دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در زمستان این سبزیجات ایمنی شما را تقویت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کلم بروکلی و گل کلم، هر دو جایگاه ویژه‌ای در رژیم غذایی افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، دارند. هر دوی این سبزیجات چلیپایی فواید زیادی برای سلامتی دارند، اما شاید برایتان جالب باشد بدانید کدامیک از این دو، گل کلم یا کلم بروکلی سالم‌تر و حوشمزه‌تر هستند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روغن گردو بهترین روغن خوراکی است؛ این روغن فشار خون را پائین می‌آورد و از بدن در برابر عوارض قلبی، دیابت و سرطان محافظت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرغ به دلیل تطبیق پذیری و توانایی جذب طعم‌های مختلف ادویه‌ها و چاشنی‌ها شناخته شده است، که آن را به یک انتخاب محبوب در طیف گسترده‌ای از غذاها تبدیل کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرغ و بوقلمون هر دو منابع عالی پروتئین بدون چربی هستند و مواد مغذی ضروری مختلفی را ارائه می دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعات اخیر نشان داده است که برخی از سبزیجات زمستانی از جمله اسفناج، گل کلم، هویج، کدو تنبل، چغندر و کلم به کاهش میزان کلسترول خون کمک می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برای کاهش زمینه تشکیل مولکول‌های آکریلامید، توصیه می‌شود هنگام طبخ غذا و گرم‌کردن نان از حرارت ملایم استفاده شود. در این حالت خوراکی‌ها نسبتا طلایی می‌شوند اما نمی‌سوزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمانی که نان حرارت بالا می‌بیند، ماده‌ای شیمیایی به‌نام آکریلامید در آن به‌وجود می‌آید. این ماده در چیپس، سیب زمینی سرخ‌شده، بیسکوئیت‌ها، قهوه و دود توتون و تنباکو نیز وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مهم‌ترین مواد غذایی فراسودمند برای مردان، کلم بروکلی است که مواد مغذی ضروری مانند ویتامین‌های A، C و K را همراه با مقادیر زیادی از فیبر وارد بدن می‌کند.

وب‌گاه فرارو

بهترین راه برای از بین بردن چربی شکم در 30 روز ترکیب این دو روش است که با هم مرور می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

«چیغیرتما» یکی از غذا‌های سنتی اردبیل و شبیه به املت است، که به جز گوجه و تخم‌مرغ، مرغ هم یکی از مواد اولیه آن به شمار می‌آید. مهارت پخت این خوراک اکنون در فهرست میراث ناملموس کشور ثبت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: موضوع سلامت روان همچنان در کانون توجه قرار دارد. همه ما باید در همه زمان‌های سال مراقب خودمان باشیم، در حالی که ماه‌های زمستان می‌تواند شرایط را برای کسانی که با شب‌های طولانی و دوره‌های کوتاه‌تر نور روز دست و پنجه نرم می‌کنند، پیچیده‌تر کند.

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که داشتن یک رژیم غذایی گیاهی سالم می‌تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 24 درصد کاهش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شما هم دچار اضافه وزن هستید و راه‌های مختلفی را برای کاهش وزن انتخاب می‌کنید و تا به حال جواب نگرفته‌اید، شاید بهتر است دیگر به دنبال موادی باشید که بدنتان کمبود دارد. اگر شما هم دچار اضافه وزن هستید و راه‌های مختلفی را برای کاهش وزن انتخاب می‌کنید و تا به حال جواب نگرفته‌اید، شاید بهتر است دیگر به دنبال موادی باشید که بدنتان کمبود دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با وجود آن که چاقی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای والدین 25 میلیون کودک دارای اضافه وزن یا چاق در ایالات متحده، این یک معضل رایج است: اگر فرزند شما چاق است، احتمالاً او اینها را می داند. ممکن است همکلاسی ها او را اذیت کنند و احتمالاً وقتی در آینه نگاه می کند فکر می کند لباس هایش خیلی تنگ است. برای والدین 25 میلیون کودک دارای اضافه وزن یا چاق در ایالات متحده، این یک معضل رایج است: اگر فرزند شما چاق است، احتمالاً او اینها را می...

وب‌گاه عرشه آنلاین

«چیغیرتما» یکی از غذاهای سنتی اردبیل و شبیه به املت است، که به جز گوجه و تخم‌مرغ، مرغ هم یکی از مواد اولیه آن به شمار می‌آید. مهارت پخت این خوراک اکنون در فهرست میراث ناملموس کشور ثبت شده است. «چیغیرتما» یکی از غذاهای سنتی اردبیل و شبیه به املت است، که به جز گوجه و تخم‌مرغ، مرغ هم یکی از مواد اولیه آن به شمار می‌آید. مهارت پخت این خوراک اکنون در فهرست میراث ناملموس کشور ثبت شده است. به...