چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه 55 آنلاین

رژیم مدیترانه ای یک رژیم واحد نیست بلکه یک الگوی غذایی است که از رژیم غذایی کشورهای اروپای جنوبی الهام می‌گیرد. تأکید این رژیم بر غذاهای گیاهی، روغن زیتون، ماهی، مرغ، لوبیا و غلات است.

وب‌گاه فرارو

کالری جوجه کباب قطعا برای افرادی که به میزان کالری مصرفی خود اهمیت قائلند، مسئله مهمی است. اینکه کالری جوجه کباب با برنج بیشتر است یا کالری جوجه کباب با استخوان که قرار است با نان سرو شود، شاید چندان مسئله اصلی نباشد اما اینکه هر سیخ جوجه کباب چند کالری دارد برای افرادی که به شدت بایستی مراقبت رژیم غذایی خود باشند، مسئله‌ای مهم است.

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، سالانه در سراسر جهان حدود 703 هزار نفر جان خود را به دلیل اقدام به خودکشی از دست می‌دهند، اما راهکارهایی برای افزایش تاب‌آوری در برابر مشکلات وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک درد تیرکشنده یا ضربان‌دار در سمت پایین و چپ کمر می‌تواند مانع ورزش‌کردن و فعالیت‌های روزمره‌تان شود. خوشبختانه در بیشتر موارد علت این نوع درد فشار زیاد به عضلات یا رباط‌هاست.

وب‌گاه عصر ایران

همچنین از آب گوجه فرنگی نیز می‌توان به‌عنوان یک نوشیدنی و آب میوه استفاده کرد، زیرا کالری کم و قند پایینی دارد؛ اما باید توجه داشت که همچون دیگر مواد غذایی، در مورد مصرف آب گوجه فرنگی و گوجه فرنگی نیز باید حد تعادل را رعایت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

افرادی که 6 ماده غذایی کلیدی را از رژیم غذایی خود حذف می‌کنند، بیشتر با بیماری قلبی، حملات قلبی و سکته مواجه می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

خستگی و افزایش وزن از مشکلات رایجی هستند که بسیاری از افراد تجربه می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص اضافه وزن و راه‌های کاهش آن، نکاتی را متذکر شد.

وب‌گاه عصر ایران

معمولاً برای درمان کم‌کاری تیروئید دارو تجویز می‌شود تا جایگزین هورمون‌های غده‌ی تیروئید شود. مصرف بیش از حد دارو سطح هورمون‌های تیروئید را بالا می‌برد که این امر باعث خستگی، افزایش اشتها و افزایش وزن می‌شود. بنابراین، پیروی از دستورالعمل‌های پزشک در حین درمان ضروری است.

وب‌گاه ورزش سه

الکسیس سانچس، مهاجم جدید اینتر، به نوعی کم خونی مبتلا است.

وب‌گاه عصر ایران

لیمو دارای خواص قلیایی است و این یعنی مصرف لیمو می‌تواند اسید معده را خنثی و ورم معده را درمان کند. اسید معده خود آغازگر بسیاری از مشکلات گوارشی است. نوشیدن یک لیوان آب لیموی گرم با معده خالی و در اوایل صبح برای دستگاه گوارش بسیار مفید است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قوطی های آلمینیومی راه زیادی را از کارخانه تا وقتی به دست شما برسند طی میکنند و در معرض محیط های آلوده هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیاسیت محدودیت صادرات برنج هند برای جهان دردسرساز شد و همچنان در آسیا و غرب آفریقا ادامه دارد. با این سیاسیت، قیمت برنح در فیلیپین با افزایش شدیدی روبه‌رو شده است؛ موضوعی که می‌تواند زنگ هشدار جدی برای سایر واردکنندگان اصلی این محصول باشد.

وب‌گاه فرارو

اگر دمای اتاق بالا باشد، بدن قادر به تنظیم آن نیست. این شرایط منجر به بیدارشدن مکرر از خواب می‌شود.

وب‌گاه فرارو

خستگی و افزایش وزن از مشکلات رایجی هستند که بسیاری از افراد تجربه می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

پژوهشگران دریافتند که زنانی که بیشتر از الگوی رژیم غذایی انجمن قلب آمریکا قبل از بارداری پیروی می‌کردند، 13 تا 15 درصد کمتر در معرض سقط جنین بودند. رژیم غذایی انجمن قلب آمریکا بر مصرف زیاد ماهی، غلات کامل، اسید‌های چرب امگا 3 و اسید فولیک تاکید دارد.