و بخارپز دریافت کرده‌اند، در حالی که این اقدام‌شان در درازمدت منجر به عوارض جدی برای آن‌ها خواهد شد و بیماری‌زا خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

به گفته متخصصان کلینیک کلیولند، ادرار فرد سالمی که به اندازه کافی آب مصرف‌کرده است باید تقریبا بین بی‌رنگ که نشان‌دهنده نوشیدن آب زیاد است و عسلی یا کاهی روشن باشد. این رنگ ادرار در افرادی که به اندازه کافی آب نمی‌نوشند، به رنگ زرد تیره یا کهربایی در می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر به سالیان گذشته خود نگاه کنیم می‌بینیم که این تجربه تقریبا هر سال برای ما اتفاق می‌افتد و حتما دلیلی دارد که هر سال با شکست مواجه می‌شود. بسیاری از ما دیگر از فریب دادن خودمان و سقوط در ناامیدی اجتناب ناپذیر که اواخر فروردین به سراغ‌مان می‌آید، وقتی می‌بینیم حتی نیمی از برنامه‌هایمان نیز عملی نشده خسته‌ایم. اما شاید استفاده از روش دیگر تعیین اهداف به ما کمک کند. مثلا اینکه به خودمان...