دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در واقع یک سبزی پیازدار و شیرین است که اکثر مردم یا آن را بسیار دوست دارند و یا واقعا از آن متنفر هستند! هرچند این یک کشف جدید نیست، اما طی دهه گذشته به محبوبیت فراوانی دست یافته و تبدیل به نوعی سوپر غذا شده است. در واقع یک سبزی پیازدار و شیرین است که اکثر مردم یا آن را بسیار دوست دارند و یا واقعا از آن متنفر هستند! هرچند این یک کشف جدید نیست، اما طی دهه گذشته به محبوبیت فراوانی دست...

وب‌گاه خبر آنلاین

«چیغیرتما» یکی از غذاهای سنتی اردبیل و شبیه به املت است، که به جز گوجه و تخم‌مرغ، مرغ هم یکی از مواد اولیه آن به شمار می‌آید. مهارت پخت این خوراک اکنون در فهرست میراث ناملموس کشور ثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با خوردن این سبزیجات در زمستان ایمنی بدن شما تقویت می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعات جدید نشان می دهند یک رژیم غذایی گیاهی سالم می‌تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 24 درصد کاهش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در زمستان این سبزیجات ایمنی شما را تقویت می‌کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

پنکیک یک غذای محبوب و خوشمزه است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این غذا معمولاً با آرد گندم تهیه می‌شود، اما برای افرادی که به گلوتن حساسیت دارند یا رژیم غذایی بدون گلوتن دارند، می‌توان از آرد‌های دیگری مانند آرد جو دوسرپرک یا آرد برنج استفاده کرد

وب‌گاه عصر ایران

کارشناسان می گویند رژیم غذایی مملو از چربی می تواند خطر ابتلا به تعدادی از بیماری های جدی را افزایش دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رژیم غذایی، مجموعه‌ای از غذاها و نوشیدنی‌هایی است که یک فرد در طول روز مصرف می‌کند. رژیم غذایی می‌تواند بر سلامت جسمی و روانی افراد تأثیر زیادی داشته باشد. در ادامه روش های پایبندی به رژیم غذایی را یاد می‌گیریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناسان می گویند رژیم غذایی پرچرب می‌تواند خطر ابتلاء به بیماری‌هایی مانند سرطان روده بزرگ را افزایش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که دارای گروه خونی AB مثبت هستند، به اصطلاح خوش‌شانس‌ترین گیرندگان همگانیِ خون محسوب می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مطالعه جدید نشان می دهد که داشن یک رژیم غذایی گیاهی سالم می‌تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 24 درصد کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افرادی که دارای گروه خونی AB مثبت هستند، به اصطلاح خوش‌شانس‌ترین گیرندگان همگانیِ خون محسوب می‌شوند چون می‌تواند از همه گروه‌های خونی، خون و فرآورده‌های خونی را دریافت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر به نقل از مدیکال نیوز نوشت: کارشناسان می گویند رژیم غذایی مملو از چربی می تواند خطر ابتلا به تعدادی از بیماری های جدی را افزایش دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

کلم بروکلی یکی از سبزیجات پرطرفدار است که به دلیل خواص زیادی که دارد، در رژیم غذایی بسیاری از افراد جای دارد. اما این سبزی خوشمزه گاهی اوقات ممکن است حاوی کرم باشد. کرم های کلم بروکلی معمولاً از نوع مگس کلم هستند و در قسمت های داخلی کلم بروکلی، مانند گل ها و ساقه ها، پنهان می شوند.

وب‌گاه گسترش

ارتفاع قیمت گوشت می‌تواند تأثیراتی بر روی رژیم غذایی و سبد خرید خانوارها داشته باشد. کله پاچه گوسفندی یک غذای سنتی و محبوب در ایران است که ممکن است با افزایش قیمت گوشت، به دلیل هزینه بالا، کمتر در سفره خانواده‌ها حضور داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تشریح مواد غذایی مضر که سلامت مردان را به خطر می اندازد، گفت: مردان باید وزن و اندازه دور شکم خود را کنترل کنند زیرا این موضوع نسبت مستقیمی با بیماری های قلبی و عروقی دارد. متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تشریح مواد غذایی مضر که سلامت مردان را به خطر می اندازد، گفت: مردان باید وزن و اندازه دور شکم خود را کنترل کنند زیرا این موضوع نسبت مستقیمی با بیماری های...