دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این مطلب به برخی از غذاهای رایج اشاره می‌کنیم که می‌توانند به طور طبیعی به بهبود درد و التهاب مفاصل کمک کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دکترای تخصصی تغذیه و رژیم درمانی گفت: افرادی که در کودکی دچار اضافه وزن هستند در بزرگسالی بیشتر مبتلا به نارسایی کلیوی می شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درد مفاصل در فصل سرما بیشتر می‌شود، اما استفاده از یک رژیم غذایی مناسب در طول هفته می تواند به کاهش این دردها کمک کند.

وب‌گاه فرارو

خوردن شیرینی و شکر ممکن است جذاب باشد، اما مشکل این است که ما مقدار زیادی شکر اضافه می‌خوریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بوتاکس معده یکی از جدیدترین روش ها برای کاهش وزن است، اگر قصد انجام بوتاکس معده برای لاغری را دارید بهتر است این مطلب را مطالعه کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلودگی هوا در بسیاری از آسیب شناسی‌ها و بروز مشکلات سلامتی دخیل است و از طریق مکانیسم‌های مختلفی عمل می‌کند که می‌تواند بر عملکردهای فیزیولوژیکی متعددی از جمله تولید مثل مؤثر واقع شود. آلودگی هوا در بسیاری از آسیب شناسی‌ها و بروز مشکلات سلامتی دخیل است و از طریق مکانیسم‌های مختلفی عمل می‌کند که می‌تواند بر عملکردهای فیزیولوژیکی متعددی از جمله تولید مثل مؤثر واقع شود. به گزارش عرشه آنلاین به...

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: کلسیم که محل ذخیره آن نیز عمدتا در همان استخوان‌ها و دندان‌هاست، بخش مهمی از رژیم غذایی روزانه محسوب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهمانی رفتن آدابی دارد که ممکن از با آن آشنا نباشید اما این آداب به شما برای به درستی رفتار کردن و داشتن رفتار باکلاس در مهمانی کمک بسیاری میکند. مهمانی رفتن آدابی دارد که ممکن از با آن آشنا نباشید اما این آداب به شما برای به درستی رفتار کردن و داشتن رفتار باکلاس در مهمانی کمک بسیاری میکند. به گزارش عرشه آنلاین؛ در فرهنگ ایرانیان نیز مهمانی رفتن و مهمان دعوت کردن رواج فراوانی دارد....

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت امروز چهارشنبه 20 دی 1402 را بخوانید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت پیشگویی برای متولدین فروردین

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: گزینه های زیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا بتوانید میل به شیرینی خود را کنترل کنید.

وب‌گاه فرارو

نخوردن صبحانه ممکن است به شما در کاهش حداقل وزن در کوتاه‌مدت کمک کند، اما این عمل چندان پایدار نیست و حتی می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس یک مطالعه اخیر، گوجه فرنگی بهترین غذا در جهان برای سلامت قلب و عروق محسوب می‌شود.

وب‌گاه فرارو

دنیای آشپزی پر از انتخاب‌های متنوع است وقتی صحبت از غذا‌هایی با محوریت ماکیان می‌شود، مرغ و بوقلمون در مرکز توجه قرار می‌گیرند. این دو پرنده طعم‌ها و فواید تغذیه‌ای متفاوتی دارند. مرغ از دیربار از غذا‌های اصلی سر سفره ما ایرانیان بوده و در سال‌های اخیر نیز بوقلمون به سفره غذای ما راه یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محتوای زیاد ویتامین کا در خیار این میوه را منبعی عالی برای سلامت استخوان‌ها می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکثر افراد سه بار در روز تا سه بار در هفته اجابت مزاج دارند. یبوست به حالتی گفته می‌شود که حرکات روده کمتر از حد انتظار رخ می‌دهد و عمل دفع به سختی انجام می‌شود. اگرچه یبوست ممکن است یک مشکل رایج باشد، اما در هرصورت بروز آن آزاردهنده و استرس‌زا است.