دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انگل‌ها عاشق زباله هستند و غذا و یا هر چیز دیگری را از بین می‌برند و ممکن است که یک مهمان ناخوانده باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انگل‌ها عاشق زباله هستند و غذا و یا هر چیز دیگری را از بین می‌برند و ممکن است که یک مهمان ناخوانده باشند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیا شما همه چیز را چند روز قبل از امتحان مطالعه می‌کنید اما در روز امتحان آن را به خاطر نمی‌آورید؟ آیا این درست است که می‌توانید حافظه خود را تقویت کنید؟ اگر بله، چگونه می‌توان تقویت حافظه کرد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خوردن میوه‌های غنی از فیبر یک درمان خانگی مؤثر برای پیشگیری و کاهش یبوست است. مصرف برخی از آبمیوه‌های طبیعی بدون قند و میوه‌های خشک نیز در تقویت حرکات منظم روده نقش دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رژیم غذایی آبله مرغان معمولاً به عنوان یک رژیم غذایی ترازمند برای کمک به بهبود بیمارانی که مبتلا به آبله مرغان هستند، مطرح نیست. مهمترین نکته در رژیم آبله مرغان، مراعات تغذیه سالم و متنوع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاید همیشه وقتی در مورد پیشگیری از پوسیدگی دندان صحبت می‌شود، منتظر شنیدن نکاتی در مورد مسواک زدن و نخ دندان کشیدن باشید، اما نوع مواد غذایی مصرفی روزانه ما نیز در کاهش یا تشدید پوسیدگی دندان‌ها نقش دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از افراد ممکن است هنگام مصرف ترکیب تخم مرغ و پنیر عوارضی همچون گاز، نفخ یا سوءهاضمه و ناراحتی گوارشی پیدا کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: زمستان نزدیک است و تاثیر آب و هوا را می‌توان روی مو و پوست احساس کرد. یکی ازپدیده‌هایی که در فصل زمستان رخ می‌دهد، ریزش مو است، البته ریزش مو دلایل مختلف جسمانی، عصبی و روحی روانی دارد که نداشتن یک رژیم غذایی مناسب هم از جمله این دلایل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه پنجشنبه 7 دی تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزشهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد. فال روزانه بر اساس ماه...

وب‌گاه فرارو

سالاد سیب زمینی با سس پرتقال نوعی سالاد سرد است که از ترکیب سیب زمینی با تخم مرغ آبپز، هویج، پرتقال و اسفناج تهیه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

اگرچه موز کربوهیدرات بالایی دارد، اما برای کاهش وزن به این دلیل مفید است که فیبر دارد و هضم را کند کرده و فرد را سیر نگه می‌دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داشتن زندگی خوب نیازمند انجام برخی کارها و تلاش هاست. عاداتی وجود دارد که با پیروی از آن ها می توانید برای خود زندگی خوب و متعادلی ایجاد کنید و لذت ببرید. داشتن زندگی خوب نیازمند انجام برخی کارها و تلاش هاست. عاداتی وجود دارد که با پیروی از آن ها می توانید برای خود زندگی خوب و متعادلی ایجاد کنید و لذت ببرید. بهترین راه و روش برای رسیدن به تعادل در زندگی

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نیوز نوشت: دیابت نوع 2 شایع‌ترین نوع دیابت است که معمولا در بزرگسالی و در نتیجه سبک زندگی اشتباه ایجاد می‌شود. چاقی، چربی شکمی، ورزش نکردن و سابقه خانوادگی ابتلا به دیابت از عوامل خطر ابتلا به این بیماری هستند.