چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردو یک مواد غذایی بسیار مغزی و سالم است که از آن برای آشپزی کردن و آماده کردن غذاهای مختلف می‌توان استفاده کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیوه زندگی و عادات خوردن یا آشامیدن هر فرد می تواند بر سلامت قلب او تأثیر بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم‌های غذایی حاوی مقادیر بالاتری از این مواد غذایی کلیدی با کاهش خطر حوادث قلبی عروقی عمده از جمله حمله قلبی (انفارکتوس میوکارد) و سکته مغزی و مرگ مرتبط است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتایج تحقیقات جهانی نشان داده است که آجیل، لبنیات پرچرب، میوه‌ها، سبزیجات، ماهی و حبوبات مواد غذایی کلیدی برای کاهش بیماری‌های قلبی عروقی و خطر مرگ هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: افرادی که 6 ماده غذایی کلیدی را از رژیم غذایی خود حذف می‌کنند، بیشتر با بیماری قلبی، حملات قلبی و سکته مواجه می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احساس ضعف و خالی‌بودن معده آزاردهنده است. این وضعیت تحت‌تاثیر عوامل مختلفی مانند مصرف قند بالا، کم‌خوابی و... پیش می‌آید و در کنار گرسنگی شدید موجب کاهش توانایی مطلوب برای انجام فعالیت‌های روزانه می‌شود. اما برای جلوگیری از ضعف شدید و احساس گرسنگی راهکارهایی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نعناع یکی از بهترین گیاهان برای جلوگیری از نفخ است. نعناع هم به شکسته شدن غذاها در معده شما کمک کرده، حالت تهوع را از بین برده و نفخ را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانه رازیانه به شکسته شدن و تجزیه غذاها در معده کمک کرده و سرعت هضم را افزایش می‌دهد، به همین دلیل سریعا نفخ را مهار می‌کند.

وب‌گاه فرارو

التهاب معده با درد شکم و نفخ شدید بروز می‌کند؛ این عارضه بر اثر استرس بیش از حد، مصرف غلط مواد غذایی، مشکلات گوارشی، یبوست و... خود را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: التهاب معده با درد شکم و نفخ شدید بروز می‌کند؛ این عارضه بر اثر استرس بیش از حد، مصرف غلط مواد غذایی، مشکلات گوارشی، یبوست و... خود را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که حفظ وزن ثابت با طول عمر بیشتر به‌خصوص در زنان مسن مرتبط است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سکته قلبی یکی از بیماری‌های شایع در جامعه امروزی است که افراد در سنین مختلف به دلایلی متفاوت دچار آن می شوند.

وب‌گاه فرارو

مواد غذایی به ویژه غذا‌های سالم گران هستند، اما در صورت رعایت یکسری راهکار می‌توان غذا‌های سالم را بدون صرف هزینه زیاد مصرف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سکته قلبی یکی از بیماری‌های شایع در جامعه امروزی است که افراد در سنین مختلف به دلایلی متفاوت دچار آن می شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیماری های قلبی عروقی، از جمله سکته مغزی، بیماری قلبی و نارسایی قلبی، بیش از هر بیماری دیگری از جمله سرطان جان افراد را به خطر می اندازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از آنجایی که درب یخچال محلی است که بیشتر در معرض تغییر دما قرار می گیرد؛ بنابراین نگه داشتن تخم مرغ در این قسمت باعث می شود که این ماده در معرض خراب شدن قرار بگیرد.