چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

اگر مصرف دارو‌های تیروئید برای شما عوارض جانبی ایجاد می‌کنند، شاید درمان‌های طبیعی گزینه مناسب‌تری برایتان باشند. اتخاذ یک رژیم غذایی سالم و همچنین مصرف مکمل‌های ویتامین B و پروبیوتیک‌ها، از درمان‌های خانگی مؤثر برای رفع کم‌کاری تیروئید است.

وب‌گاه فرارو

قند و غذاهای فرآوری‌شده منجر به افزایش التهاب در بدن می‌شوند و این ممکن است منجر به تشدید بیماری‌های تیروئیدی شود. هم‌چنین، قند فقط در کوتاه مدت سطح انرژی شما را افزایش می‌دهد و حذف آن از رژیم غذایی می‌تواند به تنظیم سطح انرژی شما کمک کند.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که افزودن بادام به یک رژیم غذایی کم کالری می‌تواند به کاهش قند خون و فشار خون کمک کند و در عین حال در کاهش وزن نیز موثر باشد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر مصرف داروهای تیروئید برای شما عوارض جانبی ایجاد می‌کنند، شاید درمان‌های طبیعی گزینه مناسب‌تری برایتان باشند. اتخاذ یک رژیم غذایی سالم و همچنین مصرف مکمل‌های ویتامین B و پروبیوتیک‌ها، از درمان‌های خانگی مؤثر برای رفع کم‌کاری تیروئید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات نشان می‌دهد مصرف پروتئین با کیفیت بالا به سیری و مدیریت قند خون کمک می‌کند و مصرف بهینه آن نقش چشمگیری در رسیدن به وزن ایده‌آل دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نیوز نوشت: دمنوش لیمو و عناب نوعی دمنوش گیاهی است که برای پاکسازی کبد و سلامتی بدن بسیار مفید است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با رسیدن پاییز و زمستان، کوتاه‌تر شدن روزها و کاهش ساعاتی که خورشید در آسمان می‌تابد و در عین حال کاهش تمایل اغلب افراد به ماندن در فضاهای باز در روزهای سرد، بدن را با کمبود ویتامین D مواجه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کلسترول بالا می‌تواند باعث بروز بیماری‌های قلبی و عروقی شود، اما با خوردن یک نوشیدنی ساده گیاهی می‌توانید میزان کلسترول خون خود را کاهش دهید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌هضم صحیح غذا، سنگ بنای سلامتی است. زمانی که بدن شما مواد مغذی ضروری را جذب کرده و مواد زائد غذایی را به طور موثر دفع می‌کند، شما دارای یک سیستم گوارشی با عملکرد خوب هستید. هضم صحیح غذا، سنگ بنای سلامتی است. زمانی که بدن شما مواد مغذی ضروری را جذب کرده و مواد زائد غذایی را به طور موثر دفع می‌کند، شما دارای یک سیستم گوارشی با عملکرد خوب هستید. به گزارش عرشه آنلاین، گنجاندن غذاهای سازگار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد که کنترل وعده غذایی یا صرفا خوردن کالری کمتر، رویکرد بهتری برای مدیریت وزن نسبت به رژیم‌های غذایی فستینگ یا رژیم روزه‌داری است. به نظر می‌رسد که کنترل وعده غذایی یا صرفا خوردن کالری کمتر، رویکرد بهتری برای مدیریت وزن نسبت به رژیم‌های غذایی فستینگ یا رژیم روزه‌داری است. به گزارش عرشه آنلاین، نتایج تحقیقات نشان داده است که کمتر غذا خوردن و خوردن وعده‌های غذایی کوچکتر در...

وب‌گاه 55 آنلاین

آخرین قیمت مکمل ورزشی چقدر است؟ در ادامه جدیدترین قیمت مکمل ورزشی را بخوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتباط مستقیم بین غذا خوردن و سلامت و حتی زیبایی وجود دارد و همانطور که می‌دانید میزان و حجم غذا و چگونه خوردن غذا، در سلامت و زیبایی جسم شما تاثیر بسیاری دارد.

وب‌گاه فرارو

آخرین تحقیقات در مورد سلامت روده را بررسی کرده و بهترین مواد غذایی غنی از پری بیوتیک‌ها و پروبیوتیک‌ها را کشف کنید. اگر در تلاش برای بهبود سلامت روده و سلامت کلی خود بوده اید تنها نیستید. در سالیان اخیر تحقیقات علمی عمیقا به ارتباط بین باکتری‌های روده و وضعیت فیزیکی مان پرداخته اند. در مطالعه‌ای پیشگامانه مواد غذایی غنی از پری بیوتیک‌ها و پروبیوتیک‌ها شناسایی شده که نقش حیاتی در حمایت...

وب‌گاه فرارو

بهترین صبحانه برای کودکان، صبحانه‌ای است که از پروتئین، کلسیم، کربوهیدرات، ویتامین‌ها، فیبر و همچنین چربی‌های سالم تشکیل شده باشد. بر این اساس بهتر است در فهرست صبحانه کودکان از مواد غذایی مانند لبنیات، سبزیجات، میوه‌ها و غلات استفاده کرد. تخم مرغ و انواع مغزیجات هم تأمین کننده پروتئین در صبحانه کودکان هستند.

خبرگزاری فارس