دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غده تیروئید با وجود کوچک‌بودن، فرآیندهای زیادی را کنترل می‌کند. وقتی تیروئید درست کار نکند، ممکن است متوجه تغییرات ناخوشایند از جمله نوسانات ناگهانی وزن، نوسانات خلقی، مشکلات پوستی و برخی مشکلات دیگر سلامت شوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس تغذیه گفت که کاکائو برای پوست و جوان نگه داشتن آن مفید است و همچنین جلوی ابتلا به بیماری‌هایی از جمله آلزایمر را می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یافته های محققان دانشگاه مونیخ نشان می دهدکه ما هیچ مدرکی پیدا نکردیم که نشان دهد تغییر رنگ روشن در امتداد رنگ آبی - زرد نقشی در ساعت یا خواب درونی انسان دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نقش اصلی اندام‌های گوناگون در سیستم بدن این است که سموم را متابولیسم و حذف کنند و تا زمانی که این سیستم سالم است، کار خودش را هر روز به‌صورت خودکار انجام می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات نوظهور در روانپزشکی تغذیه نشان می‌دهد که خوردن برخی مواد غذایی ممکن است بتواند سلامت روان مان را بهبود بخشد.

وب‌گاه فرارو

دکتر هانا پاتل، پزشک عمومی مستقر در لندن، هشدار داده که اگرچه درد شکم معمولاً نشانه‌ای از مشکلی جدی نیست، اما نادیده گرفتن درد‌های مداوم شکمی می‌تواند خطرناک باشد.

وب‌گاه فرارو

ترشی سیر عربی یکی از انواع ترشی‌های سیر بسیار خوشمزه است که از ترکیب سیر با سرکه، روغن زیتون، رب گوجه فرنگی و ادویه‌جات تهیه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

اگرچه بدن شما برای زنده ماندن به قند نیاز دارد، اما وقتی قند به سرعت توسط بدن جذب می‌شود می‌تواند باعث افزایش شدید گلوکز و انسولین شود که قادر است در طول زمان به مشکلات مرتبط با سلامتی دامن بزند به خصوص اگر افزایش گلوکز برای مدت طولانی بالا بماند. گلوکز اضافی که بدن شما از آن استفاده نمی‌کند توسط کبد و ماهیچه ذخیره می‌شود. ذخیره سازی گلوکز مهم است، اما ذخیره بیش از حد آن می‌تواند به...

وب‌گاه فرارو

به منظور داشتن یک رژیم غذایی متعادل می‌بایست طیف وسیعی از غذا‌ها را مصرف کرد تا بدن تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه چهارشنبه 27 دی تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن فال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریسیتانو رونالدو به تازکی از یک ابزار جدید برای بهبود عملکرد وضعیت جسمانی خود استفاده می‌کند. کریسیتانو رونالدو به تازکی از یک ابزار جدید برای بهبود عملکرد وضعیت جسمانی خود استفاده می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین کریستیانو رونالدو روز یکشنبه در فینال سوپرکاپ اسپانیا حضور پیدا کرد اما یک نکته خاص در این دیدار وجود داشت که هواداران در مورد ظاهر ستاره پرتغالی متوجه شدند. رونالدو پیش از شروع...

وب‌گاه فرارو

استعمارگران اروپایی در قرن هفدهم با بِری (توت) غرب آفریقا مواجه شدند. اکنون آن میوه در آشپزخانه‌های سراسر جهان احیا شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توجه کنید که مرکباتی که حاوی قند پایین هستند، بهترین گزینه برای باز کردن رگ قلب به شمار می‌آیند. بنابراین پیشنهاد می‌دهیم که به این منظور گریپ فروت را انتخاب کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسته شدن رگ قلب زمانی اتفاق می‌افتد که بر اثر تغذیه نادرست، سطح کلسترول بد یا LDL در بدن افزایش یافته و بیشتر از سطح عادی می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که یک رژیم غذایی غنی از مواد ضد التهابی و آنتی اکسیدانی برای درمان و جلوگیری از بسته شدن رگ قلب می‌تواند بسیار مفید باشد.

وب‌گاه عصر ایران

خمیرترش دارای ویژگی‌های سلامت‌بخش است؛ استفاده از خمیر ترش راه‌حل نهایی برای بیماران سلیاک است، هم چنین نقش مهمی در تجزیه اسید فیتیک بازی می‌کند که به خاطر خواص ضد تغذیه‌ای آن مشهور ضمن این بیماری لنگش متناوب را بهبود می‌بخشد؛ افراد مسن از این اختلال رنج می‌برند که گاهی گرفتگی عضلات ساق پا در آن‌ها رخ می‌دهد و این امر به دلیل فقدان رژیم غذایی متعادل و کافی در کشورهای در حال توسعه حاکم...