دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دیابت نوع 2 شایع‌ترین نوع دیابت است که معمولا در بزرگسالی و در نتیجه سبک زندگی اشتباه ایجاد می‌شود. چاقی، چربی شکمی، ورزش نکردن و سابقه خانوادگی ابتلا به دیابت از عوامل خطر ابتلا به این بیماری هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر روز که می‌گذشت، عصبی‌تر می‌شد. جوش‌های چرکین روی صورتش گرچه یک اتفاق عادی به نظر می‌رسید اما درمان نکردن آن‌ها، چهره‌اش را مانند یک کارزار بد از جدال پوست و جوش‌ها جلوه می‌داد. همین مسئله او را از گعده‌ها و دورهمی‌های دوستان و همکارانش دور کرده بود. هر روز که می‌گذشت، عصبی‌تر می‌شد. جوش‌های چرکین روی صورتش گرچه یک اتفاق عادی به نظر می‌رسید اما درمان نکردن آن‌ها، چهره‌اش را مانند...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: ویتامین C به عنوان یکی از ویتامین های ضروری برای بدن مطرح است؛ به طوری که انواع سبزیجات و میوه جات حاوی این ماده ارزشمند هستند. این ویتامین برای درمان سرماخوردگی معرکه است؛ اما آیا می‌دانستید ویتامین C خواص بسیار بیشتری برای سلامتی دارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

لپه، که به عنوان split pea شناخته می‌شود، یکی از اعضای خانواده حبوبات و نزدیک به عدس و نخود است. این حبوبات که به صورت دولپه‌ای رشد می‌کنند، دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند. لپه، که به عنوان split pea شناخته می‌شود، یکی از اعضای خانواده حبوبات و نزدیک به عدس و نخود است. این حبوبات که به صورت دولپه‌ای رشد می‌کنند، دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند. لپه نه تنها منبع خوبی از فیبر...

وب‌گاه فرارو

همزمان با گسترش تلاش‌ها و توصیه‌های پزشکی برای افزایش طول عمر انسان، بسیاری از مردم به سراغ مواد غذایی یا مکمل‌ها می‌روند تا به این هدف دست یابند.

وب‌گاه گسترش

اعلان قیمت روزانه تخم‌مرغ در 5 دی 1402 منتشر شده است. برای مشاهده جزئیات و آخرین اطلاعات قیمت تخم‌مرغ، لطفا به مطلب زیر مراجعه فرمایید.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحقیقات نشان می‌دهد که انتخاب نوع رژیم غذایی در کاهش یا افزایش طول عمر افراد نقش دارد. همزمان با گسترش تلاش‌ها و توصیه‌های پزشکی برای افزایش طول عمر انسان، بسیاری از مردم به سراغ مواد غذایی یا مکمل‌ها می‌روند تا به این هدف دست یابند. به گزارش عرشه آنلاین، تحقیقات نشان می‌دهد که انتخاب نوع رژیم غذایی در کاهش یا افزایش طول عمر افراد نقش دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: برخی از ویتامین‌ها می‌توانند در کاهش وزن افراد نقش بسزایی داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیر شام خوردن می تواند عوارض هولناکی برای سلامتی داشته باشد. دیر شام خوردن می تواند عوارض هولناکی برای سلامتی داشته باشد. به گزارش عرشه آنلاین؛ اخیراً پژوهشی روی 100 هزار نفر در فرانسه انجام شده و هر یک از افراد شرکت‌کننده، 15 دفترچه وعده غذایی را تکمیل کردند که زمان وعده‌های غذایی‌شان در طول هفته را نشان می‌داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با گسترش تلاش‌ها و توصیه‌های پزشکی برای افزایش طول عمر انسان، بسیاری از مردم به سراغ مواد غذایی یا مکمل‌ها می‌روند تا به این هدف دست یابند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که دیر شام خوردن بی‌ضرر است. اما در واقع، خوردن شام بعد از ساعت 9 شب می‌تواند احتمال سکته مغزی یا سکته خفیف را افزایش دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«حس‌ش نیست!»، «حال و حوصله ندارم» این‌ها را می‌گوید و در حالی‌که بالش را بغل کرده به پهلو می‌چرخد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیری انواع مختلفی دارد و در افراد مختلف نوع آن متفاوت است. شما می توانید با تشخیص نوع پیری خود پروسه پیر شدن خود را به تاخیر بیندازید.

وب‌گاه فرارو

رژیم غذایی که سرشار از مواد غذایی کامل و غنی از مواد مغذی، مانند میوه‌ها، سبزیجات، حبوبات و غذا‌های دریایی است و کم‌تر حاوی مواد غذایی فوق فرآوری شده و شکر افزوده شده می‌باشد، بهترین رژیم برای سلامت کبد است.