دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

اصلی‌ترین علائم عدم حذف سموم در بدن خود را با بی‌خوابی، آکنه، خستگی مداوم، درد عضلات، یبوست، سردرد، افزایش وزن و در نهایت افسردگی نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

آلودگی هوا از چندین طریق افزایش ابتلا به پوکی استخوان را تسریع می‌کند. ذرات معلق در هوا منجر به افزایش فاکتور‌های التهابی می‌شود و می‌توانند تحلیل استخوان را تحریک و زمینه ایجاد پوکی استخوان را در فرد ایجاد کنند.

وب‌گاه فرارو

همه ما کم و بیش می‌دانیم که داشتن سطوح کمی از استرس، عادی و حتی مفید است، چون مانع به خطر افتادن فرد یا اخذ تصمیمات نادرست می‌شود. با این وجود در اکثر موارد، استرس کنترل نشده تاثیرات منفی بر کیفیت زندگی دارد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همه ما کم و بیش می‌دانیم که داشتن سطوح کمی از استرس، عادی و حتی مفید است ولی با این وجود در اکثر موارد، استرس کنترل نشده تاثیرات منفی بر کیفیت زندگی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: همه ما کم و بیش می‌دانیم که داشتن سطوح کمی از استرس، عادی و حتی مفید است چون مانع به خطر افتادن فرد یا اخذ تصمیمات نادرست می‌شود. با این وجود در اکثر موارد، استرس کنترل نشده تاثیرات منفی بر کیفیت زندگی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه ما کم و بیش می‌دانیم که داشتن سطوح کمی از استرس، عادی و حتی مفید است چون مانع به خطر افتادن فرد یا اخذ تصمیمات نادرست می‌شود. با این وجود در اکثر موارد، استرس کنترل نشده تاثیرات منفی بر کیفیت زندگی دارد. همه ما کم و بیش می‌دانیم که داشتن سطوح کمی از استرس، عادی و حتی مفید است چون مانع به خطر افتادن فرد یا اخذ تصمیمات نادرست می‌شود. با این وجود در اکثر موارد، استرس کنترل نشده تاثیرات...

وب‌گاه فرارو

یک متخصص قلب و عروق، گفت: فردی که بیشتر غذا‌های کم چرب، کم نمک، میوه و سبزیجات مصرف می‌کند در مقابل فردی که بیشتر متمایل به مصرف فست فود و غذا‌های آماده است، کمتر در معرض ابتلاء به پرفشاری خون است.

وب‌گاه فرارو

محققان امپریال‌کالج لندن، 10 شهر را که به‌ترتیب بیشترین تعداد مرگ‌ومیر ناشی از سرطان پیش از 80 سالگی دارد فهرست کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنابر بررسی محققان، برخی از شهرهای انگلستان بیشترین نرخ مرگ‌ومیر در اثر بیماری سرطان دارند و در این میان منچستر، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی که همه غذاها می توانند در یک رژیم غذایی متعادل قرار گیرند، برخی از میان وعده ها آنقدر که به نظر می رسد سالم نیستند. چه کالری پنهان، سدیم بالا، چربی اضافی یا سموم مخفی در بسته بندی، برخی تنقلات ممکن است اهداف سلامتی شما را از مسیر خارج کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این موضوع که زمستان‌ها اضافه وزن پیدا می‌کنیم طی دهه‌ها مطرح بوده است. منطق مرسوم می‌گوید که افراد طی ماه‌های سردتر 2.5 کیلو وزن اضافه می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حتی در صورت رعایت سبک زندگی سالم، ممکن است باز هم احساس بی‌قراری، سردرد یا عدم انرژی کافی داشته باشیم؛ این وضعیت می‌تواند به معنای عدم سم زدایی کامل بدن باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوست انار حاوی خواص ضد باکتری، ضد ویروس و ضد التهابی است و می‌تواند به طور موثر با مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش و بثورات پوستی مبارزه کند. این ماده سرشار از آنتی اکسیدان بوده و به مبارزه با انواع باکتری و عفونت کمک می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس بزرگترین مطالعه متخصصان دانشکده بهداشت عمومی در امپریال کالج لندن، «افزایش مصرف سبزیجات برگ‌دار مانند اسفناج و خانواده کلم می‌تواند خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را تا هفت درصد کاهش دهد».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موز هم چنین حاوی پری بیوتیک‌ها می‌باشد فیبرهای گیاهی که باعث رشد پروبیوتیک‌ها در روده می‌شوند. پری بیوتیک‌ها با سلامت گوارش بهتر، عملکرد سیستم ایمنی، سلامت قلب و عروق و شناخت مرتبط هستند.