جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

خبرگزاری تسنیم

معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر بالغ بر 12 میلیون تن شیر خام در کشور تولید می شود که این رقم 14 میلیون و 850 هزار تن در افق سال 1404 خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

رژیم غذایی کم چربی از نظر متخصصان می‌تواند خطر ابتلا به سرطان ریه را کاهش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت کنسرو ماهی تن از سال 91 تا امروز حدود 1800 درصد افزایش پیدا کرده است. این امر باعث حذف این محصول از سبد بسیاری از خانواده‌های ایرانی شده است. مصرف کنسرو ماهی تن در ایران به یکی از بخش‌های مهم رژیم غذایی بسیاری از مردم تبدیل شده است. این محصول به دلیل مزایای متعدد آن از جمله سهولت استفاده، ماندگاری بالا و ارزش غذایی آن میان مردم محبوبیت دارد. در حالی که پیش از این با گرانی کالا‌هایی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیاد ملی خواب آمریکا (thensf.org) اخیراً توصیه‌های خواب خود را برای افراد در هر سنی منتشر کرده است.

وب‌گاه فرارو

سالاد کاردینال فرانسوی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب سیب زمینی پخته با خیارشور، برنج پخته، مرغ پخته، گردو و کرفس تهیه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت کنسرو ماهی تن از سال 91 تا امروز حدود 1800 درصد افزایش پیدا کرده است. این امر باعث حذف این محصول از سبد بسیاری از خانواده‌های ایرانی شده است.

وب‌گاه فرارو

اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟

وب‌گاه فرارو

پوست تلخ پرتقال برای حفاظت از داخل میوه است. اما اگر آن را دور نریزیم، می‌تواند از داخل بدن ما نیز محافظت کند. دانشمندان دریافته‌اند که پوست پرتقال حاوی یک ترکیب زیست‌فعال به‌نام فرولویل پوترسین (feruloylputrescine) یا FP است که می‌تواند فوایدی برای سلامت قلب داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غلات سبوس‌دار درواقع حاوی ماده معدنی ارزشمندی به نام سلنیوم هستند. سلنیوم یکی از ترکیباتی است که پوست را در برابر آسیب‌های سلولی ناشی از اشعه ماورای بنفش خورشیدی، التهاب و استرس اکسیداتیو مقاوم می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از یک سنی به بعد مصرف برخی از مکمل‌ها ضروری هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محققان در مقاله ای رازی مهم و نگران کننده از یک رژیم لاغری مشهور را فاش کردند که در ادامه جزئیات این خبر را می خوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این تکنیک، کاهش وزن بدون رژیم را دو برابر می‌کند و هیچ ورزش یا تغییر عمده‌ای در رژیم غذایی در این روش ساده کاهش وزن وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تحقیقات در مورد فواید روغن ماهی ثابت شده ولی بعضی از مطالعات نشان می‌دهد که مکمل‌های مصنوعی ساخته شده از این مکمل‌ها نمی‌تواند برای قلب مفید باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای داشتن یک بدن سالم، داشتن یک تغذیه سالم واجب و ضروری است. اما این تغذیه سالم باید شامل چه چیزهایی باشد؟ برای داشتن یک بدن سالم، داشتن یک تغذیه سالم واجب و ضروری است. اما این تغذیه سالم باید شامل چه چیزهایی باشد؟ به گزارش عرشه آنلاین؛ ارتباط بین تغذیه سالم و قلب سالم بسیار قوی و مستند است. تغذیه سالم می‌تواند به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش دهد. در...