سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه 55 آنلاین

با توجه به اینکه گربه‌های خانگی یا آزاد با 26 درصد از انقراض پرندگان، پستانداران و خزندگان در سراسر جهان ارتباط داشته‌اند، تنوع بالای گونه‌های با نگرانی حفاظتی در رژیم غذایی گربه‌ها (16.65 درصد) نگران‌کننده است و آن‌ها به‌عنوان تهدیدهای مهم برای بسیاری از گونه‌های تهدیدشده درنظر گرفته می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

یکی از راه‌های مدیریت بیماری کبد چرب، افزودن غذا‌های سالم به رژیم غذایی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج مطالعه‌ای به محققان نشان داده است که استفاده از مکمل‌های خوراکی «زینک» یا «روی» نه تنها در حفظ سلامت عمومی بدن بل که احتمالا در جلوگیری و کاهش رشد سلولهای سرطانی مری نیز موثر است. نتایج مطالعه‌ای به محققان نشان داده است که استفاده از مکمل‌های خوراکی «زینک» یا «روی» نه تنها در حفظ سلامت عمومی بدن بل که احتمالا در جلوگیری و کاهش رشد سلولهای سرطانی مری نیز موثر است. به گزارش عرشه...

وب‌گاه فرارو

تغذیه و تعداد دفعاتی که غذا می‌خوریم، نقش بسیار مهمی در دستگاه گوارش ما دارند؛ برای جلوگیری از ناراحتی‌های دستگاه گوارش، کارشناسان خوردن مواد غذایی خاصی را توصیه می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

گن لاغری، لباسی از جنس الیاف کشسان است که استفاده مداوم از آن می‌تواند موجب فرم‌دهی به بدن شما شود. این گن، به منظور حفظ تناسب بدن طراحی شده و چربی‌های اضافی را کاهش می‌دهد. مطالعات نشان داده است که با پوشیدن این لباس به راحتی می‌توانید کمر خود را باریک‌تر نشان دهید. این لباس در افزایش اعتماد به نفس شما تأثیر بسزایی خواهد داشت. به منظور آشنایی بیشتر با این کمربندهای لاغری لازم است ادامه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر علائمی مانند خستگی، ضعف، پوست رنگ پریده، تنگی نفس، دست‌ها و پاهای سرد، سردرد، سرگیجه، درد قفسه سینه، ریزش مو، ضربان قلب نامنظم، کاهش استقامت و... را دارید شاید به کم خونی مبتلا باشید و خودتان ندانید. کم‌خونی یا آنمی اختلال خونی شایعی است که در آن گلبول‌های قرمز یا هموگلوبین خون کاهش می‌یابد و علائم مختلفی دارد. به گزارش عرشه آنلاین، کم خونی یک شرایطی است که در آن میزان RBC یا هموگلوبین...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادینزو: برای رسیدن به زیبایی به تغذیه خود توجه کنید و مواد غذایی معرفی شده را مصرف نمایید

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیر فواید بیشماری برای سلامتی دارد و می تواند به تولید آنتی اکسیدان در بدن کمک کند. سیر فواید بیشماری برای سلامتی دارد و می تواند به تولید آنتی اکسیدان در بدن کمک کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ مصرف مکمل سیر باعث کاهش سطح کلسترول و خطر ابتلا به تصلب شرایین، فشار خون بالا، دیابت، چربی خون، حمله قلبی و سکته مغزی می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

دارچین ادویه‌ای شیرین و معطر است که به عنوان یک داروی گیاهی بالقوه برای افراد مبتلا به دیابت معرفی شده است. دارچین حساسیت به انسولین را بهبود می‌بخشد و به کنترل قند خون کمک می‌کند، این ادویه دارای خواص جالبی است که می‌تواند آن را به یک چاشنی مناسب در رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت تبدیل کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از ایندیپندنت نوشت: بسیاری از انسان‌ها در طول زندگی با مشکلاتی در دستگاه گوارش و هضم غذا مواجه می‌شوند و گاه این مشکلات به شکل اسهال یا یبوست بروز می‌کنند. برای غلبه بر این مشکلات و ناراحتی‌ها در دستگاه گوارش، توصیه‌هایی در مورد تغذیه و رژیم غذایی وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: بیماری کبد چرب به کبد آسیب می‌رساند و از عملکرد درست آن جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همه خانم ها به دنبال زیبا تر شدن هستند، نکات کوچک تغذیه ای وجود دارد که به شما برای زیباتر شدن صورت کمک زیادی خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرطان لوزالمعده یا پانکراس زمانی اتفاق می‌افتد که سلول‌های بدخیم (سرطانی) در این غده مهم بدن رشد می‌کنند، تقسیم می‌شوند و در نقاط مختلف آن پخش می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بسیاری از انسان‌ها در طول زندگی با مشکلاتی در دستگاه گوارش و هضم غذا مواجه می‌شوند و گاه این مشکلات به شکل اسهال یا یبوست بروز می‌کنند. برای غلبه بر این مشکلات و ناراحتی‌ها در دستگاه گوارش، توصیه‌هایی در مورد تغذیه و رژیم غذایی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرطان لوزالمعده یا پانکراس زمانی اتفاق می‌افتد که سلول‌های بدخیم (سرطانی) در این غده مهم بدن رشد می‌کنند، تقسیم می‌شوند و در نقاط مختلف آن پخش می‌شوند.