چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

نتایج تحقیقات کنونی بر عوامل اولیه زندگی که ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی در زنان را افزایش دهند، تاکید می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت‌ترین آنها خوردن برخی میوه‌های مفید برای کبد چرب است که خیلی فوری آن را رفع می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

هزاران برنامه غذایی و برنامه تمرینی وجود دارد که همگی ادعا می کنند بهترین راه برای رسیدن به اهداف کاهش وزن شما هستند. سر و صدای اضافی این تبلیغات را نادیده بگیرید. غذاهای سالم و برنامه غذایی مناسبی را انتخاب کنید. شما، مراقب زمان مورد نیاز برای تمرین و آماده کردن غذا باشید، سپس همین روتین را برای روزهای بعد خود نیز تکرار کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر به نقل از مدیکال نیوز نوشت: اگرچه بسیاری روغن نارگیل را سالم می دانند، اما یک مطالعه جدید خلاف آن را نشان می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج تحقیقات جهانی نشان داده است که آجیل، لبنیات پرچرب، میوه‌ها، سبزیجات، ماهی و حبوبات مواد غذایی کلیدی برای کاهش بیماری‌های قلبی عروقی و خطر مرگ هستند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه اینتر میلان از الکسیس سانچس و تیم ملی شیلی، به دلیل شرکت او در تمرینات تیم ملی با وجود بیماری، خشمگین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از مدیکال‌نت نوشت: نتایج تحقیقات کنونی بر عوامل اولیه زندگی که ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی در زنان را افزایش دهند، تاکید می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج تحقیقات کنونی بر عوامل اولیه زندگی که ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی در زنان را افزایش دهند، تاکید می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: با این عادات ساده که به راحتی می توانید آنها را به روتین زندگی خود اضافه کنید، چربی های مزاحم بدن را آب کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

عادات غذایی دوران کودکی اثرات ماندگاری در بزرگسالی دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، سالانه در سراسر جهان حدود 703 هزار نفر جان خود را به دلیل اقدام به خودکشی از دست می‌دهند، اما راهکارهایی برای افزایش تاب‌آوری در برابر مشکلات وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

نتایج تحقیقات جهانی نشان داده است که آجیل، لبنیات پرچرب، میوه‌ها، سبزیجات، ماهی و حبوبات مواد غذایی کلیدی برای کاهش بیماری‌های قلبی عروقی و خطر مرگ هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگرچه بسیاری روغن نارگیل را سالم می دانند، اما یک مطالعه جدید خلاف آن را نشان می دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیماری‌های قلبی عروقی، بزرگترین قاتل زنان در سراسر جهان، بیشتر از طریق سکته‌های مغزی و حملات قلبی قربانی می‌گیرد همچنین یکی از علل اصلی مرگ‌ومیر در مردان است.

وب‌گاه فرارو

نشانه‌های اولیه پیر شدن زودرس قلب گاهی آن قدر ظریف و نامحسوس است که حتی ممکن است از دید متخصصان قلب هم پنهان بماند. اما هوش مصنوعی قادر است این کار را انجام دهد، چون تصاویر اسکن‌های 40 هزار نفر در شرایط مختلف از نظر سلامت قلبی را همراه با وضعیت سلامت خودشان برای رجوع و مقایسه در اختیار دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رژیم مدیترانه ای یک رژیم واحد نیست بلکه یک الگوی غذایی است که از رژیم غذایی کشورهای اروپای جنوبی الهام می‌گیرد. تأکید این رژیم بر غذاهای گیاهی، روغن زیتون، ماهی، مرغ، لوبیا و غلات است.