چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: افرادی که با مشکل سردرد یا میگرن مواجه هستند، حتما می‌دانند که بعضی از ترکیبات مثل یک عامل محرک برای سردرد آنها عمل می‌کنند، درحالی که گاهی اوقات هم هیچ علت واضحی برای سردردهای خودشان پیدا نمی‌کنند. جدای از عواملی مثل استرس، خواب، صداهای بلند و...، رژیم غذایی هم نقش مهمی در بروز سردردهای مختلف دارد.

وب‌گاه فرارو

حتما برای شما هم پیش آمده است که علی‌رغم چند روز استراحت در خانه و یا کمتر کار کردن، اما همچنان خسته باشید؛ خستگی مزمن یا طولانی مدت در بسیاری از موارد ناشی از استرس، عدم خواب کافی، رژیم غذایی ضعیف و سایر عادات غلط در زندگی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حتما برای شما هم پیش آمده است که علی‌رغم چند روز استراحت در خانه و یا کمتر کار کردن، اما همچنان خسته باشید؛ خستگی مزمن یا طولانی مدت در بسیاری از موارد ناشی از استرس، عدم خواب کافی، رژیم غذایی ضعیف و سایر عادات غلط در زندگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران از نظر تغذیه سالم‌ترین کشور جهان شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری از هورمون‌های بدن از چربی ساخته شده و بدن تمامی افراد به وجود چربی خون احتیاج دارد. بنابراین مصرف چربی سالم برای بدن یک موضوع مهم و قابل قبول است.

وب‌گاه گسترش

افزایش مشکلات جسمی در میانسالی شروع می‌شود. یکی از این مشکلات افزایش وزن و چاقی است. با گذراندن سال‌های میانسالی چربی‌های بیشتری در ناحیه شکم ذخیره می‌شوند. این اتفاق در زنان بیشتر از مردان رخ می‌دهد. بسیاری از افراد فکر می‌کنند این اضافه وزن شکمی را باید به عنوان یک واقعیت اجتناب ناپذیر پیر شدن پذیرفت. اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اضافه وزن به خصوص در ناحیه شکم می‌تواند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوانه‌ی ماش یک ماده‌ی غذایی کم کالری و سرشار از فیبر و پروتئین است که برای چاقی بسیار مفید است.

وب‌گاه عصر ایران

هدف از درمان‌های طبیعی یا طب جایگزین، رفع علت اصلی مشکل تیروئید است. مشکلات تیروئید گاهی اوقات به دلیل داشتن یک رژیم غذایی ضعیف یا کمبود مواد مغذی در بدن شروع می‌شوند. تغییر رژیم غذایی و مصرف مکمل‌های گیاهی دو راه برای بهبود وضعیت تیروئید هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتخاذ یک رژیم غذایی سالم و همچنین مصرف مکمل‌های ویتامین B و پروبیوتیک‌ها، از درمان‌های خانگی مؤثر برای رفع کم‌کاری تیروئید است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کم وزنی و کوتاه قدی کودکان دغدغه ای بزرگ برای بسیاری از پدر و مادر است. کم وزنی و کوتاه قدی کودکان دغدغه ای بزرگ برای بسیاری از پدر و مادر است. کارشناسان مرکز بهداشت رشد کودک را با اندازه گیری قد و وزن و مقایسه آن با استانداردهای رشد مورد ارزیابی قرار می دهند که می تواند شاخص خوبی برای بررسی وضعیت رژیم غذایی کودکان باشد. موضوع مهم در کم وزنی و کوتاه قدی کودکان، اقدام به موقع برای تشخیص...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردم ژاپن عمر طولانی دارند و راز عمر طولانی را در ورزش‌های مخصوصی که در زندگی روزمره انجام می دهند، می‌دانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق تحقیقات جدید اضافه کردن بادام به یک رژیم غذایی کم کالری می تواند به کاهش قند خون، فشار خون و وزن کمک کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

نارنگی میوه محبوب اکثریت مردم است اما کسی کمتر از خواص نارنگی خبر دارد در ادامه برای اطلاع از خواص نارنگی برای کودکان با ما همراه باشید.

وب‌گاه فرارو

بر اساس تحقیقی که اخیرا نتایج آن در «ژورنال نوترینتز» (نشریه علمی مواد غذایی مغذی) انتشار یافته، مشخص شده که پنیر در بهبود «بهداشت شناختی» افراد مسن موثر است.

وب‌گاه فرارو

ایده خوردن هر چیزی که دلتان می‌خواهد، بدون فکر کردن به عواقب آن، ممکن است مانند یک رویا به نظر برسد؛ به خصوص اگر خودتان را متقاعد کرده باشید که در جلسه بعدی ورزش کالری‌های آن را می‌سوزانید.

وب‌گاه فرارو

شاید فکر کنید کمبود ویتامین و املاح مشکلی بوده که در گذشته وجود داشته است؛ اما امروزه هم واقعاً این امکان وجود دارد که بدنتان از جهت بعضی از مواد مغذی مهم کمبود‌هایی داشته باشد.