دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: برای کاهش سریع چربی خون چه بخوریم؟ مطالعات بسیاری نشان داده‌اند که یکی از عوامل اصلی در ابتلا به بیماری‌هایی مانند بیماری‌های قلبی و دیابت نوع دو، تجمع چربی‌های ناسالم در بدن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این مطلب به شما نکات مهمی را آموزش می دهد که در صورت مشاهده هر یک از آنها می توانید به پزشک مراجعه کنید و از بروز هرگونه خطر برای سلامتی پیشگیری نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهل سال قبل، ارائه دفترچه بسیج اقتصادی برای ثبت نام امتحان رانندگی الزامی شد. چهل سال قبل، ارائه دفترچه بسیج اقتصادی برای ثبت نام امتحان رانندگی الزامی شد. راهنمایی و رانندگی شهربانی کل کشور طی اطلاعیه‌ای شرایط جدید اخذ گواهینامه در سال 1362 را به اطلاع داوطلبانه رساند. ارائه دفترچه بسیج اقتصادی برای مشخص شدن مکان و نحوه سکونت داوطلبان در این اطلاعیه الزامی اعلام شد. روزنامه اطلاعات...

وب‌گاه فرارو

حدود 10 هزار سال قبل، گروهی از انسان‌های اولیه در مکانی به نام هاسبی کلو (Huseby-Klev) در سوئد کنونی، درست در شمال دومین شهر بزرگ این کشور، کمپ می‌زدند. آن‌ها رزینی را می‌جویدند که شبیه به چسب بود. آشنا به نظر می‌رسد؟ اکنون، محققان توانسته‌اند از دی‌ان‌ای موجود در این آدامس برای آشکار کردن رژیم غذایی افراد ماقبل تاریخ در عصر حجر استفاده کنند.

وب‌گاه فرارو

اتخاذ رژیم غذایی سالم‌تر شاید در بسیاری از تصمیمات ما نقش برجسته‌ای دارد، اما اغلب برای افراد چالش برانگیز است که به هدف خود عمل کنند.

وب‌گاه فرارو

نتایج یک تحقیقی علمی در هند نشان داد طی 50 سال گذشته ارزش غذایی برنج تولیدی در هند تقریبا نصف شده و سطح ماده سمی آرسنیک در این محصول 1500 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

نتایج یک تحقیقی علمی در هند نشان داد طی 50 سال گذشته ارزش غذایی برنج تولیدی در هند تقریبا نصف شده و سطح ماده سمی آرسنیک در این محصول 1500 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

کلسترول یا چربی ماده‌ای است که در کبد تولید شده و از طریق لیپوپروتئین‌ها به جریان خون منتقل می‌شود. هر چند بخشی از کلسترول به صورت طبیعی در بدن تولید می‌شود، اما مقدار قابل توجهی از آن از طریق رژیم غذایی به بدن ما وارد می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کمبود ویتامین B12 یک مشکل شایع جسمی است که می‌تواند عواقب جدی داشته باشد اما پزشکان اغلب آن را نادیده می‌گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیشتر بدن‌های سالم برای حذف سموم و ضایعات خود به کمک نیاز ندارند. نقش اصلی اندام‌های گوناگون در سیستم بدن این است که سموم را متابولیسم و حذف کنند. تا زمانی که این سیستم سالم است، کار خودش را هر روز به‌صورت خودکار انجام می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زنان با رژیم‌های غذایی غنی از پروتئین - به ویژه از منابع گیاهی - به بیماری‌های مزمن کمتری مبتلا می‌شوند و به طور کلی از پیری سالم‌تر لذت می‌برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داشتن رژیم غذایی سالم‌تر شاید در بسیاری از تصمیمات ما نقش برجسته‌ای دارد اما اغلب برای افراد چالش برانگیز است که به هدف خود عمل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داشتن یک رژیم غذایی سالم‌تر شاید در بسیاری از تصمیمات ما نقش برجسته‌ای دارد اما اغلب برای افراد چالش برانگیز است که به هدف خود عمل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استفاده از روغن دانه برای سلامت روده گامی عالی در جهت اتخاذ یک سبک زندگی سالم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نقش اصلی اندام‌های گوناگون در سیستم بدن این است که سموم را متابولیسم و حذف کنند. تا زمانی که این سیستم سالم است، کار خودش را هر روز به‌صورت خودکار انجام می‌دهد.