دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه مشرق نیوز

ریفلاکس معده به مری زمانی اتفاق می‌افتد که محتویات معده به مری برگردد. به این معنی که محتویات معده از طریق مری بالا می‌رود و به گلو یا دهان می‌رسد و کودک استفراغ می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: رژیم فستینگ یا روزه داری برای افرادی که دو الی سه کیلو اضافه دارند، در یک بازده زمانی - معمولا دو ماهه - جواب می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در فصل‌های پاییز و زمستان بیش از هر زمان دیگری بدن به تقویت سیستم ایمنی خود نیاز دارد. در این دو فصل به دلیل انتشار ویروس‌های مختلف در فضا و بروز انواع سرماخوردگی‌ها و بیماری آنفلوآنزا، ایمنی بدن کاهش یافته و نیاز به تقویت ایمنی بدن بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که خون همه افراد از همان قسمت‌های اصلی تشکیل شده است، انواع خون‌های موجود تنوع زیادی دارند. هشت گروه خونی مختلف وجود دارد و نوع شما بستگی به ژن‌هایی دارد که از والدین خود به ارث برده‌اید.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این مطلب به علت‌های احتمالی درد یک‌طرفه کمر می‌پردازیم و اینکه چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنید و خودتان چه می‌توانید بکنید تا بهتر شوید.

وب‌گاه فرارو

مزه پنیر و زیتون نوعی مزه مشهور و بسیار خوشمزه ترکی است که همراه با نان ترد، انواع چیپس و سبزیجاتی مانند هویج و کرفس سرو می‌شود.

وب‌گاه فرارو

این پروتئین به عنوان یک عامل سازنده بافت‌های مختلف در بدن عمل می‌کند و در فرآیند‌های نگهداری بافت‌های عضلانی نقش مهمی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که خون همه افراد از همان قسمت‌های اصلی تشکیل شده است، انواع خون‌های موجود تنوع زیادی دارند. هشت گروه خونی مختلف وجود دارد و نوع شما بستگی به ژن‌هایی دارد که از والدین خود به ارث برده‌اید. در حالی که خون همه افراد از همان قسمت‌های اصلی تشکیل شده است، انواع خون‌های موجود تنوع زیادی دارند. هشت گروه خونی مختلف وجود دارد و نوع شما بستگی به ژن‌هایی دارد که از والدین خود به ارث برده‌اید. به...

وب‌گاه فرارو

کمبود ویتامین B 12 در کسانی که دچار مشکلات گوارشی بوده یا دارو‌های اسید معده دریافت می‌کنند و همچنین در کسانی که رژیم‌های گیاهی را انتخاب کرده‌اند، شایع است. اما کمبود این ویتامین چه آسیبی به بدن وارد می‌کند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: اگر دائماً با رفلاکس معده مبارزه می کنید، زمستان ممکن است زمان مناسبی برای افراط در مصرف غذاها و رعایت نکردن عادات زندگی سالم باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: خوردن میوه‌های تازه، سبزیجات و غلات کامل حتی در افرادی که استعداد ژنتیکی دیابت یا عوامل خطرزا مانند چاقی، سن بالا یا کمبود فعالیت بدنی دارند، می‌تواند خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد.

وب‌گاه عصر ایران

پروتئین وی، یکی از اجزای مهم ترین ترکیبات غذایی است که از آب پنیر جدا می‌شود و به دلیل خواص فراوانی که دارد، به عنوان یک مکمل پروتئین مورد توجه قرار گرفته است. این پروتئین معمولاً در تقویت رژیم غذایی و افزایش سطح پروتئین مصرفی به کار می‌رود استفاده از پروتئین وی در تغذیه، از یک سو باعث غنی شدن رژیم غذایی می‌شود و از سوی دیگر، تاثیرات مثبتی بر سیستم ایمنی بدن دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

"ورم پاها در بارداری" به عنوان نشانه پره اکلامپسی شناخته نمی شود ولی اگر با افزایش فشار خون همراه باشد باید حتما با پزشک یا ماما مشورت کنید. ورم پاها در بارداری" به عنوان نشانه پره اکلامپسی شناخته نمی شود ولی اگر با افزایش فشار خون همراه باشد باید حتما با پزشک یا ماما مشورت کنید. درمان های خانگی برای تورم پاها در دوران بارداری

وب‌گاه فرارو

مراقبت از سلامت بدن با فعالیت جسمی، انتخاب غذای سالم، خواب کافی و... عاداتی هستند که از پیری زودرس جلوگیری می‌کنند. حتی با رعایت این عادات می‌توانید دوران کهنسالی سالم‌تری را هم تجربه کنید.

وب‌گاه فرارو

موز، یکی از میوه‌های مغذی است که منبع غنی از پتاسیم و آنتی‌اکسیدان‌ها محسوب می‌شود. خوردن موز برای کودکان، ورزشکاران و افرادی که نگران تناسب اندام شان هستند، مفید است. این میوه در بهبود عملکرد دستگاه گوارش تاثیر دارد، اما برای اینکه اختلال در هضم آن رخ ندهد باید از مصرف همزمان آن با بعضی از خوراکی‌ها پرهیز کرد.