دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

رژیم غذاییِ متناسب با گروه خونی، مبتنی بر این تئوری است که گروه خونی شما تعیین می‌کند که چه غذاهایی باید مصرف کنید و چه ورزش‌هایی باید انجام دهید تا به سلامت کامل دست یابید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمله قلبی یا سکته قلبی، زمانی رخ می‌دهد که جریان خون به قلب به طور ناگهانی قطع شود. این اتفاق می‌تواند منجر به آسیب به عضله قلب شود. درمان تنها راه موجود برای جلوگیری از آسیب جبران‌ناپذیر حمله قلبی است. حمله قلبی یا سکته قلبی، زمانی رخ می‌دهد که جریان خون به قلب به طور ناگهانی قطع شود. این اتفاق می‌تواند منجر به آسیب به عضله قلب شود. درمان تنها راه موجود برای جلوگیری از آسیب جبران‌ناپذیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: سازمان جهانی بهداشت در بخشی از گزارشی که به تازگی انتشار یافته این پرسش را مطرح کرده که چه کسی گفته که باید از سنین بزرگسالی به فکر پیری و پیر شدن و عمر طولانی بود؟ برای گنجاندن عادات سبک زندگی سالم در برنامه روزانه به منظور دستیابی به طول عمر بالا هرگز زود نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هوش بسیار سیال تر از آن چیزی است که پیش تر تصور شده و مغز ما نیز بسیار انعطاف پذیرتر از آن است که صرفا توده ای سفت و سخت محسوب شود. هوش بسیار سیال تر از آن چیزی است که پیش تر تصور شده و مغز ما نیز بسیار انعطاف پذیرتر از آن است که صرفا توده ای سفت و سخت محسوب شود. به گزارش عرشه آنلاین، بسیار آسان است که به بهره هوشی یا آی کیو (IQ) به عنوان فاکتوری ثابت فکر کنیم. اما حقیقت امر در واقع...

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: اگر به هر علتی هورمون تیروئید در بدن تولید نشود یا تولید آن کم باشد، بیماری کم‌کاری تیروئید به‌وجود می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کاهش خطر ابتلا به دیابت تنها با کاهش مصرف کربوهیدرات‌های فرآوری شده یا شیرینی‌ها میسر نمی‌شود. شما باید برخی از عادات روزمره که شاید آنها را بی‌ضرر هم می‌دانید را کنار بگذارید تا در معرض خطر ابتلا به دیابت قرار نگیرید.

وب‌گاه مشرق نیوز

لپه، که به عنوان split pea شناخته می‌شود، یکی از اعضای خانواده حبوبات و نزدیک به عدس و نخود است. این حبوبات که به صورت دولپه‌ای رشد می‌کنند، دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به این مسأله که دیابت بر متابولیسم بدن تاثیرگذار است، می‌تواند در پیشگیری از عوارض کوتاه مدت و طولانی مدت بیماری دیابت مؤثر باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: قیمت برنج تایلندی به دلیل تقاضای قوی و نگرانی‌های تداوم عرضه به بالاترین حد خود در 15 سال اخیر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شاید همیشه وقتی در مورد پیشگیری از پوسیدگی دندان صحبت می‌شود، منتظر شنیدن نکاتی در مورد مسواک زدن و نخ دندان کشیدن باشید، اما نوع مواد غذایی مصرفی روزانه ما نیز در کاهش یا تشدید پوسیدگی دندان‌ها نقش دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویتامین B7 که به نام بیوتین نیز شناخته می‌شود یک ویتامین ضروری است اعتقاد متخصصان پوست و مو بر این است که این ویتامین ضخامت تارها و فولیکول‌های مو و به عبارتی دیگر رشد مو را تقویت می‌کند.

وب‌گاه گسترش

قیمت برنج تایلندی به دلیل تقاضا قوی و نگرانی‌های مربوط به پایداری عرضه، به بالاترین سطح خود در 15 سال اخیر رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت برنج تایلندی به دلیل تقاضای قوی و نگرانی‌های تداوم عرضه به بالاترین حد خود در 15 سال اخیر رسید.

وب‌گاه فرارو

آیا شما همه چیز را چند روز قبل از امتحان مطالعه می‌کنید، اما در روز امتحان آن را به خاطر نمی‌آورید؟ آیا این درست است که می‌توانید حافظه خود را تقویت کنید؟ اگر بله، چگونه می‌توان تقویت حافظه کرد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: با توجه به این مسأله که دیابت بر متابولیسم بدن تاثیرگذار است، می‌تواند در پیشگیری از عوارض کوتاه مدت و طولانی مدت بیماری دیابت مؤثر باشد.

وب‌گاه فرارو

شاید همیشه وقتی در مورد پیشگیری از پوسیدگی دندان صحبت می‌شود، منتظر شنیدن نکاتی در مورد مسواک زدن و نخ دندان کشیدن باشید، اما نوع مواد غذایی مصرفی روزانه ما نیز در کاهش یا تشدید پوسیدگی دندان‌ها نقش دارند.