سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه الف

عضو هیئت علمی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور به شهروندان توصیه کرد که مراقب سلامتی خود در شب یلدا باشند و با رعایت اعتدال و پرهیز از پرخوری و درهم خوری، شبی شاد و خاطره انگیز را برای خود و خانواده رقم زنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرخوری در شب یلدا به خاطر مواد غذایی و خوراکی‌های خوشمزه آن، یکی از دردسرساز ترین مشکلاتی است که ایرانی‌ها در این شب دوست داشتنی رعایت نمی‌کنند و باعث بیماری‌های متنوع برای خودشان می شوند. پرخوری در شب یلدا به خاطر مواد غذایی و خوراکی‌های خوشمزه آن، یکی از دردسرساز ترین مشکلاتی است که ایرانی‌ها در این شب دوست داشتنی رعایت نمی‌کنند و باعث بیماری‌های متنوع برای خودشان می شوند. به گزارش...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های غیرواگیر در جهان و چهارمین یا پنجمین علت مرگ در اکثر کشورهای توسعه یافته است و زمانی رخ می‌دهد که بدن یا نمی‌تواند انسولین تولید کند یا نمی‌تواند به طور موثر از آن استفاده کند؛ به طور کلی دیابت در سه گروه دیابت نوع یک، نوع 2 و دیابت بارداری طبقه‌بندی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

یک بررسی در سال‌های اخیر نشان داد که برخلاف تصور، ممکن است بین مصرف کره با خطر بیماری قلبی، خطر دیابت و مرگ و میر ارتباطی وجود نداشته باشد و این موضوع را در کانون توجه‌ها قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو هیات علمی دانشگاه به شهروندان توصیه کرد مراقب سلامتی خود در شب یلدا باشند و با رعایت اعتدال و پرهیز از پرخوری و درهم خوری شبی شاد و خاطره انگیز را برای خود و خانواده رقم بزنند.

وب‌گاه فرارو

در این مطلب راهکار‌هایی برای نفخ بعد از پرخوری در شب یلدا اشاره می‌کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

در این مطلب روایت یک پزشک از تاثیر 7 روز دوری از غذای صنعتی و فست فود را مشاهده می‌کنید. در دنیای امروز و ظهور زندگی ماشینی که بر تمام جوامع بشری حاکم شده است، فست‌فود‌ها دیگر نوعی تغذیه محسوب نمی‌شوند بلکه این نوع رژیم غذایی به یک سبک زندگی تبدیل شده است.

وب‌گاه فرارو

شوید معمولا به عنوان سبزی و ادویه برای افزایش طعم غذا‌های مختلف استفاده می‌شود؛ این گیاه، سرشار از مواد مغذی است و به طور سنتی برای درمان بیماری‌های مختلف از جمله مشکلات گوارشی، قولنج در نوزادان و بوی بد دهان استفاده می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از بهترین مواد غذایی که خواص زیادی دارد، تخم مرغ است. این ماده غذایی برای همه و هر نوع رژیم غذایی از کاهش تا افزایش وزن، مناسب است. اما بین زرده و سفید آن تفاوت‌هایی وجود دارد که باید از آن‌ها اطلاع داشته باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

اگر داروهای تیروئید برای شما عوارض جانبی دارند استفاده از درمان‌های طبیعی گزینه‌ی مناسبی است. درمان‌های طبیعی شامل رژیم غذایی مناسب، برنامه ورزشی موثر و تغییراتی در سبک زندگی است. کم کاری تیروئید در صورت درمان نشدن مشکلاتی مثل اضافه وزن و کاهش تحرک را به دنبال دارد. بنابراین باید تلاش کنید که گرفتار کم تحرکی و اضافه وزن نشوید. درمان کم کاری تیروئید نیاز به برنامه درست ورزشی و غذایی...

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در آستانه شب یلدا، بر پرهیز از پرخوری و درهم خوری هموطنان در دورهمی های خانوادگی تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آواز خواندن در حمام اقدامی است که همه به آن علاقه دارند. آواز خواندن در حمام اقدامی است که همه به آن علاقه دارند. به گزارش عرشه آنلاین؛ برای برخی از ما، آرامش و حریم خصوصی خانه‌هایمان، بهترین ترکیب برای برجسته کردن بازیگران درونی‌مان است.

وب‌گاه فرارو

بیماری زوال عقل مخصوصا در افراد مسن‌تر رواج دارد و از هر 14 فرد بالای 65 سال، یک نفر و از هر شش فرد بالای 80 سال، یک نفر به این عارضه مبتلا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: در شب یلدا مصرف میوه و آجیل نسبت به میانگین سایر روزهای سال به طرز قابل توجهی بالا می‌رود که این می‌تواند به طور بالقوه باعث ایجاد حالت نفخ شدید شود. میل به چشیدن خوراکی‌های خاص در این بلندترین شب سال منجر به زیاده‌روی و ایجاد نفخ در معده می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بزرگ‌ترین کوه یخ جهان بعد از 37 سال، برای اولین بار حرکت می‌کند و این نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.