دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

وجود رنگ بنفش در میوه‌ها و سبزیجات، اغلب نشانه مواد مغذی موسوم به «آنتوسیانین» است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب با چند مورد از بهترین منابع غذایی حاوی پروتئین که کالری چندان بالایی هم به بدن نمی‌رسانند، آشنا خواهیم شد. در این مطلب با چند مورد از بهترین منابع غذایی حاوی پروتئین که کالری چندان بالایی هم به بدن نمی‌رسانند، آشنا خواهیم شد. به گزارش عرشه آنلاین، بهتر است بدانید که فقط نصف پیمانه از جو دوسر حدود 5 گرم پروتئین به بدن می‌رساند. جو دوسر، علاوه بر داشتن پروتئین، منبع خوبی برای...

وب‌گاه فرارو

مصرف کربوهیدرات یکی از بحث‌های داغ در علم تغذیه است؛ این گروه از مواد غذایی درست مانند چربی‌ها متهم به افزایش وزن، بیماری‌های قلبی و مشکلات مختلف دیگر هستند، اما باید بدانید که سالم‌ترین غذا‌های دنیا سرشار از کربوهیدرات هستند و فقط مصرف بیش‌از اندازه آن مضر است.

وب‌گاه فرارو

محدودیت غذایی پیری مغز را کند می‌کند و طول عمر را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

ارزش غذایی برخی از ابر (سوپر) غذا‌ها فراتر از تغذیه صرف است. این مواد غذایی دارای خواص منحصر به فردی هستند که بر روحیه و سلامت روان ما تأثیر مثبتی می‌گذارند. همانطور که طعم این ابرغذا‌ها را می‌چشید، به یاد داشته باشید که تغذیه بدن به معنای تغذیه ذهن شما نیز هست و به شادتر شدن کمک می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وجود رنگ بنفش در میوه‌ها و سبزیجات، اغلب نشانه مواد مغذی موسوم به «آنتوسیانین» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دارچین سرشار از آنتی اکسیدان است که می‌تواند به مبارزه با استرس اکسیداتیو و کاهش التهاب در بدن کمک کند. آنتی اکسیدان‌ها نقش مهمی در حمایت از سلامت کلی بدن دارند.

وب‌گاه فرارو

برخی مطالعات نشان داده‌اند که کمبود ویتامین D می‌تواند باعث کاهش اشتها و افزایش ریسک ابتلا به کاهش وزن شود. بنابراین، مصرف ویتامین D به صورت معتدل و بر اساس توصیه پزشک ممکن است در افزایش اشتها و وزن مفید باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوشیدنی‌های انرژی‌زا از مهمترین عوامل بیخوابی شبانه هستند. وجود محرک طبیعی و مصنوعی در این نوشیدنی‌ها، خواب راحت را از چشمان شما می‌رباید.

وب‌گاه مشرق نیوز

کولیک یا قولنج زمانی است که یک نوزاد سالم بدون هیچ دلیل مشخصی گریه یا سروصدا می‌کند. در کولیک نوزاد بیشتر از سه ساعت در روز و حداقل سه روز در هفته و به مدت بیش از سه هفته گریه و بی‌قراری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند. میان‌وعده‌های قبل از خواب که قند خون را مختل می‌کنند، سیستم عصبی را دچار تنش می‌کنند یا فرایند هضم را به هم می‌ریزند، مقصر اصلی بی‌خوابی‌های شبانه هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افزودن دارچین به آب گرم یا ولرم می‌تواند تفاوت‌های زیاد و معناداری برای درمان گلودرد، کاهش کلسترول یا کنترل وزن ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیماری ام‌اس یا «مالتیپل اسکلروزیس» در زنان دو تا سه برابر بیشتر از مردان رایج است و نشانه‌ها، عوارض، سیر و پیشرفت بیماری هم فرق می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیب میوه‌ای دوست داشتنی با تنوع بسیار است؛ این میوه دارای خواص بسیار زیادی بوده و همه متخصصان به ویژه متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند هرروز از این میوه استفاده کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وجود رنگ بنفش در میوه‌ها و سبزیجات، اغلب نشانه مواد مغذی موسوم به «آنتوسیانین» است.