دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

موز یک میوه پرطرفدار و مغذی است که با طعم شیرین و ملایم خود، علاوه بر لذت مصرف، دارای ارزش‌های غذایی بسیار زیادی است که برای سلامتی انسان مفید هستند؛ بنابراین گنجاندن موز در رژیم غذایی روزانه می‌تواند به حفظ سلامتی و ارتقاء انرژی بدن کمک کند.

وب‌گاه فرارو

رژیم غذایی مملو از اسید‌های چرب اُمگا 3 موجود در آجیل و ماهی‌های چرب ممکن است به کُند کردن پیشرفت فیبروز ریوی کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لبنیات واژه‌ای بسیار پرکاربرد است؛ اما شاید فقط بعضی از انواع لبنیات رایج را بشناسیم. در اینجا مرور کلی به دنیای لبنیات، انواع لبنیات و نکات مهم در خرید لبنیات داریم. نکاتی را مرور می‌کنیم که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست. لبنیات (diary)، یکی از مهم‌ترین مواد غذایی در جهان است و شامل تمام مواد غذایی است که از شیر به‌دست می‌آید. بیشتر شیر مورد استفاده در صنعت لبنیات، شیر گاو است؛ اما...

وب‌گاه عصر ایران

به گفته محققان، رژیم غذایی مملو از اسیدهای چرب اُمگا 3 موجود در آجیل و ماهی های چرب ممکن است به کُند کردن پیشرفت فیبروز ریوی کمک کند.

وب‌گاه فرارو

طبق آخرین نتایج «پویش ملی سلامت» که از 20 آبان سال جاری برای شناسایی مبتلایان پرفشاری خون و دیابت در جمعیت بالای 18 سال کشور در حال اجراست، بیش از یک میلیون نفر علایم ابتلا به دیابت یا پر فشاری خون داشته‌اند، اما خودشان از این وضع مطلع نبوده‌اند و حالا برای تایید قطعی ابتلا یا آغاز درمان به پزشک و مراکز درمانی ارجاع شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حرکت ساده‌ای مانند کاهش نمک مصرفی در رژیم غذایی می‌تواند طول عمرتان را افزایش دهد و احتمال بیمار شدنتان را کاهش دهد. تاریخ‌شناسان می‌گویند اجداد ما روزانه کمتر از یک گرم سدیم مصرف می‌کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر یک از ویتامین ها برای تاثیر گذاری بهتر، باید در زمان خاصی مصرف شوند اما مصرف هم‌زمان برخی از آن ها میتواند باعث عوارض و اختلال دارویی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعات جدید نشان می‌دهد افراد سحرخیز بیشتر با خطر ابتلا به بی‌اشتهایی عصبی مواجه‌اند و کسانی که به اختلال خوردن دچارند احتمال دارد در نهایت سحرخیز شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از سال دور تا به امروزه همیشه همه ی انسان ها به دنبال راهی برای جلوگیری از پیر شدن بودند، پزشکان به تازگی رازی را برای جلوگیری از پیری برملا کرده اند.

وب‌گاه فرارو

متابولیسم می‌تواند مانند یک ماشین تنظیم‌شده عمل کند و دائماً انرژی لازم برای تقویت عملکرد‌های ضروری بدن را حتی در حالت خواب و استراحت تولید کند. اگر این موتور کند شود، منجر به مشکلاتی در حفظ وزن سالم، سطح انرژی و سلامت کلی بدن می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کم کاری تیروئید یکی از بیماری‌های شایع غدد است که باعث کاهش در تولید و ترشح هورمون‌های تیروئیدی می‌شود. کم کاری تیروئید یکی از بیماری‌های شایع غدد است که باعث کاهش در تولید و ترشح هورمون‌های تیروئیدی می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از بهداشت نیوز کم کاری تیروئید باعث کاهش سرعت واکنش‌های سوخت‌وساز و در نتیجه کاهش سرعت متابولیسم می‌شود. شایع ترین علائم آن خستگی، افزایش وزن، ریزش مو،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس تغذیه گفت: کلم بروکلی قابلیت تنظیم قند در افراد دیابتی را دارد و دستور پخت املت بروکلی را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

نتیجه پژوهشی منتشر شده که یک مرور سیستماتیک و متاآنالیز در سال 2021 بود و 23 ارزیابی را مورد بررسی قرار داده بود نشان داد که مصرف میوه با کاهش 7 درصدی خطر ابتلا به دیابت در افراد مصرف کننده در مقایسه با افرادی که میزان کمی میوه مصرف می‌کردند همراه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فوق تخصص گوارش به تشریح علائم، علل و راهکارهای درمانی یبوست پرداخت. یک فوق تخصص گوارش به تشریح علائم، علل و راهکارهای درمانی یبوست پرداخت. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از بهداشت نیوز دکتر همایون بشیری، با بیان اینکه یبوست حالت های مختلفی را شامل می شود گفت: برخی دفع دیر به دیر مدفوع را یبوست می دانند، اما حالت های مختلف دیگری هم وجود دارد که نشان می‌دهد یک فرد به یبوست مبتلا است.