سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: برای برخی از ما، آرامش و حریم خصوصی خانه‌هایمان، بهترین ترکیب برای برجسته کردن بازیگران درونی‌مان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یلدایی دیگر فرا می‌رسد و در کنار اشعار حافظ و قصه گویی و تعریف کردن خاطرات شیرین گذشته با صرف میوه و آجیل بلند ترین شب سال را به صبح می‌رسانیم. رسم خوردن آجیل در بلند ترین شب سال رسمی است که به درازای تاریخ قدمت دارد و به آئین‌ها و سنن کهن باستانی ایرانی برمی‌گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعه جدید نشان می دهد ویتامین A می تواند به پیشگیری از سرطان کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعه جدید نشان می دهد ویتامین A می تواند به پیشگیری از سرطان کمک کند.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از انسان‌ها در طول زندگی با مشکلاتی در دستگاه گوارش و هضم غذا مواجه می‌شوند و گاه این مشکلات به شکل اسهال یا یبوست بروز می‌کنند. برای غلبه بر این مشکلات و ناراحتی‌ها در دستگاه گوارش، توصیه‌هایی در مورد تغذیه و رژیم غذایی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یلدایی دیگر فرا می‌رسد و در کنار اشعار حافظ و قصه گویی و تعریف کردن خاطرات شیرین گذشته با صرف میوه و آجیل بلند ترین شب سال را به صبح می‌رسانیم. رسم خوردن آجیل در بلند ترین شب سال رسمی است که به درازای تاریخ قدمت دارد و به آئین‌ها و سنن کهن باستانی ایرانی برمی‌گردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دارچین سرشار از آنتی اکسیدان است که می‌تواند به کاهش «استرس اکسیداتیو» در بدن کمک کند. این به ویژه برای افراد مبتلا به دیابت مرتبط است، زیرا دیابت اغلب استرس اکسیداتیو را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

چاقی یک عامل خطر اصلی برای چندین بیماری از جمله بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت است. بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان چاق هستند و بسیاری سعی می‌کنند با استفاده از رژیم‌های غذایی مختلف وزن خود را کاهش دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترکیبی که امروزه استفاده از آن به عنوان آجیل در شب یلدا متداول است، سرشار از خواص بالا برای سلامتی است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیب‌زمینی نه تنها یک منبع غنی از پتاسیم و فیبر محسوب می‌شود بلکه به عنوان یک غذای کامل برای کودکان در دوران رشد، نقش بسزایی دارد. سیب‌زمینی نه تنها یک منبع غنی از پتاسیم و فیبر محسوب می‌شود بلکه به عنوان یک غذای کامل برای کودکان در دوران رشد، نقش بسزایی دارد. به گزارش عرشه آنلاین، به گفته کارشناسان دانشکده پزشکی بایلور تکزاس، سیب‌زمینی، با داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری، ارزش تغذیه‌ای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترکیبی که امروزه استفاده از آن به عنوان آجیل در شب یلدا متداول است، سرشار از خواص بالا برای سلامتی است. این ترکیب متداول که شامل فندق، پسته، گردو و بادام می‌شود، فیبر بسیار بالایی دارد که به درمان یبوست، پیشگیری از انواع سرطان‌ها و چاقی و تعداد دیگری از بیماری‌ها کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

امروز 3 مدل لقمه صبحانه‌ای که دارای ارزش غذایی مفید و آب و رنگی جذاب برای کودکان هستند را به شما آموزش خواهیم داد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت امروز پنجشنبه 30 آذر 1402 را بخوانید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت پیشگویی برای متولدین فروردین