دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کبد یکی از اعضای مهم بدن و مسئول اصلی متابولیسم داروها، تجزیه خون و مواد مغذی برای بدن است. هنگامی که کبد به درستی کار نکند، ممکن است عوارض مختلفی از جمله عفونت، کمبود الکترولیت و خونریزی ایجاد شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زیاده روی در برخی مکمل ها می توانند حتی به ضرر قلب نیز باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشمندان مؤسسه باک به کشفی بزرگ در زمینه سلامت شناختی و پیری مغز دست یافته‌اند. این مطالعه بر روی نقش محدودیت‌های غذایی در کاهش زوال شناختی و افزایش طول عمر متمرکز بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا خوردن سیب‌زمینی که شروع به جوانه زدن کرده، بی‌خطر است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیب جزء میوه‌هایی است که حاوی مقادیر فراوان آنتی‌اکسیدان است. یک سیب متوسط همچنین می‌تواند 14 درصد نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تأمین کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس نتایج یک تحقیق جدید، افرادی که از رژیم غذایی گیاهخواری پیروی می‌کنند کمتر احتمال دارد دچار بی خوابی شوند.

وب‌گاه فرارو

سالاد با کوکتل انگشتی یکی از انواع سالادهای سرد است که با داشتن موادی مانند سیب زمینی، ذرت، نخود فرنگی، قارچ و... در ترکیباتش یک وعده غذایی کامل محسوب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که خیال‌پردازی نشانه خلاقیت بیشتر و داشتن هوش بالاتر است. کسانی که بیشتر رویاپردازی می‌کنند، توانایی‌های فکری بالاتری دارند و مغزشان کارآمدتر عمل می‌کند.

وب‌گاه فرارو

غذا‌های سرشار از پروتئین، فیبر و... با تقویت متابولیسم می‌توانند به مرور زمان چربی شکمی را آب کنند و وزن شما را کاهش دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهترین ویتامین‌ها و مکمل‌ها برای به حداکثر رساندن سلامت کبد عبارتند از: ویتامین B، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، روی (زینک). در ادامه به توضیح عملکرد هر یک از این ویتامین‌ها در بهبود عملکرد کبد پرداخته می‌شود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با 7 ماده غذایی مفید که با تقویت متابولیسم می‌توانند به مرور زمان چربی شکمی را آب کنند آشنا شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص داخلی گفت: متاسفانه در چند سال اخیر رژیم غذایی غلط و پر چربی، عدم تحرک باعث ابتلای افراد به کبد چرب شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس تغذیه گفت: کاکائو از جمله مواد مغذی و انرژی‌زای طبیعی است و برای پوست و جوان نگه داشتن آن مفید است؛ ضمن اینکه جلوی ابتلا به بیماری‌هایی از جمله آلزایمر را می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: کبد یکی از اعضای مهم بدن و مسئول اصلی متابولیسم داروها، تجزیه خون و مواد مغذی برای بدن است. هنگامی که کبد به درستی کار نکند، ممکن است عوارض مختلفی از جمله عفونت، کمبود الکترولیت و خونریزی ایجاد شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کمبود ویتامین علت بسیاری از آسیب‌هایی‌ست که سالمندان تجربه می‌کنند؛ از افسردگی و بی‌حالی گرفته تا پوکی استخوان. به‌طور طبیعی افزایش سن بدن انسان را دگرگون می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: متخصص داخلی گفت: سستی، بی حالی، ضعف عمومی، خارش بدن و جوش زدن از علائم کبد چرب است.