دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استفاده از روغن دانه برای سلامت روده گامی عالی در جهت اتخاذ یک سبک زندگی سالم است.

وب‌گاه 55 آنلاین

کشوری که تنها 4 درصد از جمعیت آن اضافه وزن دارند. اما چرا چاقی در ژاپن بسیار نادر است؟ رژیم غذایی ممکن است مهم‌ترین عامل باشد، اما این کشور از روش‌های عجیب‌تر و شدیدتر دیگری استفاده می‌کند.

وب‌گاه فرارو

اگر دست‌ها و پا‌های شما پف کرده، پوست تان دچار خراش شده، مشکل خواب دارید و احساس خستگی شدید می‌کنید ممکن است این موارد علائم ظاهری بروز یک مشکل داخلی در کلیه تان باشند. کاهش عملکرد کلیه می‌تواند منجر به احتباس سدیم یا نمک شود که به نوبه خود باعث اِدِم یا تورم در دست ها، پا‌ها و مچ پا می‌شود

وب‌گاه عصر ایران

«بوبی» سال گذشته عنوان مسن‌ترین سگ جهان را در رکورد جهانی گینس به نام خود ثبت کرد. «بوبی» سگ پرتغالی، در سن رسمی 31 سال و 165 روزگی در اکتبر سال 2023 درگذشت، رژیم غذایی و سن این سگ اکنون مورد بررسی دامپزشکان قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت یکشنبه 1 بهمن 1402 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت پیشگویی آینده امروز یکشنبه...

وب‌گاه فرارو

آیا تجربه لحظاتی را دارید که نتوانسته‌اید اسم شخصی یا رستورانی را که هفته گذشته در آنجا ناهار خورده‌اید به یاد بیاورید یا کلیدهایتان را جا بگذارید؟ حتماً پیش آمده و شاید هم نگران شده‌اید که مبادا در آستانه آلزایمر گرفتن قرار دارید. اما دلایل دیگری وجود دارد که ممکن است چیز‌ها را فراموش کنید. بیایید به برخی از رایج‌ترین آن‌ها بپردازیم.

وب‌گاه فرارو

کلسترول یا چربی ماده‌ای است که در کبد تولید شده و از طریق لیپوپروتئین‌ها به جریان خون منتقل می‌شود. هر چند بخشی از کلسترول به صورت طبیعی در بدن تولید می‌شود، اما مقدار قابل توجهی از آن از طریق رژیم غذایی به بدن ما وارد می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضعف سیستم ایمنی مهم‌ترین عامل ابتلا به بیماری سرماخوردگی یا آنفلوانزا است. ضعف سیستم ایمنی مهم‌ترین عامل ابتلا به بیماری سرماخوردگی یا آنفلوانزا است. به گزارش عرشه آنلاین، شاید برایتان پیش آمده باشد که برای مدت طولانی گرفتار انواع بیماری‌ها از سرماخوردگی و آنفلوانزا گرفته تا کووید -19 شده باشید و مدام تقلا کنید تا از شر خس‌خس سینه و سرفه‌ها رها شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص طول عمر ادعا کرده است که مصرف سه ماده غذایی خاص می‌تواند طول عمر زندگی را بیش از 90 سال افزایش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک محقق طب سنتی اظهار داشت: در هم خوری و عدم رعایت تناسب در خوراکی‌های مختلف باعث سوء هاضمه و مشکلات گوارشی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

تحقیقات جدید توسط دانشمندان مؤسسه باک نشان می‌دهد که محدود کردن دریافت کالری می‌تواند تأثیر قابل توجهی در کاهش پیری مغز داشته باشد و به افزایش طول عمر کمک کند. این مطالعه تاکیدی است بر اهمیت رژیم غذایی در حفظ سلامت شناختی و کند کردن فرآیند پیری مغز.

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه جدید گزارش می دهد زنانی که پروتئین گیاهی بیشتری مصرف می کنند، طول عمر بیشتری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «بوبی» سگ پرتغالی، در سن رسمی 31 سال و 165 روزگی در اکتبر سال 2023 درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، در خصوص نوع تغذیه در فصل سرما، توصیه هایی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصطلاح «سم» به آلاینده‌ها، مواد شیمیایی مصنوعی، فلزات سنگین و غذاهای فرآوری‌شده اشاره دارد که می‌توانند بر سلامتی تأثیر منفی بگذارند. «سم‌زدایی» نیز به معنای پیروی از یک رژیم غذایی برای حذف سموم از بدن است. هرچند بدن به طور طبیعی از طریق کبد و کلیه می‌تواند این مواد مضر را از بین ببرد، اما در این میان غذاهایی وجود دارند که فرایند سم‌زدایی را تسریع کرده و به پاکسازی کلی بدن کمک می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر افراد بخواهند مصرف داروهای کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این داروها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این داروها را باید از کجا تهیه کرد؟