دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موز هم چنین حاوی پری بیوتیک‌ها می‌باشد فیبرهای گیاهی که باعث رشد پروبیوتیک‌ها در روده می‌شوند. پری بیوتیک‌ها با سلامت گوارش بهتر، عملکرد سیستم ایمنی، سلامت قلب و عروق و شناخت مرتبط هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس بزرگترین مطالعه متخصصان دانشکده بهداشت عمومی در امپریال کالج لندن، «افزایش مصرف سبزیجات برگ‌دار مانند اسفناج و خانواده کلم می‌تواند خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را تا هفت درصد کاهش دهد».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از مردم تجربه از خواب پریدن در نیمه شب را دارند و به خوبی به عوارض این بی‌خوابی در روز بعد آگاه هستند. به گفته دکتر «لو می»، کارشناس خواب «استرس، ناراحتی یا درد و اختلالات محیطی مانند سر و صدا یا دمای خیلی گرم یا خیلی سرد» از جمله این عوامل هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیر حاوی آلیسین و سایر ترکیبات گوگرد با خواص ضد التهابی است. این ترکیبات با کاهش التهاب در بدن، عملکردهای متابولیک را تقویت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این موضوع که زمستان‌ها اضافه وزن پیدا می‌کنیم طی دهه‌ها مطرح بوده است. منطق مرسوم می‌گوید که افراد طی ماه‌های سردتر 2.5 کیلو وزن اضافه می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که همه غذاها می توانند در یک رژیم غذایی متعادل قرار گیرند، برخی از میان وعده ها آنقدر که به نظر می رسد سالم نیستند. چه کالری پنهان، سدیم بالا، چربی اضافی یا سموم مخفی در بسته بندی، برخی تنقلات ممکن است اهداف سلامتی شما را از مسیر خارج کنند.

وب‌گاه فرارو

افراد بالاتر از 40 سال فشار خون خود را به طور مرتب اندازه گیری و افراد بیشتر از 50 سال هم حتما نسبت به کنترل فشارخون بالا به صورت دوره‌ای و هر یک یا دو ماه یکبار اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لوبیا چیتی، که در فرهنگ‌های مختلف به نام‌هایی چون لوبیا رومی و Pinto Bean شناخته می‌شود، نه تنها در آشپزی به عنوان یک ماده‌ی غذایی اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه به لطف خواص و فواید بی‌شمار سلامتی‌اش، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. لوبیا چیتی، که در فرهنگ‌های مختلف به نام‌هایی چون لوبیا رومی و Pinto Bean شناخته می‌شود، نه تنها در آشپزی به عنوان یک ماده‌ی غذایی اصلی مورد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سوز سرمای زمستان نه تنها ما را وادار به پوشیدن لباس‌های بیشتر می‌کند که عادات غذایی‌مان را نیز تغییر می‌دهد زیرا افراد بیشتر سعی می کنند غذاهایی را در رژیم غذایی خود بگنجانند که بتواند آن‌ها را گرم نگه دارد و در برابر سرماخوردگی و سرفه از آن‌ها محافظت کند. سوز سرمای زمستان نه تنها ما را وادار به پوشیدن لباس‌های بیشتر می‌کند که عادات غذایی‌مان را نیز تغییر می‌دهد زیرا افراد بیشتر سعی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این موضوع که زمستان‌ها اضافه وزن پیدا می‌کنیم طی دهه‌ها مطرح بوده است. منطق مرسوم می‌گوید که افراد طی ماه‌های سردتر 2.5 کیلو وزن اضافه می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین ماده معدنی مهم برای حفظ سلامت استخوان‌ها و مفاصل، کلسیم است. توانایی انقباض عضلات به طور مستقیم به سطح کلسیم در خون بستگی دارد. در صورت کمبود کلسیم خطر اسپاسم عضلانی و همچنین درد عضلات بیشتر خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چای، نوشیدنی گرمی می باشد که اکثر ما در طول روز از آن استفاده می کنیم و این در حالی است که مصرف زیاد چای می تواند منجر به بروز علائم زیادی در ما شود. چای، نوشیدنی گرمی می باشد که اکثر ما در طول روز از آن استفاده می کنیم و این در حالی است که مصرف زیاد چای می تواند منجر به بروز علائم زیادی در ما شود. علائم زیاده روی در مصرف چای

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گرفتگی، عارضه‌ای است که در آن یک یا گروهی از ماهیچه‌ها به طور ناگهانی منقبض شده و درد وحشتناک و آزار دهنده‌ای را ایجاد می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: گرفتگی عضلات دلایل مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها کاهش سطح مواد مغذی در بدن می‌تواند باشد. گرفتگی، عارضه‌ای است که در آن یک یا گروهی از ماهیچه‌ها به طور ناگهانی منقبض شده و درد وحشتناک و آزار دهنده‌ای را ایجاد می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی معتقدند که در زمان دچار اضافه وزن می شویم و حتی ممکن است 2 کیلو و نیم وزن اضافه کنیم! برخی معتقدند که در زمان دچار اضافه وزن می شویم و حتی ممکن است 2 کیلو و نیم وزن اضافه کنیم! به گزارش عرشه آنلاین؛ در حالی که تحقیقات از کمی اغراق آمیز بودن این رقم خبر می‌دهد، پزشکان می‌گویند این افزایش وزن پدیده‌ای واقعی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصطلاح «زوال عقل» به یک بیماری خاص اطلاق نمی‌شود؛ بلکه مجموعه‌ای از علائم را در بر می‌گیرد که در نتیجه ابتلا به بیماری‌هایی مانند آلزایمر پدید می‌آیند و به سلول‌های عصبی که پیام‌ها را از مغز انتقال می‌دهند، آسیب می‌زنند.