دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه مشرق نیوز

سنگ کلیه می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد و بزرگ شود اما وزن فرد، نوع رژیم غذایی و شرایط پزشکی مهم ترین نقش را ایفا می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌فصل زمستان طبع سرد و تری دارد از این رو خوردن غذاهایی با طبع گرم به گرم نگه داشتن و سلامت بدنتان کمک زیادی خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محققان به گیاه‌خواران برای آسیب‌پذیر بودن در برابر برخی از بیماری‌ها هشدار می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی افراد بر این باورند که ماه تولد نوزاد در این موضوع بسیار تاثیر گذار می باشد، البته طبق آخرین تحقیقات گسترده نیز این موضوع به اثبات رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فقط 50 نفر در جهان هستند که گروه خونی موسوم به Rh-null را دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فصل زمستان طبع سرد و تری دارد از این رو خوردن غذاهایی با طبع گرم به گرم نگه داشتن و سلامت بدنتان کمک زیادی خواهد کرد. فصل زمستان طبع سرد و تری دارد از این رو خوردن غذاهایی با طبع گرم به گرم نگه داشتن و سلامت بدنتان کمک زیادی خواهد کرد. به گزارش عرشه آنلاین، فصل زمستان طبع سرد و تری دارد، در این فصل برای تقویت سیستم ایمنی بدن و گرم نگه داشتن بدن برخی خوراکی ها را در رژیم غذایی جایگزین...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین به نقل از یورونیوز نوشت: در میان آن دسته از مواد غذایی که به عنوان رژیم غذایی ضد کلسترول مورد توجه هستند، اول از همه میوه‌ها و سبزیجات قرار دارند چرا که سرشار از فیبر محلول (مانند پکتین یا لیزاب) و آنتی‌اکسیدان هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند سلامت کبد شما را تحت تأثیر قرار دهد رژیم غذایی‌تان است و اگر به اندازه کافی به آن توجه کنید، شانس زیادی جود دارد تا بیماری کبد چرب درمان شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت دوشنبه 4 دی 1402 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت روزانه متولدین فروردین

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: کبد چرب یک بیماری شایع است که در صورت توجه نکردن به آن می‌تواند مشکلاتی اساسی را برای مبتلایان به وجود آورد. خوشبختانه درمان و بهبود وضعیت کبد چرب در مراحل اولیه از طریق یک سری تغییرات در عادات و دنبال‌کردن سبک زندگی سالم‌تر امکان‌پذیر خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیده تخم مرغ منبع غنی از پروتئین با کیفیت بالا است که حاوی همه 8 اسید آمینه ضروری برای بدن از جمله والین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، ترئونین و تریپتوفان است. سفیده تخم مرغ منبع غنی از پروتئین با کیفیت بالا است که حاوی همه 8 اسید آمینه ضروری برای بدن از جمله والین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، ترئونین و تریپتوفان است. به گزارش عرشه آنلاین، فواید سفیده تخم مرغ را بخوانید.

وب‌گاه فرارو

در مطلب به فهرستی از برخی از غذا‌های فوق‌العاده اشاره کرده‌ایم که می‌توانند به تقویت حافظه کمک کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: مشغله زیاد در دنیای مدرن امروزی مجالی برای استراحت مردم نگذاشته است. این مساله می‌تواند روی سلامت مغز تاثیر منفی بگذارد. استرس روزانه، خستگی، کمبود مواد مغذی و غیره، عملکرد مغز را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهند و می‌توانند روند به خاطر سپردن اتفاق‌ها و رویدادها در مغز را مختل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به کودکان زیر دو سال پاستیل ندهید. زیرا این کودکان دارای سیستم گوارشی و ایمنی ضعیف و حساسی هستند که خوردن این نوع خوراکی‌ها برایشان خطرناک است. ضمن آنکه شیر‌خواران تکه‌ای از پاستیل را با دندان جدا کرده و با قورت دادن آن در داخل نای، باعث خفگی آنان شود. به کودکان زیر دو سال پاستیل ندهید. زیرا این کودکان دارای سیستم گوارشی و ایمنی ضعیف و حساسی هستند که خوردن این نوع خوراکی‌ها برایشان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، مواد مضر و رادیکال‌های آزاد را از بدن دفع کرده و از تلفات سلولی جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این باور که مصرف شیر با آکنه مرتبط است، یک افسانه رایج قدیمی بوده است. در حالی که واکنش بدن افراد به شیر ممکن است متفاوت باشد، شواهد علمی به طور مداوم از رابطه مستقیم بین مصرف شیر و آکنه حمایت نمی‌کند. شیر همواره از اعصار قدیم یک غذای پایه‌ای بشر بوده و امروزه نیز همچنان منبعی عالی برای تغذیه است. بسیاری باورها، گفته‌ها و سخنان رایج نادرست مرتبط با شیر وجود دارد که بر نظرات متخصصان...