دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمبود ویتامین D باعث پیری زودرس می شود. کمبود ویتامین D باعث پیری زودرس می شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ کمبود ویتامین دی می‌تواند از نظر بیولوژیکی باعث پیری سریعتر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: وقتی کسی درباره ظاهر شما نظر می‌دهد و در این مورد می‌گوید که اکنون نسبت به آخرین باری که شما را ملاقات کرده است پیرتر به نظر می‌رسید، هرگز احساس خوبی نخواهید داشت. بسیاری از ما ممکن است در حال حاضر کاری برای کاهش سرعت پیری خود انجام دهیم که شامل رژیم غذایی سالم و متعادل، ورزش منظم، محصولات پوستی و موارد دیگر باشد.

وب‌گاه فرارو

اگر هنوز یک سیب در روز را در رژیم غذایی خود قرار نداده اید هنوز زمان وجود دارد که به ویژه اگر در سن حساس تری قرار دارید مراقبت از خود را آغاز کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: دانشیار گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: یبوست کودکان یک مشکل بسیار رایج است. برای اکثر کودکان، یبوست به معنای دفع مدفوع سفت، مشکل در دفع و یا دفع مدفوع کمتر از حد معمول است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پژوهشگران معتقدند میکروب‌های روده ممکن است در ایجاد اختلال اضطراب اجتماعی نقش داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت، در خصوص علامت‌های دیابت و فشارخون بالا توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محققان دانشگاه ایالتی کلرادو ایالات‌متحده مشخص کردند، کمبود ویتامین دی می‌تواند از نظر بیولوژیکی باعث پیری سریعتر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اختلال عاطفی فصلی که گاه از آن به عنوان افسردگی زمستانی نیز یاد می‌شود با یک اختلال افسردگی عمده فرق چندانی ندارد. اختلال عاطفی فصلی که گاه از آن به عنوان افسردگی زمستانی نیز یاد می‌شود با یک اختلال افسردگی عمده فرق چندانی ندارد. تنها تفاوت اختلال عاطفی فصلی (seasonal affective disorder (SAD)) با افسردگی در این است که این اختلال با عوض شدن فصل‌ها به ویژه فرارسیدن زمستان پدید می‌آید....

وب‌گاه فرارو

ممکن است در برخی ماه‌های سال احساس خوبی نداشته باشید و دلایل آن نیز برایتان نامعلوم باشد. افسردگی فصلی نوعی از اختلال است که فرد در یک فصل خاص دچار افسردگی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ممکن است در برخی ماه‌های سال احساس خوبی نداشته باشید و دلایل آن نیز برایتان نامعلوم باشد. افسردگی فصلی نوعی از اختلال است که فرد در یک فصل خاص دچار افسردگی می‌شود. ممکن است در برخی ماه‌های سال احساس خوبی نداشته باشید و دلایل آن نیز برایتان نامعلوم باشد. افسردگی فصلی نوعی از اختلال است که فرد در یک فصل خاص دچار افسردگی می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، آیا پیش از این حالتان خوب بوده است...

وب‌گاه فرارو

اگرچه ژنتیک و عوامل محیطی نیز می‌توانند در بروز اختلالاتی از جمله SAD نقش داشته باشند، اما تحقیق جدید محققان کالج دانشگاه کورک در ایرلند، اهمیت "فلور روده" را در این زمینه برجسته کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحقیقات اخیر نشان می دهند که مصرف ویتامین دی نقش بسیار موثری در کاهش سرعت پیری دارد.

وب‌گاه فرارو

داشتن پوستی سالم می‌تواند به شما روحیه و اعتماد به نفس هدیه دهد؛ بنابراین با داشتن یک تغذیه مناسب می‌توانید پوستی صاف و درخشان داشته باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم غذاییِ متناسب با گروه خونی، مبتنی بر این تئوری است که گروه خونی شما تعیین می‌کند که چه غذاهایی باید مصرف کنید و چه ورزش‌هایی باید انجام دهید تا به سلامت کامل دست یابید. رژیم غذاییِ متناسب با گروه خونی، مبتنی بر این تئوری است که گروه خونی شما تعیین می‌کند که چه غذاهایی باید مصرف کنید و چه ورزش‌هایی باید انجام دهید تا به سلامت کامل دست یابید. به گزارش عرشه آنلاین، تئوری این رژیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق نتایج یک تحقیقات جدید کمبود ویتامین خاصی ممکن است روند پیری را تسریع کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این باور که گاز زدن سیب مثل مسواک عمل می‌کند و دندان‌ها را تمیز می‌کند کاملا اشتباه است و همین سیب اگر از روی دندان‌ها شسته نشود باعث پوسیدگی می‌شود چرا که قند آن به مصرف باکتری‌های عامل پوسیدگی در دهان می‌رسد. وقتی بعضی مواد غذایی به دندان می‌چسبند و برای مدتی می‌مانند و توسط باکتری‌های عامل پوسیدگی در دهان مصرف شده و اسید تولید می‌شود که این اسید موجب آسیب به دندان‌ها و پوسیدگی می‌شود. به...