دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه مشرق نیوز

مقدار نشاسته و شاخص گلیسمی موجود در این سبزی می‌تواند سطح قند را برای افراد مبتلا به دیابت افزایش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرد جوانِ اهل سیستان و بلوچستان که تصمیم گرفت، برای نخستین بار اهداء خون کند، مرکز انتقال خون این استان را شگفت‌زده کرد. زیرا گروه خونی O Rh Null جزو نادرترین گروه خونی در جهان است و فراوانی این گروه خونی شناسایی شده، یک در 6 میلیون نفر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری از افراد ویتامین ث را به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن می‌شناسند؛ حال آن که این ریزمغذی فواید بسیار دیگری برای بدن نظیر کاهش اثرات مضر آلودگی هوا نیز دارد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس یک مطالعه اخیر، گوجه فرنگی بهترین غذا در جهان برای سلامت قلب و عروق محسوب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاییز و زمستان فصل سیب‌زمینی است. در این روزها که از سیب‌زمینی‌های پخته یا سرخ‌شده خوش‌طعم لذت می‌بریم، احتمالا یک پرسش برای اکثر دوستداران این غذای خوشمزه مطرح است: آیا خوردن سیب‌زمینی که شروع به جوانه زدن کرده، بی‌خطر است؟ پاییز و زمستان فصل سیب‌زمینی است. در این روزها که از سیب‌زمینی‌های پخته یا سرخ‌شده خوش‌طعم لذت می‌بریم، احتمالا یک پرسش برای اکثر دوستداران این غذای خوشمزه مطرح...

وب‌گاه فرارو

مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان از سلول‌های بدن در برابر عوامل استرس زا محافظت می‌کنند و به نوبه خود به حفظ سلامت اندام‌های بدن به منظور حمایت از سیستم‌های سم زدایی طبیعی کمک خواهند کرد. برخی از مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان عبارتند از انواع بری‌ها (توت ها)، فلفل دلمه ای، مرکبات، کلم بروکلی، حبوبات و چای سبز. خبر خوب آن است که همه مواد غذایی گیاهی حاوی برخی از ترکیبات گیاهی غنی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان برخی از سبک‌های زندگی را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند خطر سرطان را تا 30 درصد کاهش دهد. محققان برخی از سبک‌های زندگی را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند خطر سرطان را تا 30 درصد کاهش دهد. به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از بهداشت نیوز رعایت بیشتر توصیه‌های پیشگیری از سرطان که سبک زندگی سالم را تشویق می‌کند، خطر ابتلا به انواع سرطان‌ها و برخی سرطان‌های خاص را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این اینفوگرافیک 6 راهکار برای مهار میل مصرف شیرینی و شکر را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه ورزش سه

رابی فاولر، اسطوره لیورپول، معتقد است که تصمیم کریستیانو رونالدو برای انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان شجاعانه بود و محمد صلاح هم می‌تواند مانند او به این لیگ منتقل شود.

وب‌گاه فرارو

پاییز و زمستان فصل سیب‌زمینی است. در این روز‌ها که از سیب‌زمینی‌های پخته یا سرخ‌شده خوش‌طعم لذت می‌بریم، احتمالا یک پرسش برای اکثر دوستداران این غذای خوشمزه مطرح است: آیا خوردن سیب‌زمینی که شروع به جوانه زدن کرده، بی‌خطر است؟

وب‌گاه عصر ایران

موز یک میوه پرطرفدار و مغذی است که با طعم شیرین و ملایم خود، علاوه بر لذت مصرف، دارای ارزش‌های غذایی بسیار زیادی است که برای سلامتی انسان مفید هستند؛ بنابراین گنجاندن موز در رژیم غذایی روزانه می‌تواند به حفظ سلامتی و ارتقاء انرژی بدن کمک کند.

وب‌گاه فرارو

اهل غذای دریایی باشید یا نباشید، محال است خاویار را نشناسید: یکی از گران‌ترین خوراکی‌های جهان که از بدن ماهیان خاویاری کمیاب استخراج می‌شود. این مروارید سیاه و ارزشمند دریایی انواع مختلفی دارد و سرشار از مواد مغذی مثل پروتئین، چربی‌های مفید و مواد معدنی است. برای آشنایی با انواع و خواص درمانی خاویار تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.