چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

رضایی تاکید کرد: کاهش وزن باید آهسته و پیوسته باشد، زیرا در صورت کاهش وزن شدید و یکباره، افراد با بیماری‌هایی مانند: سنگ کلیه، سنگ کیسه صفرا، یبوست و...، روبرو خواهند شد. همچنین در کنار رژیم غذایی که با کاهش دریافت کالری همراه باشد باید با انجام ورزش مناسب، مصرف کالری را بالا ببریم. فرهنگ شرقی یکی از راه‌های کاهش وزن را اضافه کردن ادویه‌جات (زردچوبه، فلفل سیاه، فلفل قرمز، زنجبیل و...)...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص اضافه وزن و راه‌های کاهش آن، نکاتی را متذکر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص اضافه وزن و راه‌های کاهش آن، نکاتی را متذکر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: خستگی و افزایش وزن از مشکلات رایجی هستند که بسیاری از افراد تجربه می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

خشکی چشم شدت‌های متفاوتی دارد؛ اما در بیشتر موارد عارضه‌ای جدی محسوب نمی‌شود. اما خشکی چشم‌ها در صورت مزمن شدن و عدم درمان می‌تواند احساس ناراحتی زیاد و تحریک کرده و عوارضی برای بینایی داشته باشد. با مشاوره با یک چشم‌پزشک، بهترین درمان مناسب خود را پیدا کنید.

وب‌گاه گسترش

التهاب معده با درد شکم و نفخ شدید بروز می‌کند؛ این عارضه بر اثر استرس بیش از حد، مصرف غلط مواد غذایی، مشکلات گوارشی، یبوست و... خود را نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

در حالیکه برخی از پزشکان به طور معمول سطح B 12 و سایر ویتامین‌ها را اندازه گیری می‌کنند، معاینه معمولی تنها شامل شمارش کامل خون و آزمایش متابولیک پایه است که هیچ کدام وضعیت B 12 را مورد سنجش قرار نمی‌دهد. اگر علائم کمبود B 12 را مشاهده کردید باید برای آزمایش به پزشک مراجعه کنید.

وب‌گاه 55 آنلاین

انگل ها عاشق زباله هستند و غذا و یا هر چیز دیگری را از بین می برند و ممکن است که یک مهمان ناخوانده باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

التهاب و ورم معده با درد شکم و نفخ شدید بروز می‌کند، این عارضه بر اثر استرس بیش از حد، مصرف غلط مواد غذایی، مشکلات گوارشی، یبوست و... خود را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تغییر رژیم غذایی و نوشیدن آب فراوان برای جلوگیری از کم آبی می تواند به درمان سریعتر علائم اسهال کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زردچوبه یک ضد التهاب و آنتی اکسیدان قوی با آزمایشات بالینی است که نتایج مثبتی را برای درمان افسردگی، سرطان و بیماری های قلبی نشان می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از علائم اولیه کمبود ویتامین B12 خستگی است؛ سطحی از خستگی که آنقدر عمیق است که بر زندگی روزمره تاثیر می‌گذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انگل ها عاشق زباله هستند و غذا و یا هر چیز دیگری را از بین می برند و ممکن است که یک مهمان ناخوانده باشند.

وب‌گاه عصر ایران

ساردین و ماهی سالمون کنسرو شده به لطف استخوان‌های خوراکی خود سرشار از کلسیم هستند. این ماهی‌های روغنی همچنین پروتئین با کیفیت بالا و اسیدهای چرب امگا 3 را فراهم می‌کنند که می‌تواند از سلامت قلب، مغز و پوست و استخوان شما حمایت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

استفاده از زهر مار در پزشکی امری است که از دیرباز معمول بوده برای این کار باید این خزنده از طبیعت زنده‌گیری می‌شد که سازمان حفاظت محیط زیست سالانه برای سه هزار حلقه مار مجوز صادر می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کرم های جوان از دندان هایشان برای سوراخ کردن دیواره روده استفاده می کنند و از خون شما تغذیه می کنند.