دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

این باور که گاز زدن سیب مثل مسواک عمل می‌کند و دندان‌ها را تمیز می‌کند کاملا اشتباه است و همین سیب اگر از روی دندان‌ها شسته نشود باعث پوسیدگی می‌شود چرا که قند آن به مصرف باکتری‌های عامل پوسیدگی در دهان می‌رسد. وقتی بعضی مواد غذایی به دندان می‌چسبند و برای مدتی می‌مانند و توسط باکتری‌های عامل پوسیدگی در دهان مصرف شده و اسید تولید می‌شود که این اسید موجب آسیب به دندان‌ها و پوسیدگی می‌شود. به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص داخلی گفت: شار خون اگر بالا باشد به تمام عروق بدن آسیب می رساند و این میان، آسیب عروق اندام های حیاتی بدن می توان خطرآفرین و حتی مرگ آفرین باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پونه کوهی از رَسته گیاهان معطر با خواص غذایی و دارویی، یکی از پرفایده‌ترین سبزیجات است که خواص بسیاری از مبارزه با باکتری‌ها گرفته تا کاهش التهاب را در خود دارد. مطالعات اخیر، برخی دیگر از مزایای فوق‌العاده پونه را کشف کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: داشتن پوستی سالم می‌تواند به شما روحیه و اعتماد به نفس هدیه دهد؛ بنابراین با داشتن یک تغذیه مناسب می‌توانید پوستی صاف و درخشان داشته باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردرد دردناک است، اما در بیشتر مواقع سردردها نشانه‌ای از این نیستند که شما یک مشکل پزشکی جدی دارید.

وب‌گاه فرارو

خوراک مرغ فرانسوی یک غذای لذیذ و مقوی است که از ترکیب مرغ با فلفل دلمه‌ای، پیاز، شیر و خامه تهیه می‌شود و یک غذای فوری است.

وب‌گاه فرارو

بتادین یک محلول ضد عفونی کننده است که ماده فعال آن داروی ید پوویدون است. محلول‌های ضد عفونی کننده روی بریدگی‌ها یا زخم‌های باز استفاده می‌شود تا از خطر ابتلا به عفونت جلوگیری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه به همه چیزهایی که لازم است تا در مورد ضروری‌ترین ویتامین برای رشد مو، جلوگیری از ریزش مو و غذاهایی که به طور طبیعی حاوی آن هستند، اشاره شده. در ادامه به همه چیزهایی که لازم است تا در مورد ضروری‌ترین ویتامین برای رشد مو، جلوگیری از ریزش مو و غذاهایی که به طور طبیعی حاوی آن هستند، اشاره شده. به گزارش عرشه آنلاین؛ زمستان رسیده است و تاثیر آب و هوا را می‌توان روی مو و پوست احساس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عادات روزانه و برخی از مواد عذایی که ما استفاده می‌کنیم، می‌توانند برای بدن مضر باشند و ما را دچار بیماری‌های متعدد کنند. عادات روزانه و برخی از مواد عذایی که ما استفاده می‌کنیم، می‌توانند برای بدن مضر باشند و ما را دچار بیماری‌های متعدد کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ دیابت زمانی رخ می‌دهد که بدن یا نمی‌تواند انسولین تولید کند یا نمی‌تواند به طور موثر از آن استفاده کند؛ بر این اساس یک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیستم بدنی افراد دارای گروه خونی O با ورزش شدید بدنی و مصرف پروتئین‌های حیوانی سازگاری بهتری دارد، اما مصرف محصولات لبنی و غلات ممکن است برخی مشکلات گوارشی را برای آنها ایجاد کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رژیم غذایی مناسب با گروه خونی هر فرد، علاوه بر سهولت در هضم غذا، به حفظ وزن ایده‌آل، افزایش سطح انرژی و پیشگیری از سرطان و بیماری‌های قلبی عروقی کمک می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: روغن ماهی یا همان عصاره چربی ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 از جمله ایکوزاپنتائوئیک اسید (EPA) و اسید داکوساگزنئوئیک (DHA) است. این اسیدهای چرب ضروری فقط در غذاهای دریایی و یا مکمل‌های غذایی آن‌ها وجود دارند.

وب‌گاه تابناک

خیلی‌ها دنبال دیدن یک وعده غذایی هادی چوپان برنده عنوان مستر المپیا از مسابقات 2022 در آمریکا که در سال 2023 نیز به مقام دوم رسید، هستند. این هرکول ایرانی و شیرازی با هیکلی مثال‌زدنی و عضلاتی درهم پیجیده رژیم غذایی خاصی دارد و تمرینات سنگین را با جذب پروتئین بالا پشت سر می‌گذارد که در این فیلم یکی از وعده‌های غذایی چوپان را می‌بینید

وب‌گاه خبر آنلاین

«Achrioptera»، گونه‌ای از حشرات چوبی است که زیستگاه بسیار محدودی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از عادات روزانه سبب ایجاد مقاومت به انسولین شده و قند خون را افزایش می‌دهند و ترک این عادات دیابت را از انسان دور می‌کند. برخی از عادات روزانه سبب ایجاد مقاومت به انسولین شده و قند خون را افزایش می‌دهند و ترک این عادات دیابت را از انسان دور می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، دیابت زمانی رخ می‌دهد که بدن یا نمی‌تواند انسولین تولید کند یا نمی‌تواند به طور موثر از آن استفاده کند؛ بر این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احساس خستگی وقتی بعد از 7 تا 8 ساعت خواب، بیدار می‌شوید، ولی قادر نیستید فعالیت‌های روزمره‌تان را شروع کنید، می‌تواند نشانه‌های مشکلات تیروئید باشد.