دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: به‌طور متوسط، فردی که در حال ایستاده آواز می‌خواند، می‌تواند 136 کالری در ساعت بسوزاند، در حالی که در حالت نشسته، 100 کالری می‌سوزاند. اگر در حین آواز خواندن به اطراف حرکت کنید نیز می‌توانید کالری سوزی خود را حتی بیشتر کنید.

وب‌گاه فرارو

مانند اکثر غذاها هرچه سیر را بیشتر فراوری کنید، خواص کمتری دریافت می‌کنید.

وب‌گاه فرارو

خیلی از ما بر این باور هستیم که بسیاری از بیماری‌ها از سال‌های پایانی دهه چهارم یا دهه پنجم عمر ظهور و بروز پیدا می‌کنند و همچنان فرصت هست در سال‌های بعد به سلامتی خود فکر کنیم، اما هر چه زودتر برای حفظ و بهبود وضعیت سلامت جسمانی خود اقدام کنیم می‌توانیم به زندگی بهتر در سال‌های بعد امیدوارتر باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تأکید کرد: محصولات مبتنی بر خمیر ترش سالم‌تر از محصولاتی هستند که با خمیر معمولی تهیه شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلم بروکلی خواص بسیاری دارد شما می توانید با مصرف این سبزی به جنگ سرطان بروید. کلم بروکلی خواص بسیاری دارد شما می توانید با مصرف این سبزی به جنگ سرطان بروید. به گزارش عرشه آنلاین، به گفته محققان، کلم بروکلی حاوی سطح بالایی از آنتی اکسیدان است که از سلول‌ها در برابر آسیب محافظت کرده و از بروز سرطان جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهترین برنامه برای رژیم غذایی و کاهش وزن تا عید استفاده از رژیم فستینگ است. بهترین برنامه برای رژیم غذایی و کاهش وزن تا عید استفاده از رژیم فستینگ است. به گزارش عرشه آنلاین، یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: رژیم فستینگ یا روزه داری برای افرادی که دو الی سه کیلو اضافه دارند، در یک بازده زمانی معمولا دو ماهه جواب می دهد.

وب‌گاه عصر ایران

پژوهشگران در یک مطالعه تحقیقاتی که در حوزه پزشکی انجام داده اند، نتایج ارزشمند یک رژیم غذایی به نام رژیم غذایی کتوژنیک را در بهبود وضعیت زنان مبتلا به سرطان پستان گزارش کرده‌اند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی مطالعات نشان داده‌اند که کمبود ویتامین D می‌تواند باعث کاهش اشتها و افزایش ریسک ابتلا به کاهش وزن شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میزان خون در بدن انسان بر اساس سن، وزن و جنس متفاوت است. یک مرد بالغ با وزن حدود 90 کیلوگرم می‌تواند تقریبا 6 لیتر خون داشته باشد در حالی که یک زن با وزن حدود 74 کیلوگرم ممکن است 4.3 لیتر خون داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم‌های گیاه‌خواری با فواید سلامتی مختلفی مرتبط هستند؛ کاهش فشار خون، کنترل بهتر قند خون و کاهش وزن.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کربوهیدراتها مانند چربی‌ها متهم به افزایش وزن، بیماری‌های قلبی و مشکلات مختلف دیگر هستند اما باید بدانید که سالم‌ترین غذاهای دنیا سرشار از کربوهیدرات هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این گروه از مواد غذایی درست مانند چربی‌ها متهم به افزایش وزن، بیماری‌های قلبی و مشکلات مختلف دیگر هستند او ما باید بدانید که سالم‌ترین غذاهای دنیا سرشار از کربوهیدرات هستند.

وب‌گاه عصر ایران

رژیم‌های گیاه‌خواری با فواید سلامتی مختلفی مرتبط هستند؛ کاهش فشار خون، کنترل بهتر قند خون و کاهش وزن.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به‌طور متوسط، فردی که در حال ایستاده آواز می‌خواند، می‌تواند 136 کالری در ساعت بسوزاند، در حالی که در حالت نشسته، 100 کالری می‌سوزاند. اگر در حین آواز خواندن به اطراف حرکت کنید نیز می‌توانید کالری سوزی خود را حتی بیشتر کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غده تیروئید با وجود کوچک‌بودن، فرآیندهای زیادی را کنترل می‌کند. وقتی تیروئید درست کار نکند، ممکن است متوجه تغییرات ناخوشایند از جمله نوسانات ناگهانی وزن، نوسانات خلقی، مشکلات پوستی و برخی مشکلات دیگر سلامت شوید.